Miten isken ujon nörttimiehen?
Työpaikalleni on tullut töihin uusi henkilö huolehtimaan it-asioista. Hän on niin...jumalaisen komea :') ei mikään komea korsto, minua kiehtoo hänen ujoutensa. Esittelin itseni kahvihuoneessa ja hän valahti ihan punaiseksi. Änkytti kovin ja katseli varpaitaan. Sain sen tiedon irti, että asuu pienessä yksiössä yksin. En nyt uskaltanut udella sinkkuudesta, mutta oletan hänen olevan sinkku.
Miten on mammat, vinkkejä kehiin! En kai kehtaa sitä "voih tietokoneessani on vikaa" klassikkoa tehdä. Vai kehtaanko? ;)
Kommentit (110)
En halua masentaa, mutta nörtit voi olla äärettömän vaikeita...
Minä jostain syystä ihastun niihin ujoihin nörtteihin. Ja ne niin pelkäävät minua! Huhhuh. Tämän nykyisen nörttini löysin netistä, yllättäen... Mutta suhteen aikaansaaminen on hankalaa. Toki välimatkakin hankaloittaa mutta vuosi tässä on melkein jo säädetty... Mutta kun mies on (oli) täysin kokematon naisten suhteen ja ujouden lisäksi vaikealla lapsuudella ja kasalla traumoja, ongelmia, ahdistuksia, masennusta ym ym ym varustettu ja tähän tietenkin täydellinen sosiaalisten kykyjen puute päälle niin ei tämä helppoa ole. En vieläkään tiedä tuleeko tästä mitään...
Joten en kyllä tosiaan tiedä miten nörtti lopulta isketään... Ehkä joku vähemmän ongelmainen nörtti olisi helpompi.
Nyt tulee hyvä ja otan kunnian jos sutinaa tulee.
Kysele vähemmän agressiivisesti että tykkääkö sarjasta "Rillit huurussa" ja jos tietää mistä on kysymys, niin sovit, että katsotte sitä ensi viikolla yhdessä. Mies saa valita, että hänen luona vai sinun luona.
Olen muuten nero kun tämän keksin....
Iskin oman nörttimieheni työpaikallani sitkeän periksiantamattoman kiinnostuksen seurauksena. Se vaati aikaa ja aktiivisuutta puoleltani paljon. Nopeasti se ei olisi onnistunut mitenkään. Pikku hiljaa mies ymmärsi varmasti, että haluan hänet omakseni ja alkoi uskaltautua avautua myös minulle vähän kerrallaan.
Nyt olemme olleet 3 vuotta onnellisesti naimisissa ja meillä on jo kaksi lastakin hankittu. Mies on aivan ihana ja kun pääsimme tutustumaan kunnolla, avautui hänessä sosiaalinen puolikin ja nykyään juttelemme kaikesta maan ja taivaan välillä olevista asioista pitkiä, syvällisiä keskusteluja.
Sängyssä hän on myös paras kumppani joka minulla on koskaan ollut. Hän panee kuin mies ja pesee seksillään kaikki atleettiset urheilijamahtailijat, joita harrastin nuorempana kun olin tietämätön, enkä ymmärtänyt paremmasta.
Suosittelen siis sitkeää piirittämistä! Se voi olla elämäsi tärkein päätös.
Siis mitämitä, onko todellista että nörtit on näin haluttuja? Ihmettelee tässä eräskin nuori semi-nörttimies, jolla ei juuri baareissa flaksi käy. Ehkä siksi, että en pidä meteliä itsestäni enkä saa itsestäni parhaita puolia esille heti ensivaikutelmaa luodessa.
Itse löysin nörttini teekkaribileistä. :D (Itse en ole teekkari.) Eli teknillisen yliopiston kaupungeissa kannattaa etsiä tietoa, että missä on kyseisen opinahjon bileet ja mennä sinne pokailemaan. Toki opiskelijat yleensä alle 30-vuotiaita, jos nyt joku kaipaa vanhempaa nörttimiestä rinnalleen...
Itse löysin nörttini teekkaribileistä. :D (Itse en ole teekkari.) Eli teknillisen yliopiston kaupungeissa kannattaa etsiä tietoa, että missä on kyseisen opinahjon bileet ja mennä sinne pokailemaan. Toki opiskelijat yleensä alle 30-vuotiaita, jos nyt joku kaipaa vanhempaa nörttimiestä rinnalleen...
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 22:13"]
Työpaikalleni on tullut töihin uusi henkilö huolehtimaan it-asioista. Hän on niin...jumalaisen komea :') ei mikään komea korsto, minua kiehtoo hänen ujoutensa. Esittelin itseni kahvihuoneessa ja hän valahti ihan punaiseksi. Änkytti kovin ja katseli varpaitaan. Sain sen tiedon irti, että asuu pienessä yksiössä yksin. En nyt uskaltanut udella sinkkuudesta, mutta oletan hänen olevan sinkku.
Miten on mammat, vinkkejä kehiin! En kai kehtaa sitä "voih tietokoneessani on vikaa" klassikkoa tehdä. Vai kehtaanko? ;)
[/quote]
Mien ihmeessä saat ujon kertomaan sulle vieläpä yksiönsä koon?
Jätä se mun poika rauhaan, mokoma vamppi. t. tuleva anoppisi.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 22:34"]
Minä iskin nörttini työpaikalta, kun mieheni oli sijaisena. Tyypillinen suurien silmälasien takana piileksivä ujo mies. Työskentelimme vierekkäisissä työloosseissa. Huomasin mieheni tuijottavan sääriäni silmälasiensa yli hyvin keskittyneenä. Hän huomasi minun katselevan häntä takaisin, raukka valahti tulipunaiseksi ja sai kamalan yskäkohtauksen! Tilaisuus oli siinä, menin taputtamaan selkää jotta yskä helpottuisi. Ja niin hän sanoi, "Neiti on hyvä ja lähtee kahville." <3
[/quote]
miten hän pystyi tuijottamaan sääriäsi loossin yli??
Ei kaikki nörtit ole ujoja ja on niillä muutakin elämää.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 20:18"]
Siis mitämitä, onko todellista että nörtit on näin haluttuja? Ihmettelee tässä eräskin nuori semi-nörttimies, jolla ei juuri baareissa flaksi käy. Ehkä siksi, että en pidä meteliä itsestäni enkä saa itsestäni parhaita puolia esille heti ensivaikutelmaa luodessa.
[/quote]
Nykyaikana nörtit on arvossaan :D. Tämä johtunee siitä, että jokainen naine haluaa kotiin miehen joka osaa korjata tekniset laitteet. Ennen miehinen mies korjasi ja nikkaroi, mutta nykyään tekniikasta tietävä nörtti on syrjäyttämässä tämän kilpailussa. Nörtti ei ole enää synonyymi avuttomuudelle koska jokainen tajuaa mikä arvo on ihmisellä joka osaa laittaa tietokoneen kuntoon :D
Nörtti isketään parhaiten netissä. Siellä uskaltaa kommunikoida paremmin ja olla enemmän oma itsensä kuin livenä.
Ap, raporttia!
Kaipailee palstaseuraajasi..
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 19:45"]
Kysele vähemmän agressiivisesti että tykkääkö sarjasta "Rillit huurussa" ja jos tietää mistä on kysymys, niin sovit, että katsotte sitä ensi viikolla yhdessä. Mies saa valita, että hänen luona vai sinun luona.
[/quote]
Tuolla konstilla saa ainakin selvitettyä hänen pokerinaamansa pitävyyden, sillä kyseinen sarja on aivan jäätävää jöötiä. Nipommat alkavat kyllä nirsoilemaan jo tuossa vaiheessa.
Tätä kuvaa vilauttamalla saatat kyllä irroittaa hänestä hyvät naurut: http://i.imgur.com/mqOeffF.png
Yhteisymmärrys syttyy.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 19:40"]
Mutta kun mies on (oli) täysin kokematon naisten suhteen ja ujouden lisäksi vaikealla lapsuudella ja kasalla traumoja, ongelmia, ahdistuksia, masennusta ym ym ym varustettu ja tähän tietenkin täydellinen sosiaalisten kykyjen puute päälle niin ei tämä helppoa ole. En vieläkään tiedä tuleeko tästä mitään...
Joten en kyllä tosiaan tiedä miten nörtti lopulta isketään... Ehkä joku vähemmän ongelmainen nörtti olisi helpompi.
[/quote]Tulihan sieltä vähän realismiakin edes joltakin. Tässä ketjussa loistaa se kliseinen ajatus, että ujosta nörtistä saa hyvän ja kunnollisen miehen kunhan pääsee sen ujouden ohi. Eli nähdään ainoana miinuspuolena joku ujous. Ajatelkaa hyvät ihmiset vähän laajemmin. Ujous ei millään lailla takaa että persoonallisuuden muut piirteet olisivat sitä tai tätä. Ujosta nörttimiehestä voi ajan kanssa kuoriutua esiin esim. epärehellinen niljake ja/tai sadistinen pelkuriraukka ja/tai pikkuporvarillinen kapeakatseinen idiootti. Kokemusta on, näiden kaikkien henkilöitymästä. Kuten kuka vain, ujo nörttikin voi olla ihan hyvä ihminen, mutta yhtä hyvin ujo nörtti voi olla t-o-d-e-l-l-a huono ihminen.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 20:18"]
[/quote]
Ehkä ongelma on siinä, että ne baarissa viihtyvät bilettäjät eivät ole sinun kohdeyleisösi?
Ap kerro miten kävi!
mä tykkään myös hurjasti nörteistä, silleen sopivasti nuhjaisista. Nykyisen ihanan fiksun mieheni iskin facebookista, piiritin ja piiritin lisää eikä toinen tajunnut mitään :D viimein ehdotin suoraan ja raukka järkyttyi kovin..... Kyllä se siitä viimein lämpeni ;)
Oma poikani on komea ja huomasin jo yläasteella, että tytöt kiinnostuivat hänestä. Hän häkeltyi tästä kovasti, mikä johtuu aspergerin syndroomasta. Hän on ujo, joten ei ole samanlainen höpöttöjä kuin moni, joten sitä ei hänestä helpolla heti huomaa. Sen huomaa vasta arjessa, kun hän ei muista ajaa partaansa tai käydä tai suihkussa tai vaihtaa puhtaita vaatteita ilman että joku muistuttaa.
Luulin omaa ihastustani ujoksi ja kävi ilmi, että sillä lehmä kotona.