Vallillassa on liikkellä lapsetkin jyräävä nainen
Vallilaan työmatkojaan tekee (liikkeellä klo 8 ja 16) ilmeisesti mielenterveysongelmainen nainen, joka ei väistä aikuisia, eikä myöskään lapsia, vaan kävelee suoraan päin. Väistämisaikaa ei jää, kun tämä jysky nainen nopeasti kävellen puskee päin. Aikuiset selviävät kipeällä hartialla, mutta lapsilla on kaatuessaan vaara lyödän päänsä katuun kun nainen kävelee päin. Onko muilla kokemuksia tästä naisesta?
Kommentit (48)
Onko paikka sellainen että tämä kävelijä on aina väkisinkin kohdattava, eikö samaa reittiä ole mahdollista kulkea tien toisella puolella tai onko määränpäähän olemassa muuta mahdollista reittiä?
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 09:17"]NO kävitkö tänä aamuna tsekkaamassa? N. 7.45 Ristikkokadun ja Vellamonkadun väliä kävelemään niin taatusti saat sen päälles!
[/quote]
En käynyt vielä! Liikkuuko nainen noilla kulmilla siis myös klo 16 aikoihin? Olisi sopivampi aika minulle.
En halua naista päälleni, haluan vain nähdä, millainen tapaus on kyseessä... Jos oikeasti lähden kytikselle, niin vaihdan toiselle puolelle katua tms. ennen kuin kohtaamme :)
Menkää aiemmin töihin , niin ei ole tuota ongelmaa. Tuottavuutennekin paranee.
No nythän minä keksin, miten täytän vuoden vaihteessa päiväni, kun olen hetkellisesti "kahden työn välissä"... Alan paikalliseksi törmäilijänaiseksi! Varokaa Lahdessa, täältä tullaan kohta! :D
Maahan laittomasti raahatut somalirikolliset ja muut ulkomaalaiset harrastavat tätä. On kokemusta. Poliisiakaan ei kiinnosta. Paitsi silloin kun ulkomaalaista pitää puolustaa.
Missä päin?
Asutaan Vallilassa, eikä ole tullut vastaan kuvaillun kaltaista.
Parsinneula hanskan sisään ja ota sillä törmäys vastaan. Seuraavaa kaveri, joka vastaan tullessa kääntää kyynärpään esiin, seuraava nyrkin jne. Ei mitään pienikokoisia vaan vähän isompaa kaliiperia. Katotaan keneen sattuu.