Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista ihmistä ei kiusata mutta kohdellaan kylmästi?

Vierailija
02.10.2020 |

Millainen ihminen herättää monissa reaktion ettei hänen kanssa halua olla missään tekemisissä, mutta se ei kuitenkaan muutu kiusaamiseksi?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahalle haisevat ihmiset, tai muuten hygienian suhteen epäilyttävät.

Sellaiset joiden jutut on yksinkertaisesti niin tyhmiä, ettei niitä jaksa kuunnella.

En minä muutenkaan kiusaa ihmisiä, mutta yritän vältellä niitä joiden seurassa en halua olla.

Vierailija
22/42 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahalle haisevat ihmiset, tai muuten hygienian suhteen epäilyttävät.

Sellaiset joiden jutut on yksinkertaisesti niin tyhmiä, ettei niitä jaksa kuunnella.

En minä muutenkaan kiusaa ihmisiä, mutta yritän vältellä niitä joiden seurassa en halua olla.

Täytyy muistaa, että usein kiusatut ns. haisevat vaikka eivät todellisuudessa haisisikaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttää kateutta, mutta on tarpeeksi aggressiivinen.

Vierailija
24/42 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/42 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

# Liian täydelliset viiteryhmäänsä verrattuna, vaikka luonteessa ei olisi vikaa. Kateus on niiin sisäänrakennettu ominaisuus monilla suomalaisilla.

# Liian kiltit, liian auttavaiset ja muista pelkkää hyvää uskovat

# Narsisitiset minä-minä tyypit

# Oikeasti vaarallisen oloiset psykot

Vierailija
26/42 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiasyöppö. Vie toisten energiat. 

Vierailija
27/42 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähipiirin ulkopuolisia Suomessa.

Voiko olla, että joitain yksinkertaisesti tökkää liika välittömyys ja avoimuus tuntematonta kohtaan? Joskus minua on katsottu tonnin seteli -ilmeellä kun olen vain normaalisti kysynyt jotain tai kommentoinut keskusteluun. Olen temperamentiltani aika eloisa eikä minulla ole mitään sellaista hillittyä olemusta joka monelta suomalaiselta tulee luonnostaan.

Vierailija
28/42 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä ääni.

Vierailija
29/42 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Falskius.

Valheellisuus naamion takaa, pelaajatyyppi eli manipuloija mutta ei suoraan edessä tee tätä.

Vierailija
30/42 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun en kohtele ketään kylmästi. Kylmästi kohteleminen on eräs kiusaamisen muoto, tosin lievimmästä päästä. Siinä aggressiota kohdistetaan passiivisemmin, mutta kohdistetaanpa kuitenkin, kun päätetään, että jotain täytyy nyt jonkun kuvitellun "vian" vuoksi kohdella muita huonommin.

Vierailija
31/42 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykästä. tyhmät ei siedä. 

Vierailija
32/42 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävä ääni.

Ihminen ei voi omalle äänelleen juurikaan mitään.

Vierailija
33/42 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmät ihmiset ei voi tyhmyydelleen mitään. älykäs seura paljastaa toisten tyhmyyden.

Vierailija
34/42 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykäs on uhka putkiaivolle

Vierailija
35/42 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh? Siis niiku millane? En ymmärtänyt kysymystäsi? Kyllä mä ainakin tuun kaikkien kanssa toimeen ja vaikka sillä ihmisillä olisikin vaikka minkälaisia juttuja, niin se ei ole mikään este minulle. Kaikkien kanssa voi tulla toimeen. Ois aika inhottavaa olla toiselle joku feikki/sääli ystävä/kaveri.

Vierailija
36/42 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kun en kohtele ketään kylmästi. Kylmästi kohteleminen on eräs kiusaamisen muoto, tosin lievimmästä päästä. Siinä aggressiota kohdistetaan passiivisemmin, mutta kohdistetaanpa kuitenkin, kun päätetään, että jotain täytyy nyt jonkun kuvitellun "vian" vuoksi kohdella muita huonommin.

Mitä oikeastaan tarkoittaa kylmästi kohteleminen? Meillä on töissä yksi, jolla on tapana kohdella muita erittäin ikävästi (ihan suoranaista ilkeilyä sekä päin naamaa että selän takana, eikä todellakaan mitään asiallista kritiikkiä töistä). Kahvihuone hiljenee usein hänen tullessaan paikalle ja moni kippaa loput kahvit nopeasti naamaansa ja palaa töidensä ääreen. Useimmat haluavat pitää etäisyyttä ja tiukasti pelkän työsuhteen, minimaalisella kontaktilla.

Vierailija
37/42 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kohtele kylmästi, mutta en myöskään halua olla tekemisissä ihmisen kanssa, joka puhuu pahaa muista ja juoruaa.

Vierailija
38/42 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "kylmästi kohteleminen" tarkoittaa sitä, että en halua tutustua johonkin ihmiseen paremmin, syy ei 90%:sti ole tässä toisessa ihmisessä vaan minussa. Mulla on jo vähän liikaakin ihmissuhteita, mutta nämä ovat mulle kuitenkin tärkeitä ja läheisiä ihmisiä. Introverttinä pärjäisin hyvin vähemmälläkin määrällä, mutta pidän näistä ihmisistä. 

Se 10% on sitten jotain muita. Liian "iholle änkeäviä" eli heti aletaan kyselemään mun yksityiselämääni liittyvistä asioista. Voin jutella toisen ihmisen kanssa vaikka säästä tai  päivän uutisotsikoista, mutta en ala kertomaan, missä asun, mitä teen työkseni, onko mulla lapsia vai ei, olenko parisuhteessa jne jne. Tai sitten sellainen, joka kertoo itsestään asioita, joiden kautta haluaisi multa sääliä, sympatiaa tai "terapiaa". Lisäksi kaikenlaiset feissarit ja kerjäläiset, joiden ainoa tarkoitus on saada mua ostamaan jotain tai antamaan heille rahaa. 

Toisen ihmisen habitus ei mua haittaa yhtään, olen oikeastaan varsinainen "spurgumagneetti" eli pysäkeillä ja raitiovaunuissa hyvin usein laitapuolenkulkijat tulevat juttelemaan mulle. Heidän kanssaan kuitenkin jutellaan "maailman menosta" se hetki, kun ollaan samassa paikassa, ja sen jälkeen toivotetaan toisillemme hyvää jatkoa. 

Vierailija
39/42 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä oikeastaan tarkoittaa kylmästi kohteleminen? Meillä on töissä yksi, jolla on tapana kohdella muita erittäin ikävästi (ihan suoranaista ilkeilyä sekä päin naamaa että selän takana, eikä todellakaan mitään asiallista kritiikkiä töistä). Kahvihuone hiljenee usein hänen tullessaan paikalle ja moni kippaa loput kahvit nopeasti naamaansa ja palaa töidensä ääreen. Useimmat haluavat pitää etäisyyttä ja tiukasti pelkän työsuhteen, minimaalisella kontaktilla.

Kysyit todennäköisesti ainoalta, joka ei nimenomaan kohtele ketään kylmästi, eikä oikein tiedä, mitä se edes sisältää. Ja ihmettelen sitä, että miksi sellainen edes olisi kovin tavallista. Itse olen perusluonteeltani hyvin ujo, mutta kohtelen ihmisiä tasaveroisesti ja lämpimästi. Itse olen kuitenkin toisinaan päätynyt kiusatuksi (syytä en tiedä).

Vierailija
40/42 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän