Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sitten toilaili pikkujouluissa ihan urakalla.

Vierailija
13.12.2013 |

Oli vaihtanut kuolaa, tanssiessa ropeloinut tanssikumppanin pyllynreikää  lopulta oksentanut työpaikan vessatilan lattioille ja sammunut sinne :/ Mies itse oli niin päissään ettei muista mitään ja kiistää kaiken.

Työkaverit tilasivat  miehelle taksin kotiin ja selittivät tilanteen suoraan minulle puhelimitse etten kuule myöhemmin huhuja. Olen kamalan järkyttynyt ja nyt eletään mykkäkoulua. Mitähän joulustakin tulee?

Herää epäilys muustakin, kuin että mitähän oikeasti on tapahtunut. Taisin kuulla softcore version :(

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän naurut :D Voi taivas! Kuolaa ja hinkkaa perssilmää tanssilattialla. Unelmien mies.

Vierailija
22/45 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenties homo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 19:07"]

Apua, mua naurattaa ihan kamalasti tämä avaus. Kuolaamista, persreiän korraamista ja sitten yrjöt *reps*

[/quote]

Oikea pikkujoulu. Mies on varmasti ihmetellyt aamulla, miksi sormet haisee paskalta ja paita oksennukselta. Ties vaikka kussut alleen...

Vierailija
24/45 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hervotonta :D Oliko se tanssikumppani muuten mies vai nainen?

Vierailija
25/45 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 14:34"]

Miten voi tanssiessa laittaa sormen berberiin?

[/quote]

Pujottaa housun saumoista? Mekon alta?

On minulle tehty monesti noin...

Vierailija
26/45 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 12:12"]

Ihania miehiä teillä.

Nyt ymmärrän, miksi jotkut palstalaiset eivät halua joulupöytään alkoholia - en haluasi minäkään jos lopputulos on tuo.

En ihan suoraan sanoen tajua, miten yksikään aikuinen pystyy juomaan itsensä tuohon kuntoon, puhumattakaan halusta.

Terveisin eräs, joka juo selä pikkujouluissa että joulupöydässä viiniä, mutta osaa jättää sen muutamaan lasiin.

[/quote]

Luultavasti ap:n mieskin oli jättänyt sen muutamaan lasiin, mutta on erityisen herkkä alkoholille.

Vierailija
27/45 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 14:42"]

Miten tää käytännössä kävi? Työkaveri soittaa sulle: "Täällä on Henkka moi, mä olen kuule sun miehen Tapsan työkaveri. Aateltiin soittaa sulle ja kertoa, että Tapsa tunki sormen Annelin perseeseen tanssilattialla. Niin se Anneli on toi meidän vastaanottotyöntekijä, se punapää, ehkä oot joskus nähnyt. Niin että tiedät nyt sit vaan, mitä kävi. Ei muuta, moi."

[/quote]

Henkka on ap:n miehen veli?

Vierailija
28/45 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi muuten saksalaista syntyä?

Tuli nimittäin mieleen...

Vierailija
29/45 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pikkujouluissa noin. Mitenhän ihan jouluna?

Vierailija
30/45 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas, ettekai te usko tätä avausta todeksi. Miettikää nyt hieman, sormetti tanssilattialla persereikää ja kukako olisi tämän nähnyt? Persereikä ja pillunaukko ovat kuitenkin sen verran lähellä, että saa sitä aika tarkkaan katsoa jos sen erottaa toisten tanssiessa minne se sen sormensa laittoi, voi vittu mitä porukkaa... Alastomanako ne tanssi jotta noinkin tarkka analyysi anaaliin tunkeutumisesta oli mahdollinen, miettikää vähän vaikka olisitte kuinka mustiksia omille ukoillenne pikkujouluista.

Vierailija
31/45 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ää odotin oikein miten ap tulee selittämään tämän:DD petyin.

Vierailija
32/45 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ää odotin oikein miten ap tulee selittämään tämän:DD petyin.

Vierailija
33/45 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane miehellesi kinttaat käteen seuraavaan pikkujouluun. Ei ole ainakaan niin helppoa anusaukkoja kaivella..

Vierailija
34/45 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tulee taas Kaverille ei jätetä: Pikkujoulut. Neloselta klo 20.00. Pitäähän se taas katsoa, siinä on saatu purkitettua sitä joulunajan absurdia, arktista ahdistusta.

Vierailija
35/45 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällänin ukko tuki pikkujouluista kotiin... Oli oksentanut taksiin ja sammunut sinne. Poliisit tuli tietty paikalle kun ei ite päässy taksista ulos. Kiva lasku tuli siitä oksentamisesta!! :/ Sitten poliisit kantoi ukon sisälle, yrittivät puhalluttaa mutta eipä siitä mitään tullut.. Myöhemmin oksensi vessan lattialle pari krt ja keittiön lavuaariin...... Jes!!!

Vierailija
36/45 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 17:44"]

Oli vaihtanut kuolaa, tanssiessa ropeloinut tanssikumppanin pyllynreikää  lopulta oksentanut työpaikan vessatilan lattioille ja sammunut sinne :/ Mies itse oli niin päissään ettei muista mitään ja kiistää kaiken.

Työkaverit tilasivat  miehelle taksin kotiin ja selittivät tilanteen suoraan minulle puhelimitse etten kuule myöhemmin huhuja. Olen kamalan järkyttynyt ja nyt eletään mykkäkoulua. Mitähän joulustakin tulee?

Herää epäilys muustakin, kuin että mitähän oikeasti on tapahtunut. Taisin kuulla softcore version :(

[/quote]

olen aika varma että todellakin kuulit vain siistityn version:)

Vierailija
37/45 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaan näyttänyt toiselle mies inssille, missä se G-piste luuraa?

Vierailija
38/45 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaan näyttänyt toiselle mies inssille, missä se G-piste luuraa?

Vierailija
39/45 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittikumppani.

Vierailija
40/45 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli vasta aamulla kotiin pikkujouluista. Oli kadottanut lompakkonsa... Ei muista mitään ja suunpieluksilla ja hihassa oksennusta. Kuorsaa sohvalla.