Onko Amwayn tuotteet humpuukia?
Kommentit (119)
En jaksa lukea koko juupaseipäs ketjua, mutta kommentoin silti.
Normaalia pyramidikauppaahan se tuokin taitaa olla? E ole varma. Tuotteet on kyllä hyviä, mutta en vaan raaski ostaa. Pyykinpesujauhe lopetti pesukoneeni haisemasta aikoinaan. Ja oli kokeillut KAIKKI niksit. Mutta en vaan sitäkään raaski ostaa.
Ikkunanpesuaine on loistavaa! Ostan jos on superhypertarjouksessa, ja pärjäänkin sitten taas pari-kolme vuotta.
Kasvojenhoitotuotteet ovat oikein hyviä, hinta-laatu samaa, kuin muussakin laadukkaamassa kosmetiikassa. Yleensä ostan lentokentältä halvemmalla jotain muuta merkkiä, kun ei Amwayta siellä myydä.
Nestemäinen rajausväri on loistava! Mitään muuta en enää suostu käyttämään.
Verkostomarkkinointi on yleensä aina huono systeemi kun niitä välikäsiä on liikaa niin tuotteen hinnat ovat aina liian korkealla siihen laatuun nähden. Ternimaitokapselit oli varmaan se kaikkein törkein huijaus mitä taka vuosina verkostomarkkinoinnissa on ollut ja siitäkään ei ketään tuomittu vaikka syytä olisi ollut.
Kai tiiät et fluori korroosioi sun aivoja?
Vierailija kirjoitti:
Mutta amwayn hammastahnassa ei ole Suomen suosituksien mukaan tarpeeksi fluoria.
Kao tiiät et fluori korroosioi sun aivot ja kerää alumiinia sun aivoihin ei ehkä viikossa mutta nieleppä hammastahnaa vuoden nii ei ajatukset enää kulje sun pääkopassa... :-(
Multa kerran kysyi hammaslääkäräí, että mitä tahnaa käytän. Kerroin käyttäväni just tuota Amwayn tahnaa ja se ainakin sanoi sen olevan oikein hyvää, koska ei sisällä kuluttavia ainesosia.
Heh heh! Ja vuoden päästä Kuusakoskelle. Amwayn kattilat ja pannut kestävät sukupolvelta toiselle.
Mutta jos haluaa lisätä jätekuormaa niiin biltemalle vaan. Vapaa valinta.
Olen itse ollut mukana viitisen vuotta. En ole rikastunut, en tosin ole yrittänytkään, päivätyössä on ihan tarpeeksi tehtävää minulle. Osa tuotteista on tosi hyviä, osa keskinkertaisia ja osa todella ylihinnoiteltuja. Näinhän kaupassa on aina. Minä olen keskittynyt hyviin ja järkevän hintaisiin. On kumma kun K- tai S-kaupan asiakkuudesta ei tule tällaista vouhotusta. Voiko Stockalla enää käydä, onko se epistä? Vai onko sekin vasta tulossa. Minun neuvoni on, osta mitä haluat mistä haluat.
Ostaminen on ihan vapaaehtoista ja bonuksia saa just sen verran kun luvataankin. Tuotteet ei voi olla huonoja tai keskinkertaisia, kos Amwayn liikevaihto kasvaa reippaasti lama-aikanakin. Mä oon ainakin tyytyväinen kaikkeen, mitä oon tosta liiketoimimnasta saanu. Pois en vaihtais
Jammastahna nimenomaan kiillottaa naarmuttamatta niin että hammaskiveä ei muodostu eikä reikiä. Ite en antaisi lapseni pestä muilla tahnoilla kun yällä. Sitä paitsi fluori ei ole ihmiselle kovin terveellistä. Tiedän useamman, joilla hammaslääkärit ihmetelleet Glisterin käytön jälkeen hampaiden hyvää kuntoa.
Mä en ostaisi mitään tuotteita amwaylta. Huonolaatuisia ja kalliita tuotteita. Lisäksi sehän on yksi maailman tunnetuimmista pyramidihuijauksista koko homma, joku raukka oikeasti kuvittelee pääsevänsä rikastumaan sen kautta. Ne jotka ovat sillä rikastuneet ovat tehneet sen huijaamalla niitä myyjiä jotka on houkuteltu mukaan, ei myymällä itse tuotteita.
Mun hyvä kaveri oli mukana tässä Amwayn toiminnassa - kaveri on vähän sellainen helposti höynäytettävä höppänä ja innostuu nopeasti kaikesta - ja vuoden teki töitä ja pääsi 10€ plussalle. Lehtiä jakamalla pääsee huikeasti paremmille ansioille.
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattaa tarkistaa tietosi. Mä tunnen ja tiedän montakin jotka eivät ole enää palkkatyössä vaan Amway elättää heid
ONKO LÄÄKKEET OTTAMATTA ?
Osa tuotteista on todella hyviä. Vitamiinit, kattilat, kahvi ja pesuaineet ovat mielestäni suorastaan erinomaisia.
Pyykinesuaine 3 kg maksaa 28,10 €. Pesee hyvin ja on todella riittoisa, ei haise, sinä et haise, pesukone ei haise.
Kauppatapana suoramyynti on valintakysymys. Ostatko Keskolta tai Ikeasta, sekin on valinta.
Jo hetken miettinyt liittymistä, mutta hyvä kun netistä löytää oikeaa tietoa, mitä ei muuten mainita... itse pitää maksaa liittymisestä? Tilaisuuksista? Varsinainen pyramidihuijaus, miten on laillista?
Ainoastaan kerrotaan että tuotteet niin hyviä, että viedään käsistä ja miten pian ei tarvitse tehdä töitä.
Fakta taitaa olla että ylälinja haluaa vaan mahdollisimman paljon ihmisiä maksamaan heille, ei edes tuotteiden myynnistä. Tässä myydään paikkaa päästä heidän tiimiin, valheilla.. eihän se ole hullu joka pyytää, vaan joka maksaa.
Eräs lismainen mies tarttui minuun kiinni ja yritti kaikin keinoin houkutella minut mukaan "tähän onnelliseen perheeseen" jossa kaikki rikastuvat.
Epämiellyttävää, ihan kuin jehovan todistajien kokous,halleluja ja niin edelleen, mutta ne jotka ovat hypänneet kärryyn eivät ole tienanneet mitään. Päinvastoin. Köyhtyneet.
Ostat tai et mutta älä höpötä kirjoitti:
Osa tuotteista on todella hyviä. Vitamiinit, kattilat, kahvi ja pesuaineet ovat mielestäni suorastaan erinomaisia.
Pyykinesuaine 3 kg maksaa 28,10 €. Pesee hyvin ja on todella riittoisa, ei haise, sinä et haise, pesukone ei haise.
Kauppatapana suoramyynti on valintakysymys. Ostatko Keskolta tai Ikeasta, sekin on valinta.
Herran jesta. Etkö yhtään kalliimpaa pyykinpesuainetta löydä? Maksan 6 kg 10 euroa ja puhdasta tulee.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ostaisi mitään tuotteita amwaylta. Huonolaatuisia ja kalliita tuotteita. Lisäksi sehän on yksi maailman tunnetuimmista pyramidihuijauksista koko homma, joku raukka oikeasti kuvittelee pääsevänsä rikastumaan sen kautta. Ne jotka ovat sillä rikastuneet ovat tehneet sen huijaamalla niitä myyjiä jotka on houkuteltu mukaan, ei myymällä itse tuotteita.
Kokous aloitetaan pariskunnalla jotka olivat niin otettuja tästä firmasta että jättivät hyväpalkkaiset työt ja kohta rulllaa filmi taustalla, missä uberamerikkalainen pari leuhkii asumisellaan sekä seurapiirielämällään.
Täyttä valhetta ,ja ne jotka ovat rikastuneet tällä on ne uskovaiset amerikkalaiset jotka aloittivat firman vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyviä, mutta liian kalliita. Kukaan järkevä ei niitä osta.
Amwayn kahvi on niin riittoisaa, että tulee edullisemmaksi...
Amerikassa ostetaan Coca-colatkin Amwaysta...
Ala siis Amway- konsultiksi!
Tätä hoki yksi muori vaimolleni, heitin kääkän pihalle.
Vaikutteille altis puolisoni jo oli polttanut näppinsä jo yhden verkostomarkkinointipaskan(Partylite) kanssa, pakko oli viheltää peli poikki.
Mulle eilen soitti joku tyyppi... Yks mun tuttava oli antanut sille mun puhelinnumeron. Tukki itseään meille kylään tuotteita esittelemään. Kieltäydyin. Mä en millään tajua, miten 40 € maksava 3 kg:n pyykinpesuaine voi tulla edullisemmaksi kuin reilu 11 € maksava 4 kg:n pyykinpesuaine. Vaikka sitä kallista laitettais miten vähän! Mä laitan tuotakin vähän vähemmän kuin ohjeessa ja puhdasta tulee. Ja on siis KOTIMAISTA Sertoa mitä käytän. Muutenkin tuen mielummin kotimaista ja kotimaisesta olen valmis maksamaankin vähän enemmän.