Oletteko ajatelleet, miten paljon teillä menee energiaa keskustelupalstoilla riitelyyn?
Hukkaan heitettyä energiaa. Ei Suomi sillä nouse. Nyt lähden töihin.
Kommentit (12)
Olen. Olen työkyvytön, ja siksi tulee täällä roikuttua.
Olen usein miettinyt, miten monta kieltä voisin osata sujuvasti, jos olisin käyttänyt kaiken tämän energian siihen.
Dopamiinikoukku, otaksun.
Se on hyvä. Riitelyllä Suomi hoikaksi. :)
En käyttäis sanaa energia mutta saatanan huono olo täällä aina tulee.
En riitele, vaan keskustelen ja esitän omia mielipiteitäni asioista, ilmiöistä, kokemastani jne.
Ei tää incelien huudattaminen oikeastaan energiaa vaadi. Ehkä modelta kun se poistelee ketjuja näppäimistö sauhuten.
Kuka hullu nyt tosissaan vauva av ottaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla tule juuri koskaan, mutta valikoin mitä luen. Kaikki sairaat aloitukset jätän lukematta. Puolustan yleensä heikoimpia tai julkkiksia joita turhaan solvataan.
Olen miettinyt että tavallaan tämä on ilmaista kontenttia. Toimittajathan tekevät lehtijuttuja ja kirjojakin, johon vauvavastauksia kerätään. Toisaalta saan täältä kumminkin tietoa ja käsitystä siitä, millaisella tolalla asiat ja ihmisten mielipiteet milloinkin on. Jos ei jatkuvasti roiku, niin ei kai siinä isompaa ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla tule juuri koskaan, mutta valikoin mitä luen. Kaikki sairaat aloitukset jätän lukematta. Puolustan yleensä heikoimpia tai julkkiksia joita turhaan solvataan.
Sama juttu!
Mukavaa työpäivää!