Äh, meidän kummankin vanhemmat ilmoittivat antavansa lastenlasten lahjat rahana
Eihän siinä sinänsä mitään, kiva kun ylipäätään muistavat, mutta meillä ei ole rahasta pulaa vaan ajasta. Noilla rahoilla MUN pitää sitten lähteä jouluruuhkaan viikonloppuna ostamaan lahjoja HEIDÄN puolestaan. En nyt viitsi suoraan niitä seteleitäkään antaa kun lapset vasta 5v ja 6v, eivätkä vielä osaa arvostaa rahaa lahjana.Eivät todennäköisesti saa paketteja keltään muulta kuin meiltä, korkeintaan toisen kummi saattaa lähettää jotain.
Kommentit (23)
Tilaa netistä ja unohda ruuhkassa juokseminen. Ota kotiinkuljetus, ettei tarvi jonottaa postissakaan.
Jos ne saa pari pakettia, jossa jotain järkevää puulelua, kirjaa, peliä yms. niin eikö se riitä? Miksi sitä muovikrääsää pitää ostaa? Ostat vaikka jotain kivaa pientä joulun jälkeen tai laitat lapsille säästöön.
Mä tykkäisin kyllä tuosta. Usein vaan isovanhemmilta tulee ihan ihme tilpehööriä (jotain pikkuleluja jotka häviää, jotain muovihärpäkkää joka hajoaa) tai karkkia, vaikka kuinka sanoisi, että ei sellaista. Siis karkki ei todellakaan sovi lahjaksi kellekään..
No moni valittaa sitä, että saa lahjoja, joilla ei tee mitään ja jotka on ihan väärnlaisia. Ny ton mahdollisuus ostaa sitä, mitä oikeasti tarvitaan ja josta lapset tykkää ja jolle on käyttöä.
Tilaa netistä. Itse löysin esim. legoja Palikkapuodista, ja toimitus oli tosinopea kotiovelle. Ei ole hankalaa.