Miten isken ujon nörttimiehen?
Työpaikalleni on tullut töihin uusi henkilö huolehtimaan it-asioista. Hän on niin...jumalaisen komea :') ei mikään komea korsto, minua kiehtoo hänen ujoutensa. Esittelin itseni kahvihuoneessa ja hän valahti ihan punaiseksi. Änkytti kovin ja katseli varpaitaan. Sain sen tiedon irti, että asuu pienessä yksiössä yksin. En nyt uskaltanut udella sinkkuudesta, mutta oletan hänen olevan sinkku.
Miten on mammat, vinkkejä kehiin! En kai kehtaa sitä "voih tietokoneessani on vikaa" klassikkoa tehdä. Vai kehtaanko? ;)
Kommentit (110)
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 09:57"]
Laita rinnat törölleen, mene miehen eteen ja sano: "Voisitsä hani työntää sun muistitikkus mun USB-porttiin? Älä pelkää, mulla on virusturva päällä. Mä voisin kanssa imuroida sun tikulta jotain..."
[/quote]
Ha ha, tää oli paras! :D :D :D
Onnea! Ihana teidän tarina! Mikset voisi näyttää miehelle, tää on minusta ainakin niin hyvä ketju ;)
Siis tapahtuuko tuommoista oikeasti että nainen pyytää treffeille? Itseäni ei ole koskaan kukaan nainen lähestynyt. Ja ikäähän on se vajaa 40.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:00"]
Siis tapahtuuko tuommoista oikeasti että nainen pyytää treffeille? Itseäni ei ole koskaan kukaan nainen lähestynyt. Ja ikäähän on se vajaa 40.
[/quote]
Kai sitä tapahtuu rikkaille ja rohkeille, mutta ei tavalliselle kuolevaiselle nörtille. Olen samanikäinen, enkä koskaan saanut mitään aloitteeksi tulkittavaa naisilta.
Miten teillä menee? Tulit ajatuksiini AP!
Nämä nörttimiehet ovat sellaista kauraa, että niitä pitää lyödä halolla päähän, jotta tajuavat, että flirttailet. Kannattaa varmasti häpeilemättömästi antaa ymmärtää ja viedä, niin että mies vikisee. Ei ole muuta keinoa. Sopiva tilaisuus on firman pikkujoulut. Voit myös yrittää saada kahvikaveriksi ja iskeä hänet siinä yhteydessä, esim. menette yhdessä johonkin vapaa-ajalla.