Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistähän löytäisin 25-30v naisen?

Vierailija
12.12.2013 |

Joka:

* haluaa sitoutuneen parisuhteen

* haluaa saada perheen 

* ei ole vielä tehnyt lapsia

* ei käy baareissa kuin max kohtuullisissa määrin, ja yökerhoissa ei koskaan

* opiskelee tai työskentelee tiede- tai taidealalla, myös käsityöammatit käyvät 

Näiden raamien sisältä kun löytyisi, niin osaan kyllä valita sitten sopivan. Ongelma on enemmänkin siinä, että en tapaa tällaisia naisia missään. Elämänpiirimme eivät risteä riittävästi.

Jos olet itse tavannut miehesi tilanteessa, jossa olet sopinut noihin ehtoihin, niin missä tutustuit häneen ja miten?

Tai jos tiedät tuttavapiiristäsi naisia, jotka sopivat ehtoihin, niin millaisista paikoista heidänlaisiinsa naisiin voisi tutustua?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:34"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:32"]

Tuon ikäiset naiset alkaa olla jo onnellisesti parisuhteessa ja usealla heillä on jo 1-2 lasta. Ne joilla ei ole, ei välttämättä haaveilekaan perheestä.

Vähän nuoremmista (alle 25v) löytyy vielä lapsettomia sinkkuja enemmän, jotka haluavat vielä perustaa perheen.

[/quote]

Totta, jos puhutaan maaseudulla asuvista naisista, tai kaupunkilaisnaisista, jotka ovat jättäneet koulutuksensa lukio- tai ammattikoulutasolle.

t. aloittaja

[/quote]

Kyllä aika monikin tutuistani joka on opiskellut yliopistossa on saanut esikoisensa 21-25 vuotiaana. Vielä useampi niistä joilla on joku amk-tutkinto.

Vierailija
22/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö jostakin tiede-taide tapahtumista? Niitä aiheita sivuavilta luennoilta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta ikärajaa 35 niin löytyy huomattava määrä fiksuja koulutettuja sinkkunaisia, jotka ovat valmiita perustamaan perheen. Aika harvaa alle kolmekymppistä akateemista kiinnostaa lisääntyminen kun työura on vasta starteilla tai jos on pelkkää pätkää.

M37

Vierailija
24/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä että mistä tuo vaatimus tulee koulutukselle? Miksei voi olla (ilmeisesti kun lukee aiempia) käynyt ammattikoulua?

Vierailija
25/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri kuvaamasi tavatessani insinöörimieheni. Nyt olemme toki naimisissa ja ikääkin on :-). Tapasimme todella sattumalta konsertissa. Plussana miehelleni oli siis aktiivinen liikkuminen sellaisissa tilaisuuksissa, joista voisi sen toivelistan kumppanin löytää.

Vierailija
26/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:40"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:34"]

Tuon ikäiset naiset alkaa olla jo onnellisesti parisuhteessa ja usealla heillä on jo 1-2 lasta. Ne joilla ei ole, ei välttämättä haaveilekaan perheestä.

Vähän nuoremmista (alle 25v) löytyy vielä lapsettomia sinkkuja enemmän, jotka haluavat vielä perustaa perheen.

[/quote]

Totta, jos puhutaan maaseudulla asuvista naisista, tai kaupunkilaisnaisista, jotka ovat jättäneet koulutuksensa lukio- tai ammattikoulutasolle.

t. aloittaja

[/quote]

Kyllä aika monikin tutuistani joka on opiskellut yliopistossa on saanut esikoisensa 21-25 vuotiaana. Vielä useampi niistä joilla on joku amk-tutkinto.

[/quote]

On kyllä aika harvinaista oikeasti. Tuttavapiiriisi vain on valikoitunut sellaisia naisia.

t. aloittaja

Vierailija
27/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se nyt ole ihan tilastollinen fakta, että ensisynnyttäjien keski-ikä lähentelee kolmeakymppiä? Ihan paskaa siis väittää, että kaikilla olisi jo 25-vuotiaana perhe ja lapset. 

Vierailija
28/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin, jos tietäisin varmuudella, että olet itsekin tuon ikäinen. Koska kuitenkin saatat olla vanha ukko, niin en anna vinkkejä. Sori.

Vierailija
29/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:44"]

Saanko kysyä että mistä tuo vaatimus tulee koulutukselle? Miksei voi olla (ilmeisesti kun lukee aiempia) käynyt ammattikoulua?

[/quote]

Saa olla vaikka pelkän peruskoulun käynyt, jos on sentyyppinen nainen, jota haen.

Peruskoulupohjalta olevissa ja amisnaisissa vain tuppaa usein olemaan piirteitä, jotka eivät itseäni huvita ollenkaan. Jos kiinnostaa, niin näitä piirteitä voi etsiä esim. facebookin liibalaaba-sivuilta, tai muualta vastaavista paikoista...

Mutta tosiaan, jos jostain löytyisi joku järkevä ja ihana nainen, joka olisi pelkän peruskoulun käynyt, niin totta kai kävisi. Koulutus ei ole mikään itseisarvo.

t. aloittaja

Vierailija
30/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32.

Vierailija
31/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:50"]

Olen 32.

[/quote]

Tämä siis vastauksena sille, joka epäili minua vanhaksi ukoksi.

t. aloittaja

Vierailija
32/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sulle ei kelpaa 30-35v. naiset? Kun itsekin kuulut samaan ikäryhmään.

Vierailija
33/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kuvaukseesi sopiva 25v nainen. Harmi vaan että mulla on jo se mies. Tosin juuri päinvastainen kuin minä. Ei halua ainakaan vielä pitkään aikaan (ehkä koskaan?) lapsia ja ravaa baareissa melkein joka viikonloppu. Tapasimmekin yökerhossa, kavereiden kautta. Ehkä olisi pitänyt etsiä jostain muualta :D Mutta siis, kyllä monet mun ikäiset, kuvaukseesi sopivat sinkut käyvät nimenomaan siellä yökerhoissa etsimässä seuraa. Itseäni baareissa ravaaminen ei ole enää miehen löytämisen jälkeen kiinnostanut.

Vierailija
34/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:53"]

No miksi sulle ei kelpaa 30-35v. naiset? Kun itsekin kuulut samaan ikäryhmään.

[/quote]

Koska ensinnäkin heistä löytyy paljon vähemmän naisia, jotka sopivat muihin hakemiini kriteereihin. On myös muita seikkoja, ihan itseenikin liittyen, joiden takia hommat osuu paremmin yhteen noiden 25-30 naisten kanssa. En ala niitä tässä sen enempää purkamaan.

t. aloittaja

Vierailija
35/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:44"]

[/quote]

Saa olla vaikka pelkän peruskoulun käynyt, jos on sentyyppinen nainen, jota haen.

Peruskoulupohjalta olevissa ja amisnaisissa vain tuppaa usein olemaan piirteitä, jotka eivät itseäni huvita ollenkaan. Jos kiinnostaa, niin näitä piirteitä voi etsiä esim. facebookin liibalaaba-sivuilta, tai muualta vastaavista paikoista...

Mutta tosiaan, jos jostain löytyisi joku järkevä ja ihana nainen, joka olisi pelkän peruskoulun käynyt, niin totta kai kävisi. Koulutus ei ole mikään itseisarvo.

t. aloittaja

[/quote]

Minä sovin noihin kriteereihin, mutta olen koulutukseltani artesaani. Sitä en osaa siis luvata, etteikö minussa olisi niitä piirteitä jotka eivät huvita ollenkaan (siis amisnaisen piirteitä sinun sanojesi mukaan). Se on tietysti positiivista että sanot ettei koulutus ole mikään itseisarvo. Vaikea sanoa, pitäisi tietää enemmän. Minulle koulutus ei ratkaise ollenkaan, vaan se miten tulen ihmisen kanssa toimeen. En lähtökohtaisesti ajattele että pelkän amiksen käynyt on tällainen ja akateemikko taas tuollainen. En myöskään vertaa ammattikoulun käyneitä täysin kouluttamattomiin, koska ammatti on kuitenkin täysin eri asia kun se että olet käynyt vaan peruskoulun.

Vierailija
36/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ööh, mistä tämä on revitty?Noin oli ehkä pari vuosikymmentä sitten mutta ei todellakaan enää. Nykyään yhä useampi nainen perustaa perheen vasta 30v. kieppeillä. Sanoisin että juuri näillä 25-30-vuotiailla naisilla on se kovin elämänkumppanin haku päällä! 

Vierailija
37/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaan kuvaustasi, tapasin mieheni festareilla. Kuvaukseen sopivat ystäväni ovat tavanneet miehensä harrastuksen parissa, ystävän häissä, siskon häissä, stand-upkeikalla ja pubissa.

Vierailija
38/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuakin kiinnostaisi tietää missä tämän ikähaarukan(25v-35v) fiksuja, mukavia ihmisiä on mahdollisuus tavata? Ei kiinnosta tippaakaan baareissa juokseminen ja eikä kaveripiirin kautta ole löytynyt ketään kivaa. 

Vierailija
39/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:58"]

Minä sovin noihin kriteereihin, mutta olen koulutukseltani artesaani. Sitä en osaa siis luvata, etteikö minussa olisi niitä piirteitä jotka eivät huvita ollenkaan (siis amisnaisen piirteitä sinun sanojesi mukaan). Se on tietysti positiivista että sanot ettei koulutus ole mikään itseisarvo. Vaikea sanoa, pitäisi tietää enemmän. Minulle koulutus ei ratkaise ollenkaan, vaan se miten tulen ihmisen kanssa toimeen. En lähtökohtaisesti ajattele että pelkän amiksen käynyt on tällainen ja akateemikko taas tuollainen. En myöskään vertaa ammattikoulun käyneitä täysin kouluttamattomiin, koska ammatti on kuitenkin täysin eri asia kun se että olet käynyt vaan peruskoulun.

[/quote]

Millaisessa tilanteessa sinä sitten tutustuit mieheesi? Tai missä toivoisit tutustuvasi mieheen, mistä ystäväsi ovat löytäneet miehensä?

aloittaja

Vierailija
40/74 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 12:03"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:58"]

[/quote]

Millaisessa tilanteessa sinä sitten tutustuit mieheesi? Tai missä toivoisit tutustuvasi mieheen, mistä ystäväsi ovat löytäneet miehensä?

aloittaja

[/quote]

Minä olen siis sinkku. Se missä toivoisin tutustuvani mieheen, ei sillä ole niin väliä vaan ehkä se tunne on tärkein, että tässä voisi olla sitä jotakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme