Onko Amwayn tuotteet humpuukia?
Kommentit (119)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 15:31"]"Tuo jo osoittaa, että toimintaan halutaan mukaan henkilöitä, joilla ei ole mitään käsitystä siitä, millaista varsinainen myyntityö"
Perus amway jantteri ei edes tiedä mitä tarkoittaa inflaatio mutta on silti olevinaan kova bisnesmies.
Kauheasti kiinnostaisi nähdä niitä riippumattomia testejä jotka amway on voittanut, ei tunnu löytyvän mistään.
Mikäli haluat tuhota välisi ystäviisi sekä perheeseesi niin mukaan vain.
Näyttää kuitenkin järki hitaasti palaavan ainakin joidenkin päähän kun kaselee tuota laskevaa liikevaihtoa.
"On moraalisesti väärin antaa hölmön pitää rahansa"
[/quote]
Amwayn liikevaihto oli viime vuonna 11,2 miljardia dollaria. En tiedä paljon sinun firmasi tekee vuodessa mutta tuon kokoluokan yrityksellä ja 50 vuotta toimineella yrityksellä ei minun mielestäni ole hätää lamankaan aikana.
Näitä leikkipuistoahdistelijoita löytyy ainakin Seinäjoelta
Me miehen kanssa jouduttiin myös amwayhölynpölyn uhreiksi. Kuten myös zinzinon. Onneks ei haksahdettu!
Pidän Amwayn tuotteita liian kalliina ja laadultaan keskinkertaisina. Itse olen aina lähtenyt siitä, että jos joku tuote on aivan mahdottoman hyvä, niin sitä on silloin myynnissä ihan tavallisessa kaupassa ja normaaliin hintaan. Sillä konstilla tuotteelle saadaan paras mahdollinen menekki.
Noissa suoramarkkinointijutuissa perustuu homma siihen, että aivan tavallista kamaa laitetaan suoramyyntifirman logolla varustettuun pakettiin, nostetaan hinta nelinkertaiseksi ja sitten kerrotaan asiakkaille, että tätä samaa ei saa mistään muualta ja ylistetään lyömätöntä laatua, mikä ei pidä monestikaan paikkaansa. Mitä pesuaineisiin tulee, niin todennäköisesti parhaat aineet saa esim. tukusta, sillä jos nämä suoramyyntiaineet olisivat niin lyömättömiä, kuin mitä väitetään, niin ne olisivat jokaisen siivousfirman käytössä.
Puhdistusaineissa omasta mielestäni paras brändi on ylivoimaisesti Kiilto. Juuri muuta ei kannata ostaakaan. Samaa käyttävät myös monet ammattilaiset, eikä hinta ole mahdoton.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 15:09"]
Ikkunanpesuaine on hintansa väärti, ei jää sameutta ja tulee puhdasta. Yhtä hyvää kaupasta ostettavaa en ole löytänyt.
[/quote]Kokeile muutama tippa mitä vain tiskiainetta lämpimään veteen ja sanomalehteä. Et tarvitse kalliilta erikoispesuaineita.
[/quote]
Tai etikkaa. Millään muulla ei tule yhtä kirkasta. Ja on muuten litrahinta kohdillaan
Olen käyttänyt heidän Artistry-ihonhoitotuotteitaan jo vuosia, ja ne ovat tosi hyviä ja laadukkaita. Hinnakkaita? No joo, mutta riittoisia. Muista tuotteista ei ole kokemuksia.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 14:29"]
Voit saavuttaa taloudellisen riippumattomuuden
[/quote]
Sen 15 vuoden aikana mitä Amway on Suomessa toiminut, tähän ei ole pystynyt vielä kukaan. Mutta onnea yritykselle!
Sun kannattaa tarkistaa tietosi. Mä tunnen ja tiedän montakin jotka eivät ole enää palkkatyössä vaan Amway elättää heidät.
Ostamalla Kiillon tuotteita tuetaaan työllisyyttä kotimaassa!
Amwayn perustajilla Jay Van Andel (ei enään elä) ja Richard DeVos:in yhteenlaskettu omaisuus on yli 6 miljardia dollaria. Mistäköhän rahat saatu.
Hölmöläisiltä!!!!!!!!!!!!!
Jotenkin tuli amway mieleen. Joo olen ollut mukana!
Mulla on Amwayn puhdistusaineita (mm. pesuhuoneen ja keittiön) ja ne on ainakin tosi hyviä.
https://www.facebook.com/Ei-verkostomarkkinoinnille-439692966091163/timeline/
https://eiverkostom.wordpress.com/
Sivulla paljastetaan huijarit sekä jaetaan tietoa. Tarkoituksena kertoa, mistä monissa yrityksissä (BetterLife, Amway, Zinzino ym.) on todella kyse.
Uusimmat talousluvut. Ihmiset tulossa näköjään järkiinsä.
Rotat jättää uppoavan laivan.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 14:29"]
Voit saavuttaa taloudellisen riippumattomuuden
[/quote]
Älä unohda passiivista tuloa! Hetken puristat ja sen jälkeen nautit hyvistä tuloista tekemällä pari tuntia viikossa töitä.... Jep, jep. Ja tottakai se 30 Euroa maksava pesuaine on hintansa väärtti ja helpollahan niitä myy.
Eräs kaveri hurahti tuohon hetkeksi ja meillä käytännössä katkesi välit. Soitteli koko ajan Amway-asiaa ja painosti niihin "herätyskokouksiin" jne. Suuttui lopulta, kun kysyin siellä kekkereillä siltä konsultilta, että kun tässä nyt selität, että meillä jää suoramyynnissä pois väliportaat ja kulut niistä, niin miten ihmeessä sinä tai kukaan voi elää passiivisella tulolla ja kuskausko on ilmaista teille, jos kerran oikeasti tästä saa tuotteet tehdashintaan. Uskomatonta skeidaa ne kalvot, joissa oli tuotteen kustannuspalkki ja sitten erotus siihen, kun ei tarvita välikäsiä. Amway-organisaatio siis ei ole välikäsi? Esitin kysymyksen vielä kohteliaasti, mutta selvästi ärsyyntyi ja tuo kaveri kuittasi jotain jälkikäteen negatiivisuudesta.
Ite oon valitettavasti ollut mukana mutta homma jäi nopeasti kun tajusin mistä on kyse.
Nää jantterit ostaa yli 30€ CD levyjä joissa on molotetaan tuota aivopesu paskaa, maksavat siis omasta aivopesustaan! Kaikenlisäksi puhujat noilla levyillä ovat pääsääntöisesti todella surkeita esiityjiä!
Mun äiti on tuossa mukana ja kovin koitti muakin painostaa. En lähtenyt.
En oo kysellyt miten myynti on hoitunut mutta paljon oli tuotteita kotonaan kun kävin....
Kalliita ne jutut kyl on siks en oo ostanut vaikka ois kiva kokeilla kasvohoito juttuja....
Mut äiti uskoo kaiken mitä hälle on lupailtu ja hehkutettu.....
Mun luo paukkasi joku kaverin kaveri esittelemään juttua viime vuonna. Ei se niitä tuotteita sitten edes esitellyt, pauhasi vaan kuin rahaa tulee kun lähdet mukaan tähän juttuun ja kierrät kertomassa ihmisille tästä jutusta. sitten olisi pitänyt ostaa jotain CD-levyjä ja käydä jossain hengennostatusilloissa, joista niistäkin olisi pitänyt maksaa. aivan shaibaa koko touhu