Miten isken ujon nörttimiehen?
Työpaikalleni on tullut töihin uusi henkilö huolehtimaan it-asioista. Hän on niin...jumalaisen komea :') ei mikään komea korsto, minua kiehtoo hänen ujoutensa. Esittelin itseni kahvihuoneessa ja hän valahti ihan punaiseksi. Änkytti kovin ja katseli varpaitaan. Sain sen tiedon irti, että asuu pienessä yksiössä yksin. En nyt uskaltanut udella sinkkuudesta, mutta oletan hänen olevan sinkku.
Miten on mammat, vinkkejä kehiin! En kai kehtaa sitä "voih tietokoneessani on vikaa" klassikkoa tehdä. Vai kehtaanko? ;)
Kommentit (110)
Aloitat vaikka tutustumalla. Kyselet mitä tykkää uudesta työpaikasta, teidän firmasta jne. Mistä kaupungista on tullut ja jos on kauempaa, niin kyselet siitä kaupungista ja tarjoudut esittelemään uutta kaupunkia... Lähtekää joskus samaan aikaan lounaalle.
Tietysti voit alkaa kehittämään joitain ongelmia mitä sulla on tietokoneen kanssa niin poika saa kokea olevansa fiksu ja haluttu.
Reippaudella. Nörtit tykkää naisista, jotka on huumorintajuisia ja puheliaita. Liika on liikaa, mutta nörtti hurmataan sillä, että ollaan luontevia ja sosiaalisia.
Itseasiassa nörtti on helppo reippaan naisen iskeä.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 05:06"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 19:45"]
Kysele vähemmän agressiivisesti että tykkääkö sarjasta "Rillit huurussa" ja jos tietää mistä on kysymys, niin sovit, että katsotte sitä ensi viikolla yhdessä. Mies saa valita, että hänen luona vai sinun luona.
[/quote]
Tuolla konstilla saa ainakin selvitettyä hänen pokerinaamansa pitävyyden, sillä kyseinen sarja on aivan jäätävää jöötiä. Nipommat alkavat kyllä nirsoilemaan jo tuossa vaiheessa.
Tätä kuvaa vilauttamalla saatat kyllä irroittaa hänestä hyvät naurut: http://i.imgur.com/mqOeffF.png
Yhteisymmärrys syttyy.
[/quote]
Olet tasan väärässä. Sarja on hyvin suosittu omassa tuttavapiirissäni, jossa on paljon nörttejä. Se on suosittu juuri siksi, että me löydämme sarjasta paljon tuttua. Vaikka sarjan hahmot ovat hieman liioiteltuja, eivät ne kuitenkaan epärealistisia ole. Sarjan faneja on nörttipiireissä paljon.
Miten kävi? Oletkohan antanut liian innokkaan kuvan kun jo vaatimuksia listailee.
Ehdota suoraan notta melalla mekkoon ja mulkero suuhun, kyllä se siitä sitten lutviutuu omalla painollaan.
Jos hän noin ujo on tuskin ainakaan uskaltaa ulos pyytää joten sinun on tehtävä alote.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 22:34"]Minä iskin nörttini työpaikalta, kun mieheni oli sijaisena. Tyypillinen suurien silmälasien takana piileksivä ujo mies. Työskentelimme vierekkäisissä työloosseissa. Huomasin mieheni tuijottavan sääriäni silmälasiensa yli hyvin keskittyneenä. Hän huomasi minun katselevan häntä takaisin, raukka valahti tulipunaiseksi ja sai kamalan yskäkohtauksen! Tilaisuus oli siinä, menin taputtamaan selkää jotta yskä helpottuisi. Ja niin hän sanoi, "Neiti on hyvä ja lähtee kahville." <3
[/quote]
Aivan ihana tarina :)
Minä iskin nörttimiehen perinteisellä "tulisitko käymään kotonani, en tiedä mikä koneessani on vikana"-metodilla.
Sitten kun se aikansa rävelsi konetta niin sanoin että voisinkin maksaa luonnossa. Kelpasi :D
Tuolla se nukkuu nytkin minun sängyssä ja meille on vauva tulossa, happy end so far ja koneet ainakin pelaa ;)
Mutta niin rakas ap, ehkä ne typerät sovinisti-vitsit on vaan hermostusta, katso ihan rauhassa kortti loppuun. Tosin nörtit taitaa oikeastikin tykätä naisellisista naisista oman mutu-tuntumani perusteella. Olen itsekin tosi naisellinen ja vientiä ois ollut nörttirintamalla ja millä hyvänsä muullakin. Itse juon kyllä olutta joskus, voi voi ;)
Monet nörtit harrastaa sovinistivitsejä, kun haluavat psyykata omaa machopuoltaan ja toiseksi heillä on yleensä sen tyyppinen huumorintaju! Harva niistä on ikävällä tavalla sovinisti!
Missä ap sun huumorintaju on? Heität ensikerralla takaisin, että mun mielestä miehellä pitää olla lyhyt tukka tai jotain ja nauraa räkätät päälle.
Laita rinnat törölleen, mene miehen eteen ja sano: "Voisitsä hani työntää sun muistitikkus mun USB-porttiin? Älä pelkää, mulla on virusturva päällä. Mä voisin kanssa imuroida sun tikulta jotain..."
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 17:07"]
Sanoo miten hyvä on, kun käytän hametta housujen sijaan. Housut eivät kuulemma ole naisille. Myöskin kuittaili huomisista treffeistä, että enhän minä vain kaljaa juo kun se ei sovi naisille. Minun pitää juoda viiniä. Käski minun naisena keittää kahvia töissä ja naureskeli vielä, miten hyvin sovin keittiöön. Voisiko olla vain huono huumorintaju?
Ajattelin huomenna ottaa kunnon tupin kaljaa ja jos hän alkaa kuittailemaan, niin sanon hänen sovinististen vitsiensä loukkaavan minua. Jos ei ymmärrä, niin ei ole minulta pois.
Vähän harmittaa :( minä niin hehkutin täälläkin miestä, joka sitten paljastuikin täydeksi moukaksi.
Ap
[/quote]
En olis uskonut että noin huonoja miehiä nykyään onkaan :/
Mikä sen koulutus on?
Iltaa :)
Skipattiin kaljat ja menimme katsomaan Hobitin, hyvä elokuva! Vaikken kyllä saanut siitä niin paljoa irti kuin mies, joka jaksoi puhua elokuvasta ja tehosteista koko loppuillan :) Ei kertonut sovinistisia vitsejään yhtään. Oli mukava ja hellyyttävä. Pienen muiskauksen sain ison halauksen kera<3
Nyt vietän joululomaa tämän viikon miehen ollessa työpaikalla, mutta näemme taas maanantaina.
Sain eilen mieheltä viestin, "Vaikutat hyvältä." Naisystäväehdokkaaltako hih?:)
Ap
Tsemppiä, AP! Kiva huomata ettet sinäkään ollut vain seksin perässä, niin kuin noista alkupään viesteistäsi voisi helposti ymmärtää. Kerrothan jos teillä tosissaan alkaa synkkaamaan!
Tietysti kerron jos tämä etenee tästä :) En minä seksin perässä juoksekaan, olin vain niin ihastuksen vallassa ja ehkä vähän puutteessakin, että viesteistäni saattoi olettaa jotain ihan muuta.
Ap
Hei vaan kaikille :)
Kliseisen uudenvuoden suudelman jälkeen päätimme jatkaa pariskuntana tästä eteenpäin. Vuosipäivä on ainakin helppo muistaa! Vielä emme ole hypänneet lakanoihin, mutta ei minulla ole ainakaan kiire. Öitä olemme viettäneet yhdessä nyt kolme kertaa ja olemme jutelleet aamutunneille asti. Mies on niin älyttömän mielenkiintoinen persoona, kun ujouskin väistyi pois tieltä. Olen onnellinen :)
Mies jatkaa töitään toisessa firmassa, oli meillä töissä vain määräaikaisena. Olisi toki outoa olla miehen kanssa samassa työpaikassa nyt kun seurustellaan.
Oikein hyvää uutta vuotta kaikille! Ei ole ihmeiden aika ohi, että tässäkin iässä voi rakastua näin totaalisesti ja täysin odottamatta :) olen siis 37v.
Ap
Toivottavasti tämä tarina oli totta, oli niin hellyyttävä.
Voi ihanaa ap! Kovasti onnea ja hyvää uutta vuotta sinullekin!<3 Enpä ole ennen tällaista rakkaustarinaa saanut lukea tällä palstalla.
Kyllä on totta :) Toisaalta olen vähän hämmilläni, sisimmässäni en uskonut että päädymme yhteen.
Olisiko noloa joskus näyttää tämä keskustelu miehelle? :)
Ap
Tosiaan kuten joku jo sanoikin, ei nörtit ole automaattisesti hyviä tyyppejä. Ja ujous on sellainen juttu, että ei kaikki siitä pääse yli vuosienkaan aikana. Eli tuletko hyväksymään jatkossakin hänet samanlaisena kuin nyt on, vai odotatko hänen muuttuvan avoimemmaksi? Arkuus on söpöä alussa, mutta 10 vuoden päästä nalkutat kun toinen ei osaa puhua mistään, mököttää vaan. Näin kärjistetysti sanoen :)