Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen pakottaa pienet lapsensa pelkkiin mustavalkoisiin vaatteisiin

Vierailija
12.12.2013 |

Mitä mieltä tästä blogista? Olen lukenut pari sivua ja alko ahdistamaan niin etten kykene lukeen enempää. Pienet, mistään vielä ymmärtämättömät lapset pelkissä musta-valkoisissa, lastenhuonekin tuommoinen....miten pitkälle voi vanhemman oman tyylin tyrkyttely mennä????

http://divaaniblogit.fi/kesallakerran/

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään noista lasten vaatteista, mutta asunnossa on kyllä tyyli kaukana! Pieni kämppä tungettu täyteen krääsää ja sälää. Mitä blogin mukaan kantaa päivittäin Tigerista ja Ikealta, kun halvalla saa. Vähemmän on enemmän. 

Vierailija
62/82 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin noita ennen ja jälkeen kuvia eri huoneista, ja kaikki näytti sata kertaa paremmalta ennen! Jopa ihan tyylikkäältä, vaikken ole mikään valko-harmaan ystävä. Onko tuo ihminen täysin seonnut vai mistä tuo pakkomielle erilaisiin mustavalkokuoseihin kumpuaa? Siis ei juuri yhtään yksiväristä pintaa vaan kymmentä eri mustavalkoista kuosia samassa huoneessa. Ihan kamalan näköistä. Tosiaan tulee sirkus mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 17:07"]

Nukenvaatteetkin on kuulemma mustavalkoisia, samoin tutit....

http://www.menaiset.fi/artikkeli/sisustaminen/himosisustajan_puoliso_mielipiteellani_ei_ole_painoarvoa

[/quote]

Olipas ahdistavaa luettavaa. En ainakaan haluaisi pakottaa miestä väkisin osallistumaan omiin projekteihini. Meillä homma toimii niin, että jos minä haluan maalata seinän, niin maalaan sen itse enkä vingu miestä tekemään itse haluamiani asioita. Kyllä kodin pitää olla sellainen, että molemmat viihtyvät siellä ja molemmilla on sananvaltaa sisustuksen suhteen, ei niin että toinen päättää kaikesta.

Vierailija
64/82 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen noitavaino täällä on käynnissä? Olisiko joillakuilla hieman suhteellisuudentaju kadoksissa? Tuossa Me Naisten jutussa tämä henkilö itse sanoo, että tottakai lapset saavat värillisiä vaatteita jos haluavat. Siis mikä hänen syntinsä nyt sitten mahtaa olla - sekö että kuten hyvin moni muukin äiti, hän on valinnut lapsilleen omien mieltymystensä mukaisia värejä vaatteisiin, mutta nuo värit vain sattuvat olemaan erilaisia kuin teillä kommentoijilla? Miksi lapsen saa "pakottaa" (tirsk) pinkkiin tai siniseen, mutta ei mustaan tai valkoiseen??

Uskomatonta roskaa, jos nyt suoraan sanon.

Vierailija
65/82 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin MeNaisten jutun (blogissa en ole vieraillut) ja sen perusteella nainen on melkoinen kontrollifriikki. Ja perfektionisti. Tyypillinen angstaava suorittaja, ei osaa höllätä hetkeksikään.

Annassa oli vuosia sitten haastattelu oopperalaulaja Mika Pohjosesta jolla oli kuulemma oma kampa maton hapsujen suoristamista varten :D Juttu pompsahti mieleen kun luin tämän sisustusintoilukeissin.

Vierailija
66/82 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys ovatko lapsetkin jotain näyttelyesineitä, niinkuin kotikin? Surullista että jo pienestä pitäen tärkeintä on se miltä näyttää...

Vierailija
67/82 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamalaa. Minäkin pakotan vauvani pukeutumaan juuri sellaisiin vaatteisiin joista itse pidän. Luulin että kaikki äidit tekevät näin. Entä jos lapseni ei pidäkään väreistä? Olenko nyt pilannut lapseni??

Vierailija
68/82 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 16:48"]

Mitä mieltä tästä blogista? Olen lukenut pari sivua ja alko ahdistamaan niin etten kykene lukeen enempää. Pienet, mistään vielä ymmärtämättömät lapset pelkissä musta-valkoisissa, lastenhuonekin tuommoinen....miten pitkälle voi vanhemman oman tyylin tyrkyttely mennä????

http://divaaniblogit.fi/kesallakerran/

[/quote]

Miten niin pakottaa?

Pakotinko minä tänä aamuna pojan mustaharmaisiin vaatteisin ja tytön pinkkimustiin?

Ihan vain makumme mukaan mentiin...

Vierailija
69/82 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 13:44"]

Onko teidän mielestänne normalia pukea lapset aina ja vain mustavalkoiseen????

[/quote]

On. Ihan yhtä normaalia kuin pukea lapset pinkkiin tai keltaiseen.

Sinunko mielestäsi on epänormaalia, jos ihminen pitää jostain väristä toista väriä enemmän?

Vierailija
70/82 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 17:16"]

Ai tää olikin joku blogijuttu... en jaksa katsoa tarkemmin. Mutta noista mustavalkoisista vaatteista, en oikeasti näe mitään eroa siinä "pakottaako" äiti pienet lapsensa mustavalkoisiin vai esimerkiksi pelkkään pinkkiin.

[/quote]

Useimmiten pikkutytöt itse valitsevat ne pinkit asunsa. 

En tiedä minkäikäisiä blogisitin lapset ovat, mutta ilmeisesti heitä ei oteta mukaan vaateostoksille.

Vierailija
71/82 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:31"]

Se Hilla-serkun huone oli ihana!

Totta tosiaan liian mustavalkoista muuten kaikki. Muuten ihan kiva blogi.

[/quote]

Hillan huoneelle pisteet täältäkin. Katsoin kuvat useampaan kertaan, kun näyttivät niin kivoilta. Paljon värejä mutta silti näytti rauhalliselta. Itse Hilla on myös mitä suloisin!

Vierailija
72/82 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nämä enää mitään vauvoja ole, omat olis mielipiteet jos mahdollisuuden saisivat. Sääliks käy.

Vierailija
73/82 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua säälittää toi mies joka on aikuinen ihminen ja varmasti omaa jonkinlaisen omankin maun... Joka ei siis välttämättä ole musta-valkoinen.... :D Vaikuttaa mielipuoliselta pakkomielteetä ton naisen käytös.

Vierailija
74/82 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä mustavalkoisesta ja itsekin pukeudun lähinnä mustavalkoiseen mutta en kyllä jaksaisi juoksennella kaupasta toiseen metsästämässä mustavalkoisia lastenvaatteita.

Vaikka itse olen tarkka tyylistäni niin lapsen huone ja vaatteet kirkuu kaikkia mahdollisia värejä. Mun mielestä lapset kyllä tarvii värejä ympärilleen ja oma lapsi kyllä valitsee ne räikeimmät ja kirkuvimmat Minions-paidat tai millon mitkäkin vaatteet päällensä ja mun puolesta saa laittaakin. Lapsihan se on.

Mustavalkoinen on tyylikästä aikuisilla mutta ei oikein sovi lapsille.

Vierailija
75/82 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vähän tuota että nainen on jonkin sortin sisustussuunnittelija, mutta ei pysty käsittelemään värejä. Jos eri väriyhdistelmät tuottavat noin paljon vaikeuksia, niin pystyykö tuollainen henkilö suunnittelemaan mitään muuta kuin sen oman kodin sillä musta-valkoisella säännöllä? Yleensä ihmiset jotka pukeutuu mustaan, tekee sen siksi etteivät hallitse värien käyttöä ja tällä henkilöllä on nyt koko elämä lapsia myöten musta-valkoista. Jotain ammatillisen mokaamisen pelkoa?

Vierailija
76/82 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kutsuu kioskia kikkariksi :)

Vierailija
77/82 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen en osaa ottaa kantaa onko tuo pelkkiin musta-valkoisiin pukeutuminen ym haitallista lapsille, mutta tuolla naisella kyllä on joku pakkomielle, ei vaikuta terveeltä touhulta näin yleisesti ottaen. Onneksi tuo pakkomielle on kuitenkin kehittynyt melko harmittoman asian ympärille, eikä jonkin muun mistä tosissaan olisi haittaa lapsille.

Vierailija
78/82 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä ihan fakta, että pienet lapset tarvitsee väriä ympärillee!

Ahaa.Saisko faktat kehiin?Olen kuvataiteen ope ja enpäs ole törmännyt noihin faktoihin.

Mitä vikaa on jossain värissä,esim.musta?Kämppä ei edes ollut vain musta-valkoinen,olihan siellä mm.pinkkiä ja keltaista.Mitäs väriä pitää laittaa,että lapsesta kasvaa normaali?

Vierailija
79/82 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä ihan fakta, että pienet lapset tarvitsee väriä ympärillee!

Ahaa.Saisko faktat kehiin?Olen kuvataiteen ope ja enpäs ole törmännyt noihin faktoihin.

Mitä vikaa on jossain värissä,esim.musta?Kämppä ei edes ollut vain musta-valkoinen,olihan siellä mm.pinkkiä ja keltaista.Mitäs väriä pitää laittaa,että lapsesta kasvaa normaali?

Kuvataiteen opena tiedätkin sitten että musta ei ole väri ja osaat selittää sen oppilaille että miksi musta EI ole väri, eikä myöskään valkoinen. 

En tiedä minkä tyypin sisustajia nämä bloggaajat ovat sillä ainakin kaikki selitykset milloin mistäkin ovat ihan peestä, mittasuhteet harakoilla ja rakenteelliset ratkaisut (kevyet ja raskaat) homevaurio-ainesta. Aika monen sisustussuunnittelijabloggaajan oikeaksi ammatiksi on paljastunut lähempää tarkasteltua lähinnä joku sisustusalan liikkeessä myyminen tai markkinointi, somistuksien tekeminen tai lavastaminen. Ammattinimikkeenä merkonomi, tradenomi jne. Lisäksi on käyty suppea kurssi sitä ja tätä sisustamiseen liittyvää:(

Vierailija
80/82 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niistä tulee värihörhelöitä vanhemmiten, pinkkipissiksiä ja ituhippejä ja muotibloggareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi