Ristomatti Ratia harkitsee avioeroa
Ei varmaan ketään yllättänyt, että Ripa harkitsee eroa? "Ilta-Sanomien mukaan Ratia aikoo ennen pitkää ottaa avioeron."
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 14:43"]
Eikös syynä sille, että Saagim ja Ratia ovat olleet naimisissa, ole se, että Ratian omaisuus on paljolti Saagimin nimissä?
[/quote]
Ai jaa, tätä en tiennytkään. Olen hmetellyt, että miksi ihmeessä ne on ylipäänsä vielä naimisissa.
Varmaan siksi on Saagimin nimissä, kun Saagim on maksanut Ratian velkoja urakalla.
Tuossa lehtijutussa on, että: "Olen päättänyt, että koska Saarenmaan-kiinteistöt ja Tallinnan- asunnot eivät merkitse minull eyhtään mitään, niin pitäköön Anu ne. Minä pidän firmani ja jatkan työtäni Helsingissä".
Tuossa lehtijutussa on, että: "Olen päättänyt, että koska Saarenmaan-kiinteistöt ja Tallinnan- asunnot eivät merkitse minull eyhtään mitään, niin pitäköön Anu ne. Minä pidän firmani ja jatkan työtäni Helsingissä".
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 14:43"]
Eikös syynä sille, että Saagim ja Ratia ovat olleet naimisissa, ole se, että Ratian omaisuus on paljolti Saagimin nimissä?
[/quote]
Ai jaa, tätä en tiennytkään. Olen hmetellyt, että miksi ihmeessä ne on ylipäänsä vielä naimisissa.
[/quote]
Mä en ole mitenkään seurannut Saagimin ja Ratian elämää & tekoja, mutta käsittääkseni tämä ei ole mitenkään salaisuus. Mun mielestä Ratia kertoi jossain haastattelussa tästä.