MIKSI mä olen fb:ssa, kun kukaan ei kommentoi
mulle, ei tykkää mun kommenteista ja kaikin puolin tunnun olevan niin monelle kuin ilmaa siellä??
On kyllä niin luuseriolo taas, kun erään päivityksen kaikkien muiden kommenteista se päivittäjä oli tykännyt paitsi ei mun. Ja mun kommentti oli ihan samalainen kuin niiden muidenkin!
Ja on niin noloa, kun laitan tilapäivityksen tai jaan jonkun jutun, niin vain yksi ja sama kommentoi, jos sekään, kukaan muu ei.
Olenko mä sitten jotenkin ärsyttävä, kun kukaan ei tunnu haluavan olla yhteyksissä mun kans?
Kommentit (24)
Mä oon välillä kuukausia pois koko facebookista (siis profiili on, en vaan käy siellä) ja välillä käytän tosi aktiivisesti. Saattaa siis jäädä jonkun läheisen joku isokin juttu huomaamatta jos se on hautautunut uudempien päivityksien alle. En käy erikseen stalkkaamassa kenenkään sivuja vaan kommentoin silloin kun päivitykset tulevat tai joku on vastannut kommenttiini jonkun päivityksessä.
Facebook on tyhmentänyt ihmisiä. Kaikki eivät sitä itse edes huomaa. Hei oikeesti, miksi kerjäätte siellä jotain hyväksyntää ja vertailette itseänne muihin? Lähtekää pois sieltä facesta ja alkakaa elää omaa elämäänne muiden mielipiteistä piittaamatta. Itse en ole koskaan ollutkaan siellä facebookissa. En aseta itseäni muiden yläpuolelle sen takia, mutta olen surullisena seurannut sitä, että monet suorastaan masentuvat ja pitävät itseään huonompana mokoman facebookin takia!
Ne "tykkää", joiden kans oot ollut viimeaikoina tekemisissä oikeessa elämässä. Näin mä olen huomannut.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 12:33"]
Mä laitoin seinälle vauvauutisen. Kukaan serkuistani ei onnitellut, vaikka muka "keskustelen" ja tykkään heidän päivityksistään. Ilmeisesti ovat blokanneet minut virrastaan.
[/quote]
=/ Just tuollaista siellä on minullakin.