Mies möksähti
Meillä on mieheni kanssa ollut hiukan vaikeaa viime aikoina, välimme ovat viilentyneet, mutta tänään oikein yritimme ja pidimme hauskaa iltaa, joimme glögiä ja söimme joulutähtiä jne. Juttelimme kaikenlaista, myös seksistä. Mies ilmaisi halunsa harrastaa seksiä, mutta tiesimme, että lapset tulevat pian, joten tyydyimme juttelemaan vaan. Olin kerrankin aika vapautunut hänen kanssaan, joten siinä jutellessa kiusoittelin sitten häntä, että ehkä seksin aikana voisi kokeilla jotain sellaista pientä hänen takapuoleensa, ja siitä mies räjähti. Haukuin häntä kuulemma homoksi ja turpiin tulee niille jotka homoksi haukkuvat. (Ei kuitenkaan antanut, eikä ole väkivaltainen, soittaa suutaan vaan.) Olin kuin puulla päähän lyöty, enkä oikein vieläkään ymmärrä mitä tapahtui. Oli muuten sitten viimeinen kerta kun puhun hänen kanssaan seksistä mitään. Ja laitanpa sänkyynkin oikein pitkän paitulin, ettei tule väärinkäsityksiä. Ahdistaa tuollainen mesoaminen tyhjästä...
Kommentit (26)
Aai mies on siis huomannut pitävänsä siitä kun olet vähän kokeillut mennä "kielletylle alueelle" ja on varmaan hämillään ja säikähtänyt tästä asiasta. Ehkä hän on saanut juron kasvatuksen, on toitotettu että peppuhommat on vaan homoille ja nyt tuntee huonoa omatuntoa nautinnostaan ja putkaa sen tuollaisena raivona. Terveisin keittiöpsykologi
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:26"]
Aai mies on siis huomannut pitävänsä siitä kun olet vähän kokeillut mennä "kielletylle alueelle" ja on varmaan hämillään ja säikähtänyt tästä asiasta. Ehkä hän on saanut juron kasvatuksen, on toitotettu että peppuhommat on vaan homoille ja nyt tuntee huonoa omatuntoa nautinnostaan ja putkaa sen tuollaisena raivona. Terveisin keittiöpsykologi
[/quote]
Luulen että osuit nappiin. Kiitos! T:Ap
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 20:54"]
Olin kerrankin aika vapautunut hänen kanssaan [/quote]
Jokainen tehköön pepuillaan mitä tekee tai olkoot tekemättä mut enemmän mua ihmetyttää tuo lause, on tuo sitten todella tervettä parisuhdetta ettå kerrankin on aika vapautunut oman miehensä seurassa :o
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 20:58"]
Varmaan sekosi joulutähtien myrkystä.
[/quote]
hih!
[/quote]
sorry - mutta naurattaa ihan hillittömästi!!
Sen siitä saa kun natsitorttuja tarjoaa.
Mua kyllä huolestutti tuo joulutähtien syöminen myöskin. Ne ovat myrkyllisiä!