Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi kun tuli ikävä olo kun kuulin, että miesystäväni

Vierailija
28.02.2014 |

saa lähes kuukausittain naisilta yhteydenottoja, että haluaisivat tavata jne.....Mieheni on julkisessa työssä, muttei nyt kuitenkaan mikään tv-tähti tai vastaava, maakunnallisesti ehkä tunnettu ja iso osa ihmisistä (ja näistä naisista) tietää että olemme julkisesti suhteessa esim. juhlissa ym. Ei ole halunnut minulle kertoa vaikka olemme olleet yhdessä 4v (ei asuta yhdessä vaan eri paikkakunilla) ja nyt sitten sivuten toista juttua kertoi asian minulle. Hieman loukkaa tuo salailu  :( Ja kieltämättä ihmetyttää nuo naisetkin....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs naisten yhteydenotoissa häiritsee jos mies ei kerran heidän peräänsä hingu? Julkkiksilla on aina perässä kulkijoita ja kiinnostuneita, siihen pitää tottua tai sitten jättää tämä mies ja ottaa ihan tavallinen tallaaja. Tämä on nyt ihan vain sinun ongelmasi, ei muiden.

Vierailija
2/3 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, mutta itse olen samanlaisessa asemassa ja aina kertonut ja usein näyttänytkin saamani mailit tai viestit....tuntuu vain aika epäreilulta näin ja tietäen et noista naisista 90% tietää että on parisuhteessa, mun puolesta taas uskon ettei suurin osa noista miehistä tiennyt.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette edes asu yhdessä, niin minusta olisi kummallista käyttää yhteistä aikaa siihen, että kertoilee muiden naisten yhteydenotoista. Ei tuommoisella kannata mieltänsä pahoittaa, anna olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi