Apua sims freeplay
Mistä löydän lehtiä? Siis mun pitäis saada joku ihmeen vauvalehti.
Kommentit (30)
Pieraise ja tee viisi kyykkyhyppyä, sitten se ilmestyy sinne.
no mulla on noi lehdet niin ei tossa mitää vauva lehtee oo!! nii miten sen saaaaa??
No sun täytyy ostaa kaupasta lehtiä. Ja niistä ottaa vauvalehti. Ne maksaa 600
Lehtiä saa ku ostaa olohuoneen huonekkaluista sen lehtiläjän
Lasta varten tosiaan kehto tai adoptoit puhelimella (siis pelissä pistät silmin soittamaan) mutta se maksaa euroja. Vauvaa varten pitää olla naimisissa, kihlat ei riitä.
Nopein in keino saada rahaa? Ainakin jonkun kampanjan aikaan sai ostettua sohvia/hissejä/portaita sp:llä, ja myydä niitä jopa miljoonilla.
Hei help mun mies ja nainen on kihloissaa ja ne tekee joskus "woohoota " miten saan mun naisen raskaaksi ja miten saan nopeesti rahaa kertokaanäkkii
Siis oon levelillä7 enkä mä iha tajuu miten tehaaa lapsi tai ees miten menää naimisiin!!!!!!! Pliide kertokaa
Ja voiko joku neuvoo miten saa nopeasti uuden levelin:'(
Vierailija kirjoitti:
Lasta varten tosiaan kehto tai adoptoit puhelimella (siis pelissä pistät silmin soittamaan) mutta se maksaa euroja. Vauvaa varten pitää olla naimisissa, kihlat ei riitä.
Nopein in keino saada rahaa? Ainakin jonkun kampanjan aikaan sai ostettua sohvia/hissejä/portaita sp:llä, ja myydä niitä jopa miljoonilla.
mut miten mennään naimisiin? (tai ees kihloihin)
Apuaa nopeesti!!! Mun simeillä on lapsi (vauva) miten sen saa käymään vessassa tai miten vauvan vessahädän saa pois??????? Ja sit miten sen vauvan saa kasvamaan isommaksi lapseksi??
Simien pitää olla ensin partnereita ja sit ku klikkaa sitä toista simiä nii siinä on joku propose marriage ja sun pitää ostaa sormus mut ne ei välttämättä mee naimisii
Tietääkö joku miten vauvasta saa kasvamaan lapsen? Tähän etsisin vastausta.
Naimisiin mennään suorittamalla Love is the air-tehtävä, sen jälkeen vauvan voi saada suorittamalla Two and half sims-tehtävän. 7 levelin aikana niitten tehtävien pitäisi tulla.
Helpatkaa!!! kirjoitti:
Apuaa nopeesti!!! Mun simeillä on lapsi (vauva) miten sen saa käymään vessassa tai miten vauvan vessahädän saa pois??????? Ja sit miten sen vauvan saa kasvamaan isommaksi lapseksi??
Vastaus nopee.