Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistähän löytäisin 25-30v naisen?

Vierailija
12.12.2013 |

Joka:

* haluaa sitoutuneen parisuhteen

* haluaa saada perheen 

* ei ole vielä tehnyt lapsia

* ei käy baareissa kuin max kohtuullisissa määrin, ja yökerhoissa ei koskaan

* opiskelee tai työskentelee tiede- tai taidealalla, myös käsityöammatit käyvät 

Näiden raamien sisältä kun löytyisi, niin osaan kyllä valita sitten sopivan. Ongelma on enemmänkin siinä, että en tapaa tällaisia naisia missään. Elämänpiirimme eivät risteä riittävästi.

Jos olet itse tavannut miehesi tilanteessa, jossa olet sopinut noihin ehtoihin, niin missä tutustuit häneen ja miten?

Tai jos tiedät tuttavapiiristäsi naisia, jotka sopivat ehtoihin, niin millaisista paikoista heidänlaisiinsa naisiin voisi tutustua?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavatansseista.

Vierailija
42/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonvartijoista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota "ei yökerhoja" -kriteeriä. Tuossa iässä moni käy yökerhossa, jos ei oman viihtymisen takia niin sen vuoksi, jos sinne lähdetään kaveriporukalla. Mielestäni 25-30v. nainen, joka ei koskaan käy yökerhossa, on mielikuvissani todennäköisesti liikuntaa jotenkin melkein ammattimaisesti harrastava tai sitten uskovainen. Ihan tavallisetkin naiset lähtevät joskus bileistä yökerhoon, mies, joka haluaa rajoittaa sitä, kuulostaa mielestäni kontrollifriikiltä.

Vierailija
44/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 12:58"]

En ymmärrä tuota "ei yökerhoja" -kriteeriä. Tuossa iässä moni käy yökerhossa, jos ei oman viihtymisen takia niin sen vuoksi, jos sinne lähdetään kaveriporukalla. Mielestäni 25-30v. nainen, joka ei koskaan käy yökerhossa, on mielikuvissani todennäköisesti liikuntaa jotenkin melkein ammattimaisesti harrastava tai sitten uskovainen. Ihan tavallisetkin naiset lähtevät joskus bileistä yökerhoon, mies, joka haluaa rajoittaa sitä, kuulostaa mielestäni kontrollifriikiltä.

[/quote]

Minä haenkin niitä järkeviä naisia, jotka kyllästyvät siihen yökerhohommaan jo parikymppisinä, eivätkä sinne ikinä enää palaa. Onko siinä jotain vikaa?

aloittaja

Vierailija
45/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aloittajan mielestä ne naiset, jotka eivät käy yökerhoissa ikinä ovat niitä järkeviä, ja ne jotka käyvät, eivät ole.

Sinäkö sen määrittelet mikä on järkevää ja mikä ei? 

Mene jonnekin raamattupiiriin tai marttojen kokoukseen, sieltä löydät niitä JÄRKEVIÄ naisia, jotka kutovat kaiket illat kotona ja ovat vaan sinua varten.

Vierailija
46/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä sylvi nykyajan miehiä, mikä helvetti näitä vaivaa :o Onneksi olen sinkku :P 

Vierailija
47/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 13:43"]

Voi pyhä sylvi nykyajan miehiä, mikä helvetti näitä vaivaa :o Onneksi olen sinkku :P 

[/quote]

Mikä niin sitten vaivaa nykyajan miehiä? :D Vai minustako tässä huokauksessa oli kyse?

aloittaja

Vierailija
48/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 13:42"]

Eli aloittajan mielestä ne naiset, jotka eivät käy yökerhoissa ikinä ovat niitä järkeviä, ja ne jotka käyvät, eivät ole.

Sinäkö sen määrittelet mikä on järkevää ja mikä ei? 

Mene jonnekin raamattupiiriin tai marttojen kokoukseen, sieltä löydät niitä JÄRKEVIÄ naisia, jotka kutovat kaiket illat kotona ja ovat vaan sinua varten.

[/quote]

Miten se, että nainen ei käy yökerhoissa, tarkoittaa, että nainen on vain minua varten? 

Avaisitko tätä vaikka päättelyketjuna, tyyliin A:sta seuraa B, B vaikuttaa C:hen ja D:hen, ja lopputuloksena on se, että nainen on vain minua varten.

aloittaja

Vierailija
49/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 14:39"]

[/quote]

Mikä niin sitten vaivaa nykyajan miehiä? :D Vai minustako tässä huokauksessa oli kyse?

aloittaja

[/quote]

Sinusta juurikin oli kyse. Olet jotenkin omituinen :D Jonkin sortin taiteilijasielu, noh ehkä löydät omanlaisesi naisen jostain lopulta, eikun onnea koitokseen :D

-31

Vierailija
50/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 13:38"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 12:58"]

[/quote]

Minä haenkin niitä järkeviä naisia, jotka kyllästyvät siihen yökerhohommaan jo parikymppisinä, eivätkä sinne ikinä enää palaa. Onko siinä jotain vikaa?

aloittaja

[/quote]

Ei, mutta sanoit, että nainen ei saisi koskaan käydä yökerhoissa, koska sinä et pidä yökerhojen ydinporukasta. Mä käyn ehkä 2-3 kertaa vuodessa yökerhossa, enkä todellakaan ole mitään "ydinporukkaa" missään yökerhossa (en ollut edes 2-kymppisenä). Eli ehkä ei kannattaisi olla niin ehdoton tuossa asiassa?

Mutta asiaan, 25+ ikäisiä lapsettomia sinkkuja on kohtuullisen vähän. Minun kaveripiirissäni parisuhteet ovat syntyneet nuorina eli jo 18-25 -vuotiaina useimmat ovat löytäneet sen oikean, useimmat omista opiskeluporukoistaan. Muita "löytöpaikkoja" ovat mun tuttavien kokemuksella ne baarit/yökerhot ja sitten netti.

Vierailija
51/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:57"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:53"]

No miksi sulle ei kelpaa 30-35v. naiset? Kun itsekin kuulut samaan ikäryhmään.

[/quote]

Koska ensinnäkin heistä löytyy paljon vähemmän naisia, jotka sopivat muihin hakemiini kriteereihin. On myös muita seikkoja, ihan itseenikin liittyen, joiden takia hommat osuu paremmin yhteen noiden 25-30 naisten kanssa. En ala niitä tässä sen enempää purkamaan.

t. aloittaja

[/quote]

Siis omat ennakkoluulosi? Löydät muuten kivan naisen, mutta käykin ilmi, että hän on sun ikäinen tai jopa vuotta nuorempi: "Sori muru, olet liian vanha mulle!". 

Justiinsa.

Luonnollisesti kukin saa valita kumppaninsa omilla kriteereillään, mutta joskus vähän...huvittaa...

Vierailija
52/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitäisi jättäytyä pois yökerhosta, jos he olisivat sinne menossa ystäväporukalla kerran vuodessa, koska SINÄ et siitä pidä? Olet aika itsekeskeinen näköjään..

Vierailija
53/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me nuoremmatkaan mitään minimunahippejä haluta..

Vierailija
54/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tuottaa hankaluuksia jälleen kerran ymmärtää, etteivät kaikki miehet pidä samanlaisista naisista. En ole ikinä ymmärtänyt tätä. Luulisi sen olevan hyvä asia?

Jos ap tahtoo naisen, joka ei ravaa yökerhoissa, miksi yökerhoissa ravaavat ottavat siitä nokkiinsa?

Ei minuakaan hetkauta paskan vertaa jos joku nainen sanoo tahtovansa miehen, joka tykkää käydä yökerhoissa. Ajattelen vain, että noh sellaisia miehiä on paljon - varmaan löytyy sopiva. En koe sitä minään hyökkäyksenä sellaisia miehiä vastaan, jotka eivät vastaa tämän naisen toivetta. 

Vierailija
55/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täytän kriteerisi ja oman mieheni, joka on sopivan tieteellinen ja myös taiteellinen, löysin netistä. Ymmärrän hyvin, ettet halua naista, joka käy yökerhoissa. Itse voin käydä joskus, mutta vain joskus (ehkä kerran vuodessa), sillä se touhu on kuitenkin aikamoista. Tupakoidaan ja juodaan liikaa, soitetaan rasittavaa jumputusta ja lyödään tissit tiskiin, jotta saataisiin miesten huomiota.

Sanoisin siis, että kokeile netin treffisivustoja. Tai olisiko opiskelu-/työpiireissäsi sopivia naisia?

Vierailija
56/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 14:49"]

Siis omat ennakkoluulosi? Löydät muuten kivan naisen, mutta käykin ilmi, että hän on sun ikäinen tai jopa vuotta nuorempi: "Sori muru, olet liian vanha mulle!". 

Justiinsa.

Luonnollisesti kukin saa valita kumppaninsa omilla kriteereillään, mutta joskus vähän...huvittaa...

[/quote]

Jos se yli kolmekymppinen nainen osuu hakemaani haarukkaan, niin kyllä se minulle kelpaa. On vain tiettyjä syitä, minkä takia itse en välttämättä kelpaisi sille yli kolmekymppiselle naiselle. Lisäksi, se osuus yli kolmekymppisistä sinkkunaisista, jotka oikeasti osuvat hakemani tyyppisiin naisiin, on häviävän pieni. Yleensä yli kolmekymppisissä sinkkunaisissa on suurin osa niitä, jotka eivät ikinä ole oppineet olemaan ihastumasta vääränlaisiin miehiin.

Vierailija
57/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 14:39"]

[/quote]

aloittaja

[/quote]

Sinusta juurikin oli kyse. Olet jotenkin omituinen :D Jonkin sortin taiteilijasielu, noh ehkä löydät omanlaisesi naisen jostain lopulta, eikun onnea koitokseen :D

-31

[/quote]

Ainakin minulle kelpaa paremmin kuin hyvin joku "omituinen, jonkinlainen taiteilijasielu" nainen, jos jostain tulisi vastaan. :)

Vierailija
58/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 15:04"]

Naisille tuottaa hankaluuksia jälleen kerran ymmärtää, etteivät kaikki miehet pidä samanlaisista naisista. En ole ikinä ymmärtänyt tätä. Luulisi sen olevan hyvä asia?

Jos ap tahtoo naisen, joka ei ravaa yökerhoissa, miksi yökerhoissa ravaavat ottavat siitä nokkiinsa?

Ei minuakaan hetkauta paskan vertaa jos joku nainen sanoo tahtovansa miehen, joka tykkää käydä yökerhoissa. Ajattelen vain, että noh sellaisia miehiä on paljon - varmaan löytyy sopiva. En koe sitä minään hyökkäyksenä sellaisia miehiä vastaan, jotka eivät vastaa tämän naisen toivetta. 

[/quote]

Tämä näin. Erittäin hyvin sanottu!

aloittaja

Vierailija
59/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 15:04"]

[/quote]

Ei se minuakaan hetkauta, ihmettelin vain vaatimuksen logiikkaa. Mutta onnea ap:lle matkaan.

Vierailija
60/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minulta! Olen tosin jo 31 v.

Mutta lisäbonuksena olen jo valmiiksi raskaana, joten saat instant - perheen, ilman mahdollisesti vuosia kestävää turhauttavaa ja stressaavaa vauvanyritystä!

Milloin nähdään? :)