Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vallillassa on liikkellä lapsetkin jyräävä nainen

Vierailija
13.12.2013 |

Vallilaan työmatkojaan tekee (liikkeellä klo 8 ja 16) ilmeisesti mielenterveysongelmainen nainen, joka ei väistä aikuisia, eikä myöskään lapsia, vaan kävelee suoraan päin. Väistämisaikaa ei jää, kun tämä jysky nainen nopeasti kävellen puskee päin. Aikuiset selviävät kipeällä hartialla, mutta lapsilla on kaatuessaan vaara lyödän päänsä katuun kun nainen kävelee päin. Onko muilla kokemuksia tästä naisesta?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 16:30"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 09:17"]NO kävitkö tänä aamuna tsekkaamassa? N. 7.45 Ristikkokadun ja Vellamonkadun väliä kävelemään niin taatusti saat sen päälles!

[/quote]

Varo sitten ettet jää pyörän alle. Siinä on pyörätie vieressä. Nainen kävelee nopeesti, joten et välttämättä edes ehdi, kun et edes vielä ole nähnyt häntä. 

En käynyt vielä! Liikkuuko nainen noilla kulmilla siis myös klo 16 aikoihin? Olisi sopivampi aika minulle.

En halua naista päälleni, haluan vain nähdä, millainen tapaus on kyseessä... Jos oikeasti lähden kytikselle, niin vaihdan toiselle puolelle katua tms. ennen kuin kohtaamme :)

[/quote]

Vierailija
2/48 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tapaus, olen törmännyt häneen (tai siis hän minuun) useita kertoja Sturenkadulla. Ensimmäisen törmäyksen (=nainen mätkäisi ohi kävellessään laukulla minua reiteen kun odotin bussia Kangasalantien pysäkillä) luulin että olin vain sattumalta hänen tiellään, kolmannella kerralla huusin perään että mitäs ihmettä. Nainen reagoi vain hymyilemällä. Mt-ongelmia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään kaikki tölläämään.

Vierailija
4/48 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerätkää iso porukka ja rynnikää sitä päin. kiitos.

Vierailija
5/48 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 15:34"]

Keksi-ikäinen, hoikka, ruskea polkkatukka tms. erittäin happaman näköinen nainen. Törmää kokoisekseen varsin kovaa. Nämä varsinaiset törmäykset tapahtuivat tämän vuoden alussa, joskus syksyllä olen myös nähnyt hänet, mutta tunnistanut jo matkan päästä ja hypännyt alta pois. Nyt olen liikkunut itse aamulla aiemmin, joten en ole vähään aikaan törmännyt.

[/quote]

Ei se sitten ole sama nainen. Vallilan törmääjä on vaalea, erittäin isokokoinen, pitkä ja jysky. Tulee voimalla päin.

Vierailija
6/48 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Vallilan törmääjällä on aina mustat vaatteet, jotkut kahisevat musta ulkoiluhousut ja takki. On ihan siistin oloinen. Keski-ikäinen, 35-40. Hopeiset rillit.

Vierailija
7/48 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs olette tiellä.

Vierailija
8/48 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 11:41"]

Tuttu tapaus, olen törmännyt häneen (tai siis hän minuun) useita kertoja Sturenkadulla. Ensimmäisen törmäyksen (=nainen mätkäisi ohi kävellessään laukulla minua reiteen kun odotin bussia Kangasalantien pysäkillä) luulin että olin vain sattumalta hänen tiellään, kolmannella kerralla huusin perään että mitäs ihmettä. Nainen reagoi vain hymyilemällä. Mt-ongelmia?

[/quote]

Minkä näkönen tuo nainen oli? Millon nää tapahtu?

Vierailija
9/48 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi-ikäinen, hoikka, ruskea polkkatukka tms. erittäin happaman näköinen nainen. Törmää kokoisekseen varsin kovaa. Nämä varsinaiset törmäykset tapahtuivat tämän vuoden alussa, joskus syksyllä olen myös nähnyt hänet, mutta tunnistanut jo matkan päästä ja hypännyt alta pois. Nyt olen liikkunut itse aamulla aiemmin, joten en ole vähään aikaan törmännyt.

Vierailija
10/48 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas sattui. Jäi mieleen toissakesältä nainen (ulkoiluvaatteissa, tuulipuku?) joka ei väistänyt. Meni kuin juna ja kääntyi huutamaan meille. Jossain Vallilasta Pasilan asemalle päin. Olisikohan sama?

- turisti-

Vierailija
11/48 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sähisi törmäyksen perään "Mene seisomaan vaikka pyörätielle", odotin siis bussia ja seisoin kadun reunassa niin että siitä mahtui ihan hyvin ohi. t. 36

Vierailija
12/48 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotamme kuvamateriaalia! Ottakaa nyt joku siellä asiaksenne!

Vierailija
13/48 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ollut joku pitkä ketju jo jostain vastaavasta tapauksesta jokin aika sitten? Otsikossa oli jotain työmatka-ahdistelijasta tms.

Vierailija
14/48 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, en tiennytkään. Olisipa kiva kuulla muiltakin kokemuksia. Tämä on erikoinen tilanne kun ei oikein mitään voi tehdä - muuta kuin vaihtaa kulkureittiä jalkakäytävältä mutaselle nurtsille. Luulin ekan kerran että hänellä oli vain huono päivä, mutta huonoja päiviä onkin sitten riittänyt useampi.

Vierailija
15/48 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/48 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostin aiemman ketjun, lukaisepa ap se.

Vierailija
17/48 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin. Sama nainen. Kuvaus täsmää täysin. Ny pelottaa.. 

Vierailija
18/48 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisen järjestyksen häiritseminen tai turvallisuuden vaarantaminen yleisellä paikalla on kielletty:

toistuvilla uhkaavilla eleillä, hyökkäävillä liikkeillä, suullisesti esitetyillä uhkailuilla ja muulla vastaavalla, pelkoa herättävällä uhkaavalla käyttäytymisellä;

Vierailija
19/48 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kyseessä sama nainen, joka kerran Sörnäisten S-marketin vihannesosastolla tuuppasi minua ohi mennessään? Itseasiassa, kun hän tuli sitten vielä takaisin, niin tuuppasi toisenkin kerran eli kyseessä ei ollut mikään vahinko. Nainen oli niin nopea liikkeissään, että mitään kovin kummoista muistikuvaa hänen ulkoisesta olemuksesta ei jäänyt, mutta olisiko ollut blondi ja hieman epäsiistin oloinen.

Vierailija
20/48 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää ilmoitus poliisille. Kun valituksia on monta, on poliisin pakko reagoida. Ei tommonen ole mistään kotoisin, että yksi sekopää saa loukata muiden fyysistä koskemattomuutta joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän