Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen vilkaiseminen OHIMENNEN

Vierailija
13.12.2013 |

Miten suhtaudutte, jos mies vilkaisee rintojanne ohimennen? En tarkoita tuijotusta, kuolaamista, kommentointia tai muuta ällöä. Vaan että jos muuten mukava mies sattuu keskustelun lomassa laskemaan hetkeksi katseen alemmas. Munaako mies itsensä lopullisesti vai annatteko nopean vilkaisun anteeksi?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen30+ kirjoitti:

Ihana keskustelu :D

Juuri eilen olin itse tilanteessa, jossa pitkän tauon jälkeen näin miespuolista ystävääni. Istuttiin vastakkain ja huomasin hänen ehkä kaksi-kolme kertaa vilkaisevan rintojani, vaikka meillä ei todellakaan ole mitään sutinaa.

Tuollainen nopea katseen harhautuminen ja takaisin silmiin palaaminen ei haittaa minua yhtään. Enemmänkin se on minusta jotenkin hellyyttävää ja suloista, että mies ei mahda itselleen mitään. Tuijottaminen ja kommentointi on sitten asia erikseen ja ei lainkaan hyvä.

Mutta katselenhan minäkin asioita, jotka silmääni miellyttävät. Pidän esimerkiksi miesten käsistä ja sormista ja hänenkin käsiään katselin moneen kertaan eilen ihan kunnolla 😂 Kurjaa toki, että minä voin ihan reilustu tuijottaa haluamaani ja hän ei😅

Tämän takia tunnen inhon väristyksiä kun mieheni näkee näitä naiskavereitaan, olen itsekin ollut vieressä kun hän ihan huomaamatta vähän vilkaisee työkaverinsa varustusta. Eihän sille mitään voi, mutta jotenkin ällöttävä silti että aina on ihan pakko vähän vilkuilla.

Vierailija
42/81 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munaa itsensä lopullisesti. Mulla oli yksi professori yliopistossa joka teki tätä. Nyt on jo professoria korkeammassa asemassa ja aina vain muistan tämän kun hän vilahtaa uutisissa tms. Jos joutuisin työelämässä tekemisiin hänen kanssaan, mikä ei omassa asemassani olisi aivan mahdoton ajatus, niin en kykenisi ottamaan häntä vakavasti vaan halveksisin ikuisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen DNA:ssa on ohje "tarkista tissit ja lantio".

Jos sitä ei tee, on homo tai joku vammainen.

Vierailija
44/81 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härski Pentti tiirailee Tanskan kruununprinsessa Margaretin kaulakoruja.... vai rintoja xD

Vierailija
45/81 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä nyt mikäkin toisessa ihmisessä kiinnostaa, tai ei kiinnosta. Itse olen kyllä ollut aika laiska tässä hommassa, kun vaatteet on päällä. Alastonta vartaloa tekee sit mieli katsoakin.

Vierailija
46/81 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ja anteeksi.

Tää on niin aistinvarainen sisäänrakennettu juttu että ei vaan voi olla vilkaisematta. Samoin pyllyjä tulee vilkaistua.

Huomaan myös että naisilla on tapana vilkaista omaa pyllyä tai haaroväliä. Etenkin kun on collegehousut jalassa ja vähän alapään muodoista saa vihjeen kankaan läpi.

En pistä pahakseni, kunhan ei jää tuijottelemaan. Itsekin pyrin olemaan tuijottelematta.

Vierailija
47/81 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse koskaan huomannut, että miehet katsoivat rintojani. Mutta jos noin kävisi, niin ehkä ajattelisin miehen olevan yksinkertaisempi tai vähemmän pätevä keskustelemaan esimerkiksi vaativimmista työasioista. Ajattelisin miehen siis olevan vähemmän fiksu kuin sellaisen joka ei vilkuile. Ei se itseäni kuitenkaan sinällään haittaa.

Vierailija
48/81 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika homo saa olla jos ei tissejä katso

Vierailija
49/81 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on normaali biologinen asia. Sisäänrakennettu ominaisuus että skannataan ominaisuudet naisessa olisiko potentiaalia suvunjatkajaksi. Ihan evoluutiobiologiaa joten turha alapeukuttaa fe m a kot

Vierailija
50/81 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ihan koko kropan läpi.

Vierailija
51/81 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

homo

Vierailija
52/81 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa naisetkaan sen katseensa koko ajan miehen silmissä pitävät. Vai miten muuten se kiinnostus treffeillä voivat kaatua siihen että miehen kengät olivat vääränlaiset? Melko laajaa skannausta senkin havaitseminen vaatii.

Vierailija
53/81 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itse koskaan huomannut, että miehet katsoivat rintojani. Mutta jos noin kävisi, niin ehkä ajattelisin miehen olevan yksinkertaisempi tai vähemmän pätevä keskustelemaan esimerkiksi vaativimmista työasioista. Ajattelisin miehen siis olevan vähemmän fiksu kuin sellaisen joka ei vilkuile. Ei se itseäni kuitenkaan sinällään haittaa.

Jotenkin kummasti sinäkin luultavasti osaat kuvailla mitä sillä keskustelukumppanillasi oli päällä vaikka olet mielestäsi koko ajan vain intensiivisesti tuijottanut häntä silmiin.

Vierailija
54/81 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mammografian ekspertti (vaan vain Pertti) mutta voin vilkaista.

Vierailija
55/81 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, jos kesken keskustelun vilkuillaan rintoja niin se on kyllä hämmentävää, tulee sellainen olo ettei minua kuunnella/oteta vakavasti. Vähentää kyllä myös arvostusta kyseistä miestä kohtaan. Muuten jos lähestyessä tai ohimennen muutoin katsoo rintoja(kin) niin sehän on ihan normaalia eikä siinä mitään.

Vierailija
56/81 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kummasti sinäkin luultavasti osaat kuvailla mitä sillä keskustelukumppanillasi oli päällä vaikka olet mielestäsi koko ajan vain intensiivisesti tuijottanut häntä silmiin.

Yleensä keskusteluun ei päädytä niin, että ollaan silmät kiinni/katsellaan ihan muualle kunnes ollaan siinä kasvotusten. Kyllä sitä ehtii vaatteet, ulkonäön ja tissit vilkaista ennen kun aletaan jutella ja sen jälkeen.

Vierailija
57/81 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä huomannut, että kukaan mies olisi mun tissejä vilkuillut. Mutta siihen ehkä vaikuttaa, että mulla ei juurikaan tisui ole (70C). :)

Hehe, sama täällä :D en kyllä muutenkaan hirveästi kiinnitä huomiota siihen katsooko joku minua vai ei... Luultavasti moni katsoo koska olen kai ihan hyvän näköinen ja iskijöitä tulee kyllä jossain baarissa tms., mutta en vaan ole koskaan huomannut mitään.

Vierailija
58/81 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan vilkaisisi ohimennen? Ei siinä saa kuin pahan mielen.

Itse katson kunnolla ja pitkään, jos rintoja sattuu edessä olemaan.

Vierailija
59/81 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummastakohan naiset närkästyvät lopulta enemmän: jos ei kiinnitetä mitään huomiota, vai että vilkaistaan niitä tissejä. Veikkaan ensinmainittua. Niin järkyttävän tekopyhää taas kerran.

Naiset tekee kaikkensa, että herättäisivät miesten huomion. Kaikkensa. Ja sitten kun huomataan, eikun mii tuuta kirkumaan.

Vierailija
60/81 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen DNA:ssa on ohje "tarkista tissit ja lantio".

Jos sitä ei tee, on homo tai joku vammainen.

Älä loukkaa vammaisia miehiä, kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän