Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua silmän pattiin?

Vierailija
01.03.2014 |

Yläluomessa ripsien tyvessä nuppineulanpään kokoinen mätäpää patti. Ollut 2kk, olen yrittänyt tuloksetta puristaa. Ei kipuja. Mitä teen sille? Voisiko parantua itsestään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt patti kipeytynyt kun olen ronkkinut sitä :(

Vierailija
2/8 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul oli kans rasvapatti melkeen vuoden samas kohtaa ku sulla, leikattiinki kerran ja antibiootteja kokeilin eikä mikää auttanu kunnes yksityinen silmälekuri käski keittää vettä, laittaa pumpulituppo veteen, puristaa hellästi enimmät vedet pois ja sit painaa ja vetää sitä pumpulituppoo sitä pattia vasten ulospäin silmästä. Eli suomeks luomi kiinni, pumpulituppo luomen päälle ja vedät poispäin nenästä hellästi painaen. Lekuri käski mun tehä sitä puoli vuotta mut ton avulla lähti vajaas kahes viikos. Kokeile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patti silmän sisäpuolella..

AP

Vierailija
4/8 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös kuullut ohjeen, että hautoo keitettyyn veteen kastetulla nenäliinalla tms.

Vierailija
5/8 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok täytyy kokeilla. Se patti muistuttaa finniä, näkyy oikein valkoista mutta en saa puristettua enkä uskallakaan.

-AP-

Vierailija
7/8 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kipeä eikä ole pattimainen vaan finnimäinen ihon pinnalla.

AP

Vierailija
8/8 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan chalazion. Haudo lämpimällä märällä hauteella ja painele ripsiä kohti. Tee tuota useamman kerran päivässä, usein puhkeaa näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi