Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten isken ujon nörttimiehen?

Vierailija
13.12.2013 |

Työpaikalleni on tullut töihin uusi henkilö huolehtimaan it-asioista. Hän on niin...jumalaisen komea :') ei mikään komea korsto, minua kiehtoo hänen ujoutensa. Esittelin itseni kahvihuoneessa ja hän valahti ihan punaiseksi. Änkytti kovin ja katseli varpaitaan. Sain sen tiedon irti, että asuu pienessä yksiössä yksin. En nyt uskaltanut udella sinkkuudesta, mutta oletan hänen olevan sinkku.

Miten on mammat, vinkkejä kehiin! En kai kehtaa sitä "voih tietokoneessani on vikaa" klassikkoa tehdä. Vai kehtaanko? ;)

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla mukava...

Vierailija
2/110 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ole mun mieheen törmännyt :D! On komea, mutta ujo it-ihme. Me tapasimme netissä. Itse olen hyvinkin puhelias ja rempseä, josta mieheni kuulemma kovasti piti. Eli siis anna mennä vaan, pyydä suoraan treffeille ja ota homma hanskaan. Älä jää odottelemaan, kun harvoin nörtit aloitetta tekee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä jutella mukavia, ensin niitä näitä mutta tietysti jotain yhteisiä jutunaiheita etsien. On helpompi tutustua kun löytyy jotain puhuttavaa, ehkä mieskin sitten unohtaa ujoutensa jos alatte puhua jostain kiinnostavasta.

Vierailija
4/110 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ehkä heti lähtisi pyytämään ujoa nörttiä treffeille ennen kuin on vähän tutustunut. Se raukka voi säikähtää lopullisesti treffikutsuista. Hakeudu ensin muutaman kuukauden hänen seuraansa, höpöttele niin kuin normaalistikin ja hymyile paljon. Sen jälkeen pyydä kahville tai muuta. 

Itse olen oman nörttini iskenyt netissä. En oikein tiedä miten se tapahtui. Ainakin ollaan kovin erilaisia, minä vilkas ja puhelias, mies hiljaisempi ja rauhallisempi. 

Vierailija
5/110 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin puhelias, ehkä hän pelästyy :D kahvihuone on hyvä paikka höpötellä, mies ei puhu ellei hänelle puhu. Ja hän ei muiden kanssa sen kummemmin juttele, joten areena on minun.

Pitäisikö alkuun pyytää mies ohimennen vaikka lounaalle? Vatsaa kutkuttaa, olen kuin pikkutyttö. Maanantaihin on liian pitkä aika!

Ap

Vierailija
6/110 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih miten ihana olet ap :D minun nörttimieheni oli myös hyvin ujo, luulin jopa ettei meistä tulisi mitään kun hän ei puhunut. Myöhemmin kertoi, että oli vain niin ujo saamastaan huomiosta, että meni lukkoon. Minä olen se palpattava papupata. Ehkä se juuri kiehtoo nörttimiehiä :)

Vierailija
7/110 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdi, hymyile, kysy kuulumisia, kerro omista kuulumistasi ja itsestäsi. Pyydä yhdessä syömään ja myöhemmin johonkin treffityyppiseen tapaamiseen esimerkiksi toimintaelokuvaan. Pidä huolta puhumisesta. Jos kysyt jotain, anna toiselle aikaa vastata. Ennen kaikkea, anna aikaa. En olisi ikinä uskonut, mikä aarre omasta entisestä nörtistäni kuoriutui. On siis ex-nörtti, nyx-aviomies.

Vierailija
8/110 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörtit on just helpoimpia iskeä. Eihän niille tarvitse mitään muuta kuin puhua ja napata itselleen mukaan :)

Vierailija
9/110 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä iskin nörttini työpaikalta, kun mieheni oli sijaisena. Tyypillinen suurien silmälasien takana piileksivä ujo mies. Työskentelimme vierekkäisissä työloosseissa. Huomasin mieheni tuijottavan sääriäni silmälasiensa yli hyvin keskittyneenä. Hän huomasi minun katselevan häntä takaisin, raukka valahti tulipunaiseksi ja sai kamalan yskäkohtauksen! Tilaisuus oli siinä, menin taputtamaan selkää jotta yskä helpottuisi. Ja niin hän sanoi, "Neiti on hyvä ja lähtee kahville." <3

Vierailija
10/110 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko esittää ohiksen, MISTÄ isken itselleni nörtin? :D

Vierailija
11/110 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11, itse löysin oman mieheni netistä <3 Ihan sattumalta vain :)

Vierailija
12/110 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörtit parveilee netissä.

Vierailija
13/110 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten, mistä, missä sivuilla ne parveilee?

Vierailija
14/110 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 22:41"]

Miten, mistä, missä sivuilla ne parveilee?

[/quote]

MuroBBS tulee ekana mieleen...

Vierailija
15/110 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, netistä mä oman nörttimieheni löysin :D Tsemppiä ap:lle, ihanaa olla ihastunut.

Vierailija
16/110 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan sekaisin hänestä.<3 Mietin päässäni mahdollisia keskusteluja, miten etenee ja mihin päätyy. Oijoi, enpä ole vuosiin ollut näin ihastunut! :) ihana tunne!

Ap

Vierailija
17/110 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet ihana! Ihan hymyilyttää lukea mietteitäsi ja muiden kokemuksia nörttimiehen iskemisestä. Toivon sinulle ja nörttimiehelle kaikkea hyvää!

Vierailija
18/110 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko varma että nörtti on sinusta kiinnostunut :D

Vierailija
19/110 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään ole varma, sitä minun täytyykin alkaa selvittämään. :) Ja vaikkei olisikaan kiinnostunut, niin kiitän häntä mielessäni tästä ihanasta tunteesta.<3

En voi olla ajattelematta, miltä hän näyttää alasti....ilman silmälaseja....satiinilakanoissani...

Apua minä olen aivan mahdoton!

Ap

Vierailija
20/110 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että ap, ihastuminen on niin ihana tunne <3 Minäkin hymyilen täällä ja muistelen suhteeni alkuvaihetta. Perhosia vatsassa ihan koko ajan :) Menenkin tästä oman kultani kainaloon, tulin hellyydenkipeäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme