Rakastan yksinoloa ja huomenna jää lapsi päiväkodista joululomalle.
Tykkään niin olla päivät yksin kaikessa rauhassa,työtön kun olen. Nyt lapsi lomilla ensikuun alkuun loppiaisen jälkeen menee hoitoon.
Kommentit (24)
Tässä aloituksessa rakastat yksinoloa ja toisessa itket kun pitää olla päivät kotona työttömänä?
Työttömyys on aika epävarma tilanne siinä mielessä, että se voi päättyä hetkenä minä hyvänsä. Ei työvoimatoimisto anna olla työttömänä ikuisesti. Joutuu/pääsee jossain vaiheessa joko kursseille tai töihin. Hienoa, jos saatte ripoteltua vuosilomapäivänne niin, että voitte viettää lapsenne kanssa aikaa kotonakin lasten loma-aikoina. Nro 10
Miksiköhän valtio velkaantuu? Kun vanhenet niin sut kipataan johonkin täyteen ahdetun terveyskeskuksen vuodeosaston siivoushuoneeseen eikä lapsesi tule sua katsomaan, kato ko hän on perinny geeninsä ja asenteensa sulta. Saat silloin olla yksin.
5-vuotiaan on varmasti ihan hyvä käydä päiväkodissa, vaikka äiti olisi työttömänä kotona. Luulen, että monet vastaajat reagoivat negatiivisesti siihen, että suhtaudut ikävästi lapseesi, velvollisuuksiisi äitinä ja lisäksi valitat jatkuvasti kaikesta.