Miten isken ujon nörttimiehen?
Työpaikalleni on tullut töihin uusi henkilö huolehtimaan it-asioista. Hän on niin...jumalaisen komea :') ei mikään komea korsto, minua kiehtoo hänen ujoutensa. Esittelin itseni kahvihuoneessa ja hän valahti ihan punaiseksi. Änkytti kovin ja katseli varpaitaan. Sain sen tiedon irti, että asuu pienessä yksiössä yksin. En nyt uskaltanut udella sinkkuudesta, mutta oletan hänen olevan sinkku.
Miten on mammat, vinkkejä kehiin! En kai kehtaa sitä "voih tietokoneessani on vikaa" klassikkoa tehdä. Vai kehtaanko? ;)
Kommentit (110)
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 16:50"]
Iltaa!
Nyt on käyty lounaalla joka päivä maanantaita lukuunottamatta, voi että mies on hauska ja hellyyttävä! Tulemme hyvin toimeen ja meillä on hauskaa yhdessä, ujous jäi jonnekin :) Mies kysyi oluelle huomenna illalla ja tietenkin suostuin. Mitähän laitan päälleni? Muuta kuin miehen myöhemmin illalla, hekoheko ;) jakkupuvussa en kyllä olueelle kehtaa lähteä, jotain naisellisempaa ehkäpä.
Yksi huono puoli miehessä tuli ilmi; Hän on TODELLA sovinistinen! Toivon sen johtuvan vain hermostuneisuudesta...apua! Jos ei muuta, niin mukava panotuttavuus ainakin olisi.
Ap
[/quote]
Miten tuo sovinistisuus ilmenee?
Sanoo miten hyvä on, kun käytän hametta housujen sijaan. Housut eivät kuulemma ole naisille. Myöskin kuittaili huomisista treffeistä, että enhän minä vain kaljaa juo kun se ei sovi naisille. Minun pitää juoda viiniä. Käski minun naisena keittää kahvia töissä ja naureskeli vielä, miten hyvin sovin keittiöön. Voisiko olla vain huono huumorintaju?
Ajattelin huomenna ottaa kunnon tupin kaljaa ja jos hän alkaa kuittailemaan, niin sanon hänen sovinististen vitsiensä loukkaavan minua. Jos ei ymmärrä, niin ei ole minulta pois.
Vähän harmittaa :( minä niin hehkutin täälläkin miestä, joka sitten paljastuikin täydeksi moukaksi.
Ap
Aika huonolta kuulostaa, jos jo tuossa vaiheessa alkaa vihjailemaan miten pukeutua ja mitä juoda :/
Plääh, jos on tosiaan tuollainen niin skippaa. Tuskin edes vielä esittää pahintaan kun ette ole vielä niin läheisiä.
Samaa minäkin tässä mietin :( no, huomenna taas vähän viisaampana :)
Aina kun ihastun, ihastun kunnolla enkä näe miehissä huonoja puolia ollenkaan. Sovinistisuuden olisin normaalisti sivuuttanut. Nyt jostain syystä yritän olla varovainen. Kohdalleni on tullut niin monta huonoa miestä, etten jaksa. Harmittaa jo valmiiksi jos kaikki meneekin pieleen.
Ap
Missä päin tämä on? Itse myös tiedän erään aivan helkutin hyvännäköisen "nörtti" miehen, työskenteletkö kenties sairaalassa? :D
Mua ällöttää sanonta että naisia joka sormelle...
Voin kuvitella ne naiset istumaan jokaiselle sormelle.
T: 11cm mies
En työskentele sairaalassa :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 17:07"]
Sanoo miten hyvä on, kun käytän hametta housujen sijaan. Housut eivät kuulemma ole naisille. Myöskin kuittaili huomisista treffeistä, että enhän minä vain kaljaa juo kun se ei sovi naisille. Minun pitää juoda viiniä. Käski minun naisena keittää kahvia töissä ja naureskeli vielä, miten hyvin sovin keittiöön. Voisiko olla vain huono huumorintaju?
Ajattelin huomenna ottaa kunnon tupin kaljaa ja jos hän alkaa kuittailemaan, niin sanon hänen sovinististen vitsiensä loukkaavan minua. Jos ei ymmärrä, niin ei ole minulta pois.
Vähän harmittaa :( minä niin hehkutin täälläkin miestä, joka sitten paljastuikin täydeksi moukaksi.
Ap
[/quote]
Hahaahah ihana nörttimiehesi on ääliö. Jos olisin baarissa samaan aikaan niin vetäisin takasuoralla turpaan tollasta ääliötä.
lihaksikas potkunyrkkilevä kizcboozer
Tän on pakko olla provo. Ei ketään naista voi oikeesti loukata tuollaiset kevyet heitot. Nörteillä on oma huumorinsa, jota pitää ymmärtää. Melkoisen kovan päätöksen teet jos tuon takia olet lyttäämässä poloista.. ainakaan älä sänkyyn mene niin että mies vielä elättelee suhteen toivossa..
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 18:08"]
Tän on pakko olla provo. Ei ketään naista voi oikeesti loukata tuollaiset kevyet heitot. Nörteillä on oma huumorinsa, jota pitää ymmärtää. Melkoisen kovan päätöksen teet jos tuon takia olet lyttäämässä poloista.. ainakaan älä sänkyyn mene niin että mies vielä elättelee suhteen toivossa..
[/quote]
Niin monet sanovat noita tosissaan, että ei automaattisesti ole vitsailusta kyse. Jotkut miehet haluavat sellaisen naisen, joka on todella tyttömäinen, vaatimaton ja ehkä hieman yksinkertainen. Naiselta ei toivota luonnetta.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 17:07"]
Ap
[/quote]
Pyysi oluelle, mutta sitten "pitääkin juoda viiniä".. Kuulostaa huonolta vitsiltä. Koita kestää, kyllä se siitä :)
Voi olla outoa huumoria tuo sovinistisuus tai sitten ei, sen näet kun juttelet hänen kanssaan enemmän...
En provoile. Minähän tuossa aikaisemmin toivoin, että nuo sovinistiset vitsit johtuisivat vaikka hermostuneisuudesta. En minä niistä niin itseeni ota, mutta jos mies on oikeasti tuollainen niin en jaksa loppuelämääni kuunnella :D Huomenna otan asiasta selvää!
Ap
Joo, miehet voi hermostuksissaan puhua mitä vaan. Mäkin oon ollut treffeillä, jossa mies puhui about 2 tuntia merirosvoista, mutta onneksi sekin oli työpaikkatuttavuus ja tiesin, ettei se oikeasti ole niin pöljä ;) Ajattelin, että oli varmaan vain tosi hermona. Niin kuin sitten olikin asianlaita, koska sen jälkeen ei suhteessamme kuultu enää sanaakaan merirosvoista, eikä mies muutenkaan harrastanut monologeja :D
Miltäs mies vaikutti, ap?
Onnea, AP! Muista tarkistaa virukset ennet tiedostonvaihtoa!;)
Ihanaa, huomenna töihin! En ole varmaan koskaan odottanut työpäivää näin paljon. ;)
Ajattelin kahvihuoneessa kysellä mieheltä opiskeluista, miten hän päätyi alalle jne. Osoitan olevani kiinnostunut. Katsotaan miten käy!
Ap
Iltaa!
Nyt on käyty lounaalla joka päivä maanantaita lukuunottamatta, voi että mies on hauska ja hellyyttävä! Tulemme hyvin toimeen ja meillä on hauskaa yhdessä, ujous jäi jonnekin :) Mies kysyi oluelle huomenna illalla ja tietenkin suostuin. Mitähän laitan päälleni? Muuta kuin miehen myöhemmin illalla, hekoheko ;) jakkupuvussa en kyllä olueelle kehtaa lähteä, jotain naisellisempaa ehkäpä.
Yksi huono puoli miehessä tuli ilmi; Hän on TODELLA sovinistinen! Toivon sen johtuvan vain hermostuneisuudesta...apua! Jos ei muuta, niin mukava panotuttavuus ainakin olisi.
Ap