Rintojen vilkaiseminen OHIMENNEN
Miten suhtaudutte, jos mies vilkaisee rintojanne ohimennen? En tarkoita tuijotusta, kuolaamista, kommentointia tai muuta ällöä. Vaan että jos muuten mukava mies sattuu keskustelun lomassa laskemaan hetkeksi katseen alemmas. Munaako mies itsensä lopullisesti vai annatteko nopean vilkaisun anteeksi?
Kommentit (81)
Kohtuutonta vaatia että vastakkainen sukupuoli ei toista huomaisi. Kyllähän naisetkin tsekkaavat vaikkapa miehen pituuden, kropan muodot ja pärstän näyttävyyden ensisilmäyksellä.
Munaako mies itsensä lopullisesti vai annatteko nopean vilkaisun anteeksi?
Että tämmöisiä av-mammafoorumilla ylianalysoidaan tänään.
On se mukavaa kun mammat joilla ei ole työtä, perhettä, harrastuksia eikä ylipäätänsä elämää keksivät sentään jotain täytettä tyhjään kalenteriinsa.
Vierailija kirjoitti:
Munaako mies itsensä lopullisesti vai annatteko nopean vilkaisun anteeksi?
Että tämmöisiä av-mammafoorumilla ylianalysoidaan tänään.
On se mukavaa kun mammat joilla ei ole työtä, perhettä, harrastuksia eikä ylipäätänsä elämää keksivät sentään jotain täytettä tyhjään kalenteriinsa.
Aloittaja on käsittääkseni mies, mutta kai mieskin voi olla mamma nykyään.
Luultavasti en kiinittäisi huomiota mihin silmät kierossa tuijotat.
Eikö tissit ole ihan ysärin juttuja?
Mulla on isot tissit, ei niitä piiloon saa millään. Nuorempana baareissa niitä kommentoitiin paljon ja usein käytiin puristelemaankin ilman lupaa.
Nyt olen 42v ja mieheni mielestä tissini on ihanat. Yleisillä paikoilla tai keskusteluissa en huomaa että kukaan katselisi tai tuijottaisi, mutta mieheni sanoo huomaavansa esim. kauppareissulla että kyllä niitä vilkuillaan.
Ei haittaa mua, koska en näköjään sitä edes itse huomaa :D
Kattoonko pitäisi koko ajan tuijotella Kyllä mulla silmät liikkuu koko ajan eri kohteisiin
Ja niihin rintoihin ei voi olla kiinnittämättä huomiota, kun ksula aukko viety itseään varten voimaannuttava niin alas et puolet tisseistä paistaa ulkona.. Sori, mutta näin homomiehenäkin siinä vaan jää tujottamaan, että mitä vtua tyylisesti. Pitääkö noi tunkee esille
Mielummin olisin kokonaan ilman rintoja. Valitettavasti ne kuitenkin kasvoivat isoiksi ja niiden piilottaminen on vaikeaa. Mahdollisimman peittäviä ja löysiä paitoja ja takkeja joudun käyttämään. Joudun käyttämään takkia myös kesällä peittääkseni itseäni. Haluan olla rauhassa, enkä halua huomiota. Kukaan ei kysynyt sitä, haluanko syntyä naiseksi. Jos olisin saanut itse päättää olisin mielummin syntynyt mieheksi.
Kai ny jokainen järkevä ihminen tajuaa että se tissien katselu on puhdasta biologiaa ellei mies ole homo.
Onneksi naiset eivät tuijota koskaan miehiä.. Tästä tehtiin monta aiheeseen liittyvää tutkimustakin levittäytyen ihan youtube-ilmiöksi:
Odotan sitä päivää, kun miehet alkvat jakamaan tiktok videoita perversseistä tuijottavista naisista julkisissa paikoissa, salilla, köhmijöistä yökerhoilla, kaulaan kaatuvista pussailijoista jne..
Kultamekko Iida tuli vastaan kauppakeskuksessa ja oli kieltämättä niin antava ja avoin rintamus, että tuijotin epäuskoisena. N60
Onneksi naiset ei myöskään huutele miehille
Videon loppuosa 😄
Naisetkin katsovat miesten kroppaa niin en näe pahaa jos mieskin katsoo kuhan ei tee sitä häiritsevästi. Se tuskin onnistuu kaikilta.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin olisin kokonaan ilman rintoja. Valitettavasti ne kuitenkin kasvoivat isoiksi ja niiden piilottaminen on vaikeaa. Mahdollisimman peittäviä ja löysiä paitoja ja takkeja joudun käyttämään. Joudun käyttämään takkia myös kesällä peittääkseni itseäni. Haluan olla rauhassa, enkä halua huomiota. Kukaan ei kysynyt sitä, haluanko syntyä naiseksi. Jos olisin saanut itse päättää olisin mielummin syntynyt mieheksi.
Vian ei tarvitse olla iso jos se päässä
Mä kyl katson koko kropan, jos naisesta on ainesta. Tissit on vaan osa
No ne on nyt kyllä juhlavasti esillä ja heikkonäköinenkin näkee ne 100 metrin päästä. Ja sivu-tissien esittely on nykypäivän muoti vai oliko se viime kevään? Enkä ole tissi-mies, muttakun ne hyppii silmille!
Vierailija kirjoitti:
Jos vilkuilee, aika paljon saa sen jälkeen skarpata että alkaisin pitää häntä sivistyneenä tyyppinä. Eihän semmoinen tissien vilkuilu kuulu normaaleihin käytöstapoihin. Ei innosta syventämään tuttavuutta.
Oletko suuntautunut homomiehiin
Ensin vilkaistaan ohimennen tissit ja sitten perse. Näin se menee.
Kunnon savannin seisottaja kylläkin puristaa tisua ja samalla sormeilee tussua ennen kuin survaisee mustan makkaran römpsään
Tämä on vähän asia, jos ihmisellä on näkyvä luomi keskellä otsaa. Vaikka kuinka yrittää keskittyä katsomaan toista silmiin, niin katse karkaa siihen luomeen.