Millaista ihmistä ei kiusata mutta kohdellaan kylmästi?
Millainen ihminen herättää monissa reaktion ettei hänen kanssa halua olla missään tekemisissä, mutta se ei kuitenkaan muutu kiusaamiseksi?
Kommentit (42)
Kohtelen joitakin takertujia kylmästi. Olen aika kiltti höpöttäjä joten olen vetänyt puoleeni niitä joita muut hyljeksivät. En halua kuitenkaan olla aina se ujojen kilpi joka hoitaa puhumiset, tekemiset ja viihdyttämisen.
Minua taas useimmiten kohtelevat kylmästi sellaiset ihmiset, jotka ovat tässäkin ketjussa tuoneet itsensä ilmi eli varaukselliset ja ennakkoluuloiset. Minulle ei ole mikään kolmannen asteen salaisuus kertoa vaikka kurssikavereille missäpäin asun, mistä olen kotoisin, mitä harrastan tai seurustelenko. Eikä ole mitään väliä vaikka muut kertoisivat näitä tietoja eteenpäin. Enemmän minulle on ollut ehdottomasti hyötyä elämässäni avoimuudesta kuin siitä että pitäisin kaiken salaisuutena.
Kohtelen vasta sitten kylmästi toista ihmistä jos tämä on ollut minua kohtaan törkeä. Silloin kun mittani täyttyy niin se todellakin täyttyy.
Muuten olen perus ystävällinen. Jonkunlainen kyynisyys on nostanut tosin päätänsä vuosien aikana kun ujouteni takia olen toiminut liian monen ihmisen roskapönttönä.
Ei onnistu enää. Monille ujous + suuttuminen tuntuu olevan mahdoton yhtälö jostain syystä.