Onko Amwayn tuotteet humpuukia?
Kommentit (119)
Ihan hyviä, mutta liian kalliita. Kukaan järkevä ei niitä osta.
Pesuaineita ei ainakaan kannata ostaa, ne kannattaa hakea mielummin ammattilaisten käyttämistä kaupoista. Aineet voivat olla ihan hyviä, mutta jos ammattiainetta menee vaikka 1,5 ml puoleen litraan vettä niin Amwayn vastaavaa menee hyvinkin 25-50 ml! Eli riittoisuus on ihan eri sfääreissä.. Kovasti myyjät tuotteitaan toki kauppaavat ja kehuvat, mutta kaikilta olen saanut faktoilla suun kiinni. Faktat siis puhuvat puolestaan, ei mikään muu.
Pannut ja muut saa biltemasta halvemmalla ja biltemassa jopa parempaa laatua.
Ei ole humpuukia. Hyvänlaatuisia ovat.
Hinnoittelu on eniten humpuukia. 80-90 € kuukauden vitamiineista haloo!
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 19:01"]
[/quote]
Suosittelen ottamaan asioista selvää ennen turhaa kommentointia ja lietsontaa!
Ja niiden pesuaineiden laimennussuhteeseenkin kannattaa perehtyä ennen haukkumista..
hölynpölyä koko touhu.
No, jokanen käyttökööt rahansa mihin käyttää :/
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 19:01"]
[/quote]
Suosittelen ottamaan asioista selvää ennen turhaa kommentointia ja lietsontaa!
Ja niiden pesuaineiden laimennussuhteeseenkin kannattaa perehtyä ennen haukkumista..
[/quote] Sen verran olen laimennuksista ottanut selvää kun jossakin kotikutsuissa/esittelytilaisuudessa aineista puhuttiin, eli jos puhuivat paskaa, on se heidän murheensa. Minuun ei heidän aineet tehneet vaikutusta, eivätkä kyllä tehneet muillekaan saman alan koulutettuun yrittäjään. Yrittäjän kannatta laskea tarkkaan mihin rahojaan laittaa, jokainen ylimääräinen puhdistusaineisiin käytetty millilitra maksaa ja on tuloista pois. Yksityiset ja tolvanat yrittäjät voivat toki pistää yhden wc-pöntön pesuun vaikka 1dl wc-ankkaa, koulutettu yrittäjä ei laita.
Sen verran, kun olen asiasta ottanut selvää, niin ei se roina huonoa ole. Ei hyvääkään, ihan keskinkertaista. Ehkä hintakaan ei ole niin paha. Se ongelma on, että siinä asiassa huijataan ihmisiä, koska ne myyvät ihmiset pakotetaan ostamaan se roina. Ja eihän kukaan sitä osta, kun kaupasta saa samaa, ja sun ystävistä tulee sun diilereitä...
Mut tänhän te tiesittekin.
Ostin kuukauden vitamiinit ja maksoi 90 euroa. Aika kallista. Jos olisin liittynyt jäseneksi hinta olisi ollut 70 euroa kuussa. Liittyminen olisi maksanut 30.
Eli täyttä kusetusta.
Itse käytän yleispuhdistusainetta ja kosmetiikkaa, jotka ovat olleet todella mieluisia. Tutustuin hammastahnaankin; vaikka fluoria ei olekaan paljoa niin xylitolia on mukana. Jaksa/muista aina jenkkiä jauhaa.
Sen verran tiedän "systeemistä" että vain liikevaihdosta ja sen määrästä maksetaan.
Ja jos alalinja on luonut suuremman liikevaihdon- saa hän luonnollisesti suuremman tulon.
Seminaarissakin käynyt. Ne järjestää oma itsenäinen yritys, joten niistä ei kilahda ylälinjalle centtiäkään!
Ymmärrän jengin negatiivisuuden VMää kohtaan, mutta se tuskin tulee yrityksestä vaan lähituttavasta joka tulee saranoidenpuolelta olohuoneeseesi myymään jotain mitä luulet tarvitsevasi.
Tiedän myös sen että tälläiset henkilöt lopettavat (luojan kiitos) usein, kun "ei se toiminut", mikä? Firma vai myyntitekniikkasi? Helppoa syyttää muita kun asenne pielessä!
Onneksi törmännyt myös niihin mukaviin jotka ovat ystäviä ja puhuu muustakin. Kyselevät joskun kiinnostaisiko ja voin vastata että ei kiitos nyt ja he eivät loukkaannu! Vaikka en halunnutkaan lähteä mukaan.
Tietenkään kristallipalloa ei ole käytössäni, mutta ei tiedä mitä tulevaisuus tuo?
Ja näen kyllä idean hommassa, luettuani bisnes koulu-kirjan(oli hyvä) ja Rikas isä - köyhä isä.
Toivottavasti tämä vastaa jollekin kysymykseen. :)
Äh, mun yks kaveri kutsui vuosi sitten "kylään" ja jouduinkin yllättäen Amway-esittelyyn. Ostin sitten puoliväkisin jonkin tuotteen. Seuraavana päivänä hän tuli "kylään" ja alkoi puhua minua myyjäksi, vaikka sanoin, ettei todellakaan ole mun juttu. Sen jälkeen kaikki yhteydenotot ovat olleet tyyliä: "Ihkuu, nyt on tilaus lähdössä, tilaa sinäkin ihana tuote x. Ja ihanat kynttilälyhdyt hintaan x. Itsekin tilasin meille neljä kappaletta!" Lopetin juuri hänen facebook-päivitystensäkin seuraamisen. Muuttui todella tylsäksi ja tympeäksi tämä meidän "ystävyys"...
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 14:41"]Käytän Amwayn hammastahnaa, muita Amwayn tuotteita en ole kokeillutkaan. Hammastahna ainakin on hyvää, hampaat näyttävät valkoisemmilta, lisäksi tahna jättää hyväntuntuisen pinnan, eikä ainakaan vaikuta kuluttavan hammasta.
[/quote]
Tarkastelin amwayn hammastahnaa ja huomasin fluoria olevan 950ppm, kun suositus aikuisille on 1450ppm. Tämä fluoripitoisuus on kaikissa muissa tahnoissa. Aloin jo hieman epäilemään tuotetta ja kysyin hammashoitajalta. Hän sanoi ettei suosittele tätä tahnaa, koska Se nimenomaan hioo hampaan pintaa, aivan toisin mitä amway mainostaa. Johtuu kuulemma niistä pienistä kivistä jota mudassa on. PS. Tahna on tehty mudasta. Pss. En käytä enään kyseistä tahnaa, hampaat olivat menneet parin vuoden käytön aikana huonoon kuntoon. Ihan kivaltahan Se tahna tuntui...
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 09:18"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 09:16"]Se pettymyksen tunne kun luulet että lasten kautta tapaamasi äitituttu ha
[/quote]
Karkas...haluaa tutustua ja ystävystyä kun kutsuu kylään ja siellä onkin "ylempi" amway-esittelijä valmiina aivopesemään.
Tai se kun vanha ystävä jota et ole vuosiin nähnyt pyytää kahville ja kahvittelu onkin verkostomarkkinointitilaisuus :(
[/quote]
Joo, oikeesti harva asia sylettää niin paljon, että joku tuttu ottaa pitkästä aikaa yhteyttä. Sitten paljastuu, että kyseessä on silkka hyväksikäyttöyritys. Tyyppi on joko myymässä jotain törkyhinnoiteltua humpuukia tai sitten yrittää värvätä mukaan pyramidiin. Nykyisin sanon suorat sanat tuollaisille.
On muuten "kumma" juttu, ettei Amwayn tuotteista näy koskaan puolueettomia arvioita. Aina vaan myyntilauseiden mukaan "tosi laadukasta", mutta kyseessä on ainoastaan mukaan huijatun myyjäpoloisen mielipide.
Mulla ei ole pahaa sanottavaa tuotteista, ihonhoitotuotteet olivat jopa erityisen hyviä iholleni. Itse en pystynyt vain mitenkään hyväksymään sitä "filosofiaa" kaupankäynnin takana. Kaikki seminaarit ja materiaalit olivat aivan järkyttävää paskaa. Yhden bisneksessä paremmin menestyneen olen nähnyt vaikka missä kissanristiäisissä kalastelemassa uusia kontakteja. Niin pientä yhdistyksen tms. tilaisuutta ei tunnu olevankaan, minne tämä myyntitykki ei kehtaisi itseänsä tunkea bisnestarkoituksissa, etenkin jos ko. tilaisuus haiskahtaa vähänkin kansainväliseltä. Pitäkööt siis tuotteensakin.
Ei