Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä pettämistä?

Vierailija
13.12.2013 |

Olin työmatkalla ja asuin muutaman päivän hotellissa. Samassa hotellissa asui myös naispuolinen kolleegani, mutta tietenkin eri huoneessa. Eräänä iltana pyysin hänet huoneeseeni juttelemaan työasioista. Otettiin siinä muutamat, ja tämä misu alkoi vihjailemaan seksistä. Minäkin vähän innostuin siinä hiprakassa vihjailuun mukaan. Puheet kääntyi sitten miesten varustuksiin, yleisellä tasolla. Tämä mirjami tuntui sitten olevan kiinnostunut minunkin vehkeistäni, niin vedin sepaluksen auki ja vapautin lerssini esille. Siinä se nainen vahdatessa hämmentyi niin ettei saanut mitään sanottua. Yhtäkkiä hänellä tuli jonkinmoinen paniikki ja lähti omaan huoneeseensa ja vauhdilla. Mitään seksiä ei tapahtunut, vaan minä paljastelin kaluani. Aamulla kyllä vähän harmitti molempia eikä siitä puhuttu sen enempää. Olenko nyt sitten pettänyt vaimoani mielestänne? Vähän on epävarma olo...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos iso muna niin ok. Ois hävytöntä näyttää pientä.

Vierailija
2/22 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tälläsen täällä samalla sivustolla mut siinä oli nainen joka esitteli kohokohtansa muuten samatarina...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän modasin sen eukon tarinaa.

AP

Vierailija
4/22 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni kaikki se, mitä et tekisi kumppanin nähden, on pettämistä.

Vierailija
5/22 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 22:59"]

Minun mielestäni kaikki se, mitä et tekisi kumppanin nähden, on pettämistä.

[/quote]

Kyllähän sitä moni saunookin kaverin kanssa. Enemmän siinä näkee.

Vierailija
6/22 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letku tuulettui ja hiukan epävarmaa oli. Hohhoijaa, huono suoritus. Juttuna.

Vierailija
7/22 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sulle ok, että vaimo esitttelee alapäätään jollekin puolituntemattomalle? Miltä se susta tuntuisi?

Vierailija
8/22 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaimoltasi.

Vierailija
9/22 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä me sinun ja vaimosi sopimat asiat tiedettäis??

Vierailija
10/22 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keromuksesi kertoo sen, että olisit menny sänkyyn, jos se nainen ei olisi lähtenyt pois.

Vierailija
11/22 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todellakin olet. Sinut kuohitaan julkisesti tuomiokirkon rappusilla, sinulle ilkkuvat aukion pulutkin. Sinut tyhjennetään putipuhtaaksi, jäljelle jää vain rääsyläisen vetimet sekä keppi ja kerjuupussi. Ollos kirottu sinä lerssinheiluttelija.

Vierailija
12/22 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niiiiiin vietävissä.

Vierailija
13/22 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi osaa vastata.

Vierailija
14/22 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tollasia miehet on .... En kestä.. Heti ku vaan vähänki alkaa kiihottaa nii antaa mennä sit vaa..

Vierailija
15/22 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielestäni on. En lähtisi omia rintojani/alapäätäni muille miehille esittelemään. Minulla on miespuolisia ystäviä ja kaikki mitä heidän kanssaan teen (halaan) kestää päivänvaloa ja voin kertoa miehelleni. Olen myös halannut miespuolisia ystäviäni niin että mieheni on vieressä.

Vierailija
16/22 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuosta, jos pili on niin pieni, ettei se kiinnosta edes juovuksissa olevaa naista, niin väliäkö tuolla. Vaimosi on ihan varmasti säälistä kanssasi, joten älä suotta vaivaa häntä tunnustuksillasi!

Vierailija
17/22 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se pettämistä ole, mutta VOI HYVÄ LUOJA SENTÄÄN, mies. Kasvaisit aikuiseksi.

Vierailija
18/22 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalista häirintää tuo enempi on. :D

Vierailija
19/22 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että sulla on ollut liian pieni.

Nainen on tietysti kuvitellut ja toivonut että sulla olis vähän isompi varustus ja kun sä näytätkin sieltä semmosen pienemmän lerssin niin sitä alkaakin vähän kuvottaa..

Voi myös olla ettei nainen vain tykännyt pippelisi ulkonäöstä muuten.

Mitä tulee tuohon pettämisasiaan niin, kyllä sinä petit vaimoasi. et sängyssä varsinaisesti mutta petit kuitenkin. 

Jäikö sinulla siitä morkkis? Tekisitkö tuon uudestaan? Oliko kivaa?

Vierailija
20/22 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti on munkin mielestä siinä että jos se muija ei ois fiksuna lähteny niin sinä näköjään oisit pettäny noin helposti. Muuttelut varmaan tota tarinaa, että toi lerssin esittely kuulostais vähän tollaselta kömpelöltä. Oikeestihan se on ollu ihan täydessä seisokissa ja sinä kuola valuen tuijottanu ahnaasti naista. Ei tossa oo väliä etenikö yhdyntään vai ei, moraaliton ja epäluotettava olet. Miksi edes kutsuit sen naisen huoneesees? Musta se on jo outoa. Oisitte tavannu hotellin baarissa edes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi