Miten saan exän takaisin?
Odottelenko vain, että routa ajaa porsaan kotiin?
Kommentit (10)
Soita ja kysy, että aikooko tulla ja sano, että saa tulla. Jos ei, anna olla.
Miksi joku haluaisi exän takaisin?Mä en ainakaan,mulla varmaan lentäis laatta kun sen näkisin.Ihan syystä erottiin.
Kysyn ihan tosissani. Minusta ero oli virhe ja haluaisin vielä yrittää.
Kuinka kauan erosta on? Onko exäsi jatkanut elämää vai voisiko olla vielä valmis yrittämään? Eihän siinä auta kuin kysyä suoraan että olisiko valmis jatkamaan.
Erosta on kolmisen kuukautta. Exällä ei ole ketään, eikä minullakaan.
Ex oli se joka lähti, taisi olla jonkinlaisen ikäkriisin kourissa. Nyt on kysellyt kuulumisia ja kuulemma ikävöikin, mutta kaipa tuokin kuuluu ihan kaavaan.
Suoraan kysyminen pelottaa, mies kun yleensä vaan ahdistuu kyselyistä. Toisaalta jos ahdistuu, kaipa se sitten jo jotain kertoo.
Anna olla ja elä elämääsi eteen päin...
Minä en tuollaista miestä enää huolisi, kerran jos lähtee, voi lähteä toisenkin.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 12:36"]
Erosta on kolmisen kuukautta. Exällä ei ole ketään, eikä minullakaan.
Ex oli se joka lähti, taisi olla jonkinlaisen ikäkriisin kourissa. Nyt on kysellyt kuulumisia ja kuulemma ikävöikin, mutta kaipa tuokin kuuluu ihan kaavaan.
Suoraan kysyminen pelottaa, mies kun yleensä vaan ahdistuu kyselyistä. Toisaalta jos ahdistuu, kaipa se sitten jo jotain kertoo.
[/quote]
et varmaan mitenkään, jos tilanne on tuo. Voit toki ilmaista, että voitte koittaa sun puolesta uudelleen. Jos mies haluaa niin palaa, jos ei, niin jatka elämääsi.
Älä edes yritä, sun eksä on mun nyksä ;)