Haittaako jos ravintolakokki ei muista pestä käsiään ihan jokaisen wc-käynnin (iso hätä) jälkeen?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lähihoitaja ja en pese käsiä koskaan. Ei ole aikaa. Samoilla käsillä pestään paskat ja tehdään ruoat. Meillä ei ole mitään hanskoja käytössä. T. Attendon hoitsu.
Lueskelin ensimmäisen sivun ajan näitä kommentteja huvittuneena. Kun sitten klikkasin auki toisen sivun tästä ketjusta ja näin kommenttisi, huvitteisuus katosi ja hieman vakavoiduin. Aloin miettiä, voiko noin tiukka aikataulu olla ja sitten mietin, kuinka yleistä tuo on.
Jos ravintolaruuassa ei ole muutamaa pers- tai häpykarvaa niin se on pilalla ja rahat on saatava takaisin.
Eipä haittaa minua, en syö ravintolassa.
Sitä mitä silmät ei näe, ei sydän sure. Ei ne kokit vissiin asiakkaitten vessassa käy, vai missä ravintolassa asiakkaat näkee kun henk.kunta käy veskissä?
Aika harvoin ehtii työvuorossa paskalle, että ei haittaa.
Entäs jos paksu ja suonikas liha, jossa on punertavia karvoja puoleen varteen, on mämmihunnun peitossa niin pitääkö se pestä vai riittääkö pyyhkiminen talouspaperilla?
Tietty haittaa,
Tuosta seuraa ripulia ja muita vakavia ongelmia ravintolan asiakkaille ja suurin mikä siitä seuraa, on ravintolan maineen menetys.
Maineen menetys tarkoitaa sitä, että asiakkaat kaikkovat, loppuvat kokonaan ja viimein ravintolan toimianta joudutaan lópettamaan, ja ihmiset menevät työttömyyskortistoon.
Enkä koskaan milloinkaan, missään olosuhteissä enkä missään ravintolassa ole nähnyt, että kokki viimeistelee ja koristelee asiakkaalle lähtevän annoksen paljain käsin,
Hänellä on aina käsissään elintarvike käyttöön tarkoitetut hansikaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöpöt lisää vastustuskykyä! Käsienpesu on aivan turhaa.
Se on "pövöt". Vrt. repo - revot, hepo - hevot.
terv. Reijo Suvas
pupu - puvut
Tiedän yhden kokin, jonka luona on aina ollut todella likaista, eikä opettanut lastaankaan pesemään käsiään.
Ainahan noita bakteereita löytyy, kun terveysviranomainen ravintolaruokaa tutkii.
Minä olen lähihoitaja ja en pese käsiä koskaan. Ei ole aikaa. Samoilla käsillä pestään paskat ja tehdään ruoat. Meillä ei ole mitään hanskoja käytössä. T. Attendon hoitsu.