Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olit pelkuri etkä ollut lopetettavan lemmikkisi rinnalla kun sille annettiin viimeinen piikki?

Vierailija
01.10.2020 |

Vaan delegoit tehtävän jollekin toiselle?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsi ei antanu. Sentään sain viimeset tunnit viettää rakkaan kissani kans .. Olin 4v.

Vierailija
22/25 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siinä kiväärin piipun mitan päässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuori ja typerä, vaikkei se ole mikään puolustus. Ajattelin, etten kestä sitä tilannetta. Sentään isä oli kissamme kanssa. Itse olin lukiossa. Ihan hyvin olisin voinut olla pois koulusta.

Nyt uusi kissa, ja taatusti olen vierellä loppuun asti.

Vierailija
24/25 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kissani kanssa, kun hän pääsi ikiuneen (pitkän sairauden uuvuttamana). Itkin tilanteessa ja itkin viikkoja sen jälkeenkin. Oli todella rankka kokemus. Tuntuu kuin olisi menettänyt jotain itsestään...Tuo kissa oli ja tulee aina olemaan minulle rakas ystävä 😢

Toisen kissamme kanssa en ollut, kun ei saatu lapsille lastenvahtia. Tämä harmittaa edelleen🙁 Toinen kissamme oli enemmän kuitenkin puolisoni. Hänelle hyvästely oli henkilökohtainen. Itse itkin kotona.

Vierailija
25/25 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Olen loppuun asti vierellä ollut ja tulen jatkossakin olemaan. Ei niissä lähdöissä ole mitään kaunista ollut.

Silmät on itketty päästä ja lemmikin itkiessä piikin antamisen jälkeen tuntui siltä, että järki lähtee. En olisi halunnut viedä piikille mutta sairaus vei elämästä voiton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän