Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vauva on yökylässä

Vierailija
01.03.2014 |

Vauva on yökylässä mummolassa isänsä kanssa, ja nyt on kamala ikävä, enkä oikein osaa tehdä mitään :/ En yhtään osaa nauttia rauhast ja yksinolosta, missä vika?!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet äiti, siinä "vika".

Vierailija
2/12 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota siihen että miehesi osaa huolehtia lapsesta ja ottaa yhteyttä jos jokin menee vikaan. Sinulla on nyt omaa aikaa ja käytä se sellaiseen josta olet haaveillut. Vaikka se tuntuisi suorittamiselta sitä on mukava muistella kun seuraavan kerran haaveilet omasta ajasta. Ehkä ensi kerralla pystyt jo rentoutumaankin. Mukavaa illan jatkoa ja hienoa että luotit mieheesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 23:36"]Luota siihen että miehesi osaa huolehtia lapsesta ja ottaa yhteyttä jos jokin menee vikaan. Sinulla on nyt omaa aikaa ja käytä se sellaiseen josta olet haaveillut. Vaikka se tuntuisi suorittamiselta sitä on mukava muistella kun seuraavan kerran haaveilet omasta ajasta. Ehkä ensi kerralla pystyt jo rentoutumaankin. Mukavaa illan jatkoa ja hienoa että luotit mieheesi.

[/quote] Mies hoitaa vauvaa hyvin, poitsu on mieheni silmäterä, eli se ei huoleta (: Tuntuu vaan ihan orvolta olla yksin kotona! Mutta otanpas neuvosta vaarin ja meen lakkaan kymnwt kun ikinä en muuten ehdi :P

Vierailija
4/12 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset (3 kpl) on jo alakouluikäisiä ja aina vähän huolettaa jos ovat yökylässä. Nytkin esikoinen on kaverilla on minulla ikävä, typerää, tiedän. Mutta niin se vain on, että en pysty ihan täysin relaamaan jos joku on yötä pois kotoa.

Vierailija
5/12 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vauva yökylässä. Äitinsä mukaan nukkuu yöt ja tuolla se huutaa toista tuntia. Laitoin toiseen päähän taloa, huutakoot siellä, minun ei ole pakko kuunnella.

Vierailija
6/12 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 23:44"]Mun lapset (3 kpl) on jo alakouluikäisiä ja aina vähän huolettaa jos ovat yökylässä. Nytkin esikoinen on kaverilla on minulla ikävä, typerää, tiedän. Mutta niin se vain on, että en pysty ihan täysin relaamaan jos joku on yötä pois kotoa.

[/quote]

eli ei taida helpottaa pitkiin aikoihin :D

Vierailija
7/12 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 23:46"]Meillä on vauva yökylässä. Äitinsä mukaan nukkuu yöt ja tuolla se huutaa toista tuntia. Laitoin toiseen päähän taloa, huutakoot siellä, minun ei ole pakko kuunnella.

[/quote]

olipas tylsä ja turha kommentti

Vierailija
8/12 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 23:46"]Meillä on vauva yökylässä. Äitinsä mukaan nukkuu yöt ja tuolla se huutaa toista tuntia. Laitoin toiseen päähän taloa, huutakoot siellä, minun ei ole pakko kuunnella.

[/quote]

[/quote]

Mutta niin totta. Tuolla tuo tuntuu vieläkin meluavan, "hyvin nukkuva vauva", kolmen oven takaa kuuluu ulvonta. On saanut ruokaa, on kuiva vaippa, mutta ei vaan vaimene.

Vierailija
9/12 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 00:00"]

[/quote]

[/quote]

Mutta niin totta. Tuolla tuo tuntuu vieläkin meluavan, "hyvin nukkuva vauva", kolmen oven takaa kuuluu ulvonta. On saanut ruokaa, on kuiva vaippa, mutta ei vaan vaimene.

[/quote]

Lakkaa jo provoilemasta tähän, kukaan täysjärkinen aikuinen ei kohtele vauvaa noin huonosti. Nyt hus pois tästä ketjusta. Jos tarkoituksesi oli tuottaa pahaa mieltä yms, niin epäonnistuit. Enempi säälittää ettei sulla oo mitään muuta tekemistä kun olla täällä laukomassa epätosia typeryyksiä.

Vierailija
10/12 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 00:07"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Oletko edes tajunnut mitata kuumetta tai antaa lääkettä vauvalle?

Vierailija
11/12 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 00:15"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 00:00"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Lakkaa jo provoilemasta tähän, kukaan täysjärkinen aikuinen ei kohtele vauvaa noin huonosti. Nyt hus pois tästä ketjusta. Jos tarkoituksesi oli tuottaa pahaa mieltä yms, niin epäonnistuit. Enempi säälittää ettei sulla oo mitään muuta tekemistä kun olla täällä laukomassa epätosia typeryyksiä.

[/quote]

Mitä lääkettä annetaan kiukkuun ja vierastamiseen?

Vierailija
12/12 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 00:07"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei vauvan kanssa tarvitse koko aikaa olla, ei ne äiditkään niiden vieressä öitään valvo. Anna huutaa tai kitistä ja sano vauvan äidille huomenna, että hyvin nukkui. Saa äiti hyvä mielen. Mene itsekin nukkumaan, turha valvoa. Laita vaikka korvatulpat.