Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

putous vs 3 maailmansodan uhka

Vierailija
01.03.2014 |

huomaa että suomalaiset on kiinnostuneita enemmä putousesta kuin 3 maailmansodan uhasta

kiinnostaa putouksen finaali ja anstkusta kertovat jutut kuin se että on kansainvälinen kriisi menossa?!

wtf

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

näen tässä jtn väärää ---ja idiotismia.

Vierailija
2/8 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se AP varmaan sen enempää taida kärryillä olla, kun maailmansodan uhkasta puhelee :D Osaisiko arvon AP perustella, minkä vuoksi tästä saataisi syttymään seuraava maailmansosta? Poliittisia syitä, taloudellisia syitä? Ihan huvin vuoksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kolmas maailmansota?

Kukaan ei ole edes sanonut mitään konkreettista Venäjää vastaan. Saati tehnyt. 

Jos ymmärryksen taso on tuo niin keskittykää te vaan pohtimaan kauanko sperma pysyy pyllyreiässä ja saatteko orgasmin ilman klitoriksen stimulointia. Huomaa miksi naisia on niin vähän merkittävissä asemissa. 

Vierailija
4/8 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko pliis lopeta vouhkaamisen tästä aiheesta. Minua oikeasti ahdistaa ajatella. Voisitte vaikka kirjoittaa maailmanrauhan puolesta yleviä säkeitä eikä lietsoa paniikkia palstalla. Jotkut ovat herkkiä mammoja ja hormonit saattavat myllertää.

Vierailija
5/8 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän nähdään sitten.Menkää tsiigaa putousta mä meen rakentaa mun maan alla olevaa bunkkeria---->

Vierailija
6/8 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pessimisti ei pety

Vierailija
7/8 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli kaikkien pitäisi vaan panikoida eikä lainkaan nauttia elämästä?

Vierailija
8/8 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se 3 maailmansota olisikin tulossa, niin tuskin se nyt ihan putouksen aikana eskaloituu... Ja vaikka eskaloituisikin, niin ennemmin nautin viimeisistä rauhan hetkistäni, uutisia kerkee tuijottamaan putouksen jälkeenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme