Onko muilla naisilla käynyt vastaavaa, että kun vanhenee, oma aviomies ei enää katso päin
ja välttelee katsettasi? Ikäänkuin ei haluaisi nähdä kuinka ruma sinusta on tullut.
Kommentit (10)
Ei ole kokemusta. Mieheni kutsui minua viimeksi eilen kauniiksi ja söpöliiniksi, vaikka olen jo 45-vuotias kurppa. Yhdessä ollaan oltu 18 vuotta.
Oletko nyt varma että on kyse tuosta, vai koetko itse vanhenemisesi ja olet alkanut tulkita että mies ei viitsi katsoa sinua koska olet "ruma".
Nimittäin aika usein pitkissä parisuhteissa ihmiset ei niin kauheastsi katso toisiaan. Toisen kasvot on jo niin tutut eikä siitä ulkonäköä välttämättä edes huomaa. Se on se oma tuttu rakas siinä. Jos itselle tulee keski-iän kriisissä vaikka epävarmuus omasta ulkonäöstä, sitä alkaa katsella asioita kuten miten se minua katselee, ja päätyä vaikka kuvaamaasi lopputulokseen, vaikka toinen olisikin jo vuosia käyttäytynyt samoin eikä siinä olisi mitään arvostelevaa.
Ei, mutta sen olen pannut merkille, ettei enää kiinnitä mitään huomiota vastaantuleviin kauniisiin naisiin. Nuorempana kyllä tuijotteli joskus kiusallisestikin. Minua se ei haitannut, koska mielestäni katsoa saa ja katsoin ja katson edelleen komeita miehiä, mutta kun tiedän, ettei se naisesta tunnu kovin kivalta kun miehet tuijottelee. Varsinkaan jos on itse vielä nuori ja tuijotteleva mies semmoinen oman isän ikäinen. Mutta siis oma mieheni katsoo ihan kuin ennenkin, ostelee "hepeniä" ja on petipuuhiin melkein yhtä innokas kuin nuorempana. Ikää meillä 50+
Kyllä noin on käynyt, mutta ei siksi, että olisin rupsahtanut. Rakkaus hällä loppui. Ei vain sitä sanonut. Vältteli vain, siirtyi sohvalle nukkuun.
Vanhat tyytymättömät naiset ovat aina pahantuulisia, juurikin nämä miehiin pettyneet. Kyllä niihin suhteisiin tarvitaan aina 2. (sivusta)
MInua kehuu kauniiksi.
Olen yli 60v ja mies on minua nuorempi.
Minä kehun häntä komeaksi, ja niin hän onkin.
Miten niin ikäänkuin?