Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa itseäni siivoamaan!

Vierailija
13.12.2013 |

Talo on kamalassa kunnossa enkä millään jaksaisi aloittaa siivoamaan. Miten saisin itseni motivoitua? Tai miten siivoamisesta saisi helppoa ja kivaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama ongelma, ja minulla toimii se, että keskityn yhteen pieneen alueeseen kerrallan. Siis vaikka keittiön jaan osiin: tasot, pöytä, hella ja lattia.

Toinen tapa on siivota puoli tuntia kerrallaan ja sitten tehdä välillä muuta, ja sitten taas uusi puolituntinen.

Kun olen ottanut tällaisen tavaksi, niin yksi puolituntinen päivässä riittää siihen, ettei enää pääse syntymään kaaosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 jatkaa: Niin ja ei pidä unohtaa, että kunnon musiikki taustalle auttaa aina!

Vierailija
4/5 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä saa siitä mitenkään helppoa ja kivaa. En minä ainakaan saa. Mutta minä ainakin ajattelen, että se homma vaan on PAKKO hoitaa, ja hoidan sitten, vaikka kuinka vituttaa. 

Vierailija
5/5 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroin ekana , siitä jotenkin pääsen sujuvassti jatkamaan, olin mä raivannut sitä ennen roinia lasten kanssa... Pesin eteisen ja keittiön lattiat. Ja lasten kanssa ulos. Oli kiva tulla siistiin kotiin. Musiikkia vain soimaan ja imurin varteen. Tee joka päivä jotain vähän niin ei synny kaaos.