Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko ihmisestä aina kusipää kun siitä tulee "julkkis"?

Vierailija
14.12.2013 |

Mietin vaan... Kun ei itsellä kokemuksia muusta. Tunnen muutaman julkkiksen, osa lapsuuden ystäviä, joista myöhemmin tullut julkkiksia. Kaikki yhtä itsekeskeisiä ja jotenkin pahansuopia.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuus tekee ihmisestä monesti kiireisen siten ettei hänellä ole aikaa kaikenlaisiin tyhjänpäiväisyyksiin.

Ja on aivan oikein olla varuillaan kaikenlaisten ihmisten kanssa.

Vierailija
2/21 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 20:01"]

Julkisuus tekee ihmisestä monesti kiireisen siten ettei hänellä ole aikaa kaikenlaisiin tyhjänpäiväisyyksiin.

Ja on aivan oikein olla varuillaan kaikenlaisten ihmisten kanssa.

[/quote]

Kyllä, lisksi on äärimmäisen hankala erottaa "aidot" vanhat tuttavat heistä joilla on pyrky hyötyä ja mieluummin esittää pissipäätäkin. Itsellä senverran kokemusta että eip käy katteeksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen tuosta ketjusta jossa puhuttiin ihmisistä, jotaku puhuvat vain itsestään ja omista asioistaan...

Vierailija
4/21 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4=ap

Vierailija
5/21 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikista tule, joko huonot kokemukset tekevät pissapään tai sitten se on ominaisuus on ollut jo valmiina luonteessa, mutta on onnistunut peittelemään huonoja piirteitään aikaisemmin.

Vierailija
6/21 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiintyvät taiteiljat ja julkisuuteen halajavat taitavat monet olla enemmän tai vähemmän narsistisia luonteita...

Vierailija
7/21 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapuhetta. Mulle ei ainakaan ole noussu kusi hattuun - ei ole yksinkertaisesti voinut nousta. Mulla on aina ollu pää täynnä niin paljon kusta, ettei sinne enempää mahdu. Paskapuhetta kerta kaikkiaan.

Joten pidä Jonna pääs kiinni.

Vierailija
8/21 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä arvasit että se on minä???? Sinä kusipää!

t. Jonna

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 20:40"]

Paskapuhetta. Mulle ei ainakaan ole noussu kusi hattuun - ei ole yksinkertaisesti voinut nousta. Mulla on aina ollu pää täynnä niin paljon kusta, ettei sinne enempää mahdu. Paskapuhetta kerta kaikkiaan.

Joten pidä Jonna pääs kiinni.

[/quote]

Vierailija
9/21 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  välttämättä tule. Mutta joskus lähimmäisistä tulee helvetin kateellisia ja katkeria, joka saa sen julkisuudessa olevan etsimään muuta seuraa. Se saatetaan joskus tulkita kusipäisyydeksi.

Vierailija
10/21 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tulee. Íhan aina. Kaikki julkkikset ovat kusipäitä. Ihan kaikki..

Vierailija
11/21 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaisuutta kusipäisyyttä vaatii että pyrkii julkisuuteen.

Vierailija
12/21 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, tiedän vain kusipäitä joista tuli julkkiksia.

Vierailija
13/21 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkikset haluaa hengaa vain julkkisten kanssa. Kai ne on jotenkin parempia.

Vierailija
14/21 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vähän ohi aiheen, mutta monesti myös se "vanhojen tuttujen" käytös muuttuu. Esim. jos vaikka vanha luokkakaveri jonka kanssa ei olla oltu tekemisissä sitten ala-asteen alkaa ottaa aktiivisesti yhteyttä (julkisuuden jälkeen) ja kyselee koko ajan "tunnet varmaan sen Cheekin, millanen se OIKEESTI on?!" ja sitten esittää ns. bestistä selän takana ja kertoo ihmisille "kuinka ehkä se Cheekki tulee kans sinne mun pikkujouluihin" (...koska on sinne kutsunut sen vanhan ala-aste tutun joka julkkis, ja joka tuntee Cheekin ja joka ehkä (=ei todellakaan) on tulossa sinne pikkujouluihin --> "kumma juttu" jos sitten "kusi nousee hattuun" kun ei olekaan niin kiinnostunut sen vanhan unohtuneen tutun seurasta...

Vierailija
15/21 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä julkkiksiksi hakeutuu ihmistyyppi, joka on pyrkyrimäisempää, kieroilevampaa ja " ei keinoilla tai moraalilla väliä, kunhan menestyy" tyypit. Siis, tällaiset tosi sosiaaliset naamarimiehet, jotka täynnä tyhjää sen naamarin takana.

Vierailija
16/21 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden puolesta olen ollut tekemisissä muutaman julkkiksen kanssa, enkä ole koskaan aiemmin tavannut yhtä vilpittömän itsekeskeisiä ihmisiä, jotka ajattelevat vain omaa etuaan ja kuvittelevat, että kaikki tekevät heille palveluksia ihan siitä ilosta, että ovat julkisuudesta tunnettuja. Ehkä minulla oli vain huono tuuri ja kaikki eivät ole samanlaisia.

Vierailija
17/21 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkottanut mitään epätoivosta kaveerausta jonkun vanhan ala-astetutun kanssa. On ihan suvussakin näitä puolijulkkiksia, jotka on niin itseänsä täynnä että... Siis, että ei tarvi mitenkään kaveerata, vaan joutuu olemaan tekemisissä jonkin verran halusi tai ei.

Ihmettelen näitä ihmisiä yleensäkin, jotka puhuvat vaan itsestään ja mietin mistä se johtuu. Onko se niin, että jos julkisuuteen kiihkeästi haluaa, niin joutuu jatkuvasti markkinoimaan itseään ja se vähän niinkun "jää päälle"? Myös tietynlainen avoin katkeruus muita itseään suurempia julkisuuden henkilöitä kohtaan ihmetyttää. t.ap

Vierailija
18/21 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatteko nyt jotain tekojulkkiksia, siis tosi-tv-kilpailijoita ja sellaisia? Voi olla, että sellaisiksi valikoituu jo valmiiksi enemmän tai vähemmän p:::::

Muilla todellisilla ansioilla julkisuuteen päässeillä, tai joutuneilla ei samaa ominaisuutta aina ole. Heille julkisuus ei ole itsetarkoitus, vaan sivutuote vaikkapa esim. urheilusaavutuksen ohella.

Vierailija
19/21 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sit on vielä tämä "Etteks te tunne kuka mä oon, tai tiedä mitä mä teen?!"

Vierailija
20/21 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 21:10"]

Jonkinlaisuutta kusipäisyyttä vaatii että pyrkii julkisuuteen.

[/quote]

Kaikki ei pyri, ite satuin olemaan sellaisessa duunissa että jokunen vuosi sitten tulin todella kuuluisaksi vaikkei kyllä pyrkyä ollutkaan. Vitutti ja vituttaa vieläkin kun tunnistetaan