Onko tämä pettämistä?
Olin työmatkalla ja asuin muutaman päivän hotellissa. Samassa hotellissa asui myös naispuolinen kolleegani, mutta tietenkin eri huoneessa. Eräänä iltana pyysin hänet huoneeseeni juttelemaan työasioista. Otettiin siinä muutamat, ja tämä misu alkoi vihjailemaan seksistä. Minäkin vähän innostuin siinä hiprakassa vihjailuun mukaan. Puheet kääntyi sitten miesten varustuksiin, yleisellä tasolla. Tämä mirjami tuntui sitten olevan kiinnostunut minunkin vehkeistäni, niin vedin sepaluksen auki ja vapautin lerssini esille. Siinä se nainen vahdatessa hämmentyi niin ettei saanut mitään sanottua. Yhtäkkiä hänellä tuli jonkinmoinen paniikki ja lähti omaan huoneeseensa ja vauhdilla. Mitään seksiä ei tapahtunut, vaan minä paljastelin kaluani. Aamulla kyllä vähän harmitti molempia eikä siitä puhuttu sen enempää. Olenko nyt sitten pettänyt vaimoani mielestänne? Vähän on epävarma olo...
Kommentit (22)
No pientä vehjettä ei voi mielestäni kutsua lerssiksi ensinnäkään. Lerssi on sellanen roikkuva löysä makkara, kuten minulla. Ei ollut stondista. Annoin vain letkun tuulettua siinä. Kysyin vaimolta ja sanoi että ihan ok, kun ei mennyt panemiseen. Nyt on taas hyvä fiilis.
AP
Pointti on munkin mielestä siinä että jos se muija ei ois fiksuna lähteny niin sinä näköjään oisit pettäny noin helposti. Muuttelut varmaan tota tarinaa, että toi lerssin esittely kuulostais vähän tollaselta kömpelöltä. Oikeestihan se on ollu ihan täydessä seisokissa ja sinä kuola valuen tuijottanu ahnaasti naista. Ei tossa oo väliä etenikö yhdyntään vai ei, moraaliton ja epäluotettava olet. Miksi edes kutsuit sen naisen huoneesees? Musta se on jo outoa. Oisitte tavannu hotellin baarissa edes.