Mielipiteenne jota ette sano ääneen?
Mitä sellaisia mielipiteitä teillä on, jotka on parasta pitää omana tietona ainakin niiltä joita se koskee?
Omani:
Vegaanit on vieraantuneet luonnosta.
Tupakoivat/kiroilevat/eineksiä syövät ihmiset on keskimäärää tyhmempiä ja todennäköisesti huonosti, jos ollenkaan, koulutettuja.
Korvikkeen syöttäminen vauvalle näyttää kamalalta.
Lihavuus on laiskuutta (poislukien sairaudet).
Ja ei tarvitse provosoitua, me tiedämme kaikki miksi näitä mielipiteitä ei kannata ääneen sanoa :)
Kommentit (690)
Muotibloggaus on huomion hakuista itsensä esittelyä aina vaihtuvissa uusissa vaatteissa, eri asia lifestyle/tyyliblogin pito johon ei kuulu vain uusien asujen esittely.
En arvosta AMK-koulutusta PAITSI sairaanhoitajien koulutusta. En myöskään pidä siitä, että he kutsuvat itseään korkeakoulutetuksi.
- Vihaan muslimeita. Aivopestyä sakkia ja typeryksiä. Miehet sovinistisia hulluja, naiset tyhmiä ja avuttomia, kohtaloonsa alistuneita.
- Afrikkalaisten ÄO:n on pakko olla pienempi kuin muiden. Kaikki maat on alottanut ns. "tyhjästä" mutta suurin osa on onnistunut rakentamaan toimivan yhteiskunnan ja kaikki mitä meillä tänä päivänä on. Afrikkailaiset pyörivät savimajoissa ja mellakoivat. Koulujakin on vaan länkkäreiden toimesta.
- Maahanmuutto on OK, kuhan maahanmuuttajat ovat sivistyneitä ja koulutettuja tai sitten ainakin sopeudutaan uuteen maahan ja yritetään parantaa oma elämä (senhän vuoksi lähdetty kotimaasta?). En voi sietää sitä, että tullaan tänne sivistyneiden maailmaan ja ruvetaan sikailemaan. Jäisitte omaan maahanne ja yrittäisitte parantaa kotimaan tilannetta sen sijaan että tulette tänne ja vedätte meidät oman kotimaan tasolle.
- VIHAAN kuinka muslimit vaativat oman kulttuurinsa asioita kristittyihin maihin. Sitten ollaan rasisteja kun tahtoa ei saada läi. Mut kivitettäisiin jos menisin Saudi-Arabiaan vaatimaan, että rakentamaa mulle tänne kirkko, disco ja vittu sikala, koska se kuuluu mun kulttuuriin!!
Olen salaa hiukan perussuomalainen ja ärsyynnyn vihervasemmiston älähdyksistä.
Tätä en kyllä kehtaisi ääneen sanoa niissä piireissä missä liikun.
Käyn huorissa vaimon tietämättä ja piilottelen rahaa joka niihin menee. Olen tinkinyt jopa lasten harrastuksista ja harrastusvälineistä sekä perheen ruuasta että jäisi rahaa huoriin. Näin silloin kun vaimo oli äitiyslomalla, nyt hän tienaa minua enemmän eikä enää vaadi osallistumaan lasten kuluihin.
Toinen asia on se että en välitä lapsista niin paljon, että jos ero tulisi niin välttämättä enää tapaisin heitä. En vaan ole sitä tyyppiä joka kiintyy ihmisiin, vaimo luulee minun olevan sellainen vain koska olen niin sanonut. Siitä tullaan vielä siihen asiaan että valehteleminen naiselle on niin helppoa, että jos sanot sille jotain niin se uskoo. Eli jos sanot vaikka että "olet mulle maailman tärkein", niin se uskoo. Se on sairasta koska jokainen saa sanoa mitä ikinä mieleen juolahtaa.
on pakko palata töihin... oikeammin sanottuna se olisi, että mikäli halutaan säilyttää sama elintaso, on nyt pakko palata töihin, jos tyytyisi vähempään, lapsi saisi olla vanhempansa kanssa kotona hoitopäivän sijaan. valintoja.
t.pph
En kehtaa sanoa kaverilleni, että hänen mielenterveysongelmansa ovat syynä siihen, että hänen juttunsa miesten kanssa kaatuvat. Hän on liian takertuva ja pakkomielteinen, eikä kukaan mies mielellään sossuelättiyttä katsele. Lisäksi hän katselee ns. omaa tasoa parempia miehiä, minkä takia hän joutuu olemaan sinkkuna.
Minulla on eri kuin numerolla 523 siina mielessa, etta en liiku sellaisissa piireissa, joissa tuota ei voisi sanoa aaneen. Mulle vasemmisto ok, vihervasemmistolaiset mielipiteet taas ei valttamatta aina ok. Olen vahan perussuomalainen minakin, tosin maahanmuuttovastainen en ole.
Euroopan pitäisi sulkea rajansa ja jättää laittomat maahanpyrkijät veneisiinsä kellumaan.
Minulla on todella ilkeitä ajatuksia lihavien lasten vanhemmista. He eivät juuri koskaan suhtaudun lapsen lihavuuteen vakavuudella, joka olis tarpeen.
En pidä juurikaan muiden yli 2 vuotiasta lapsista
Ihmiset jotka arvostelevat ihmisiä koultuksen tai työpaikan perusteella ovat vanhanaikaisia, huonoitsetuntoisia ja typeriä
Ystäväni ei pidä lapselleen tarpeeksi kovaa kuria ja selittelee lapsen riehumista aina villillä luonteella. Hän tämän lisäksi antaa ymmärtää, että muiden hyvin käyttäytyvät lapset eivät ole hyvin kasvatettuja vaan rauhallisia luonteita
Ärsyttä ihmiset joilla on mielipide siitä mikä on lapselleni parhaaksi ja miten tiettyjä ongelmia pitäisi ratkaista. Tiedän että yrittävät vain auttaa, mutta en ole esim. pahoihin uniongelmiin saanut vielä apua muualta kuin esi- ja turvakodin unikouluttajalta. Olisivat jo siis hiljaa neuvojensa kanssa! Erityisesti ärsyttää äitini joka tuntuu olevan sitä mieltä että kaikki lapset ovat normaaleja ja terveitä. En tiedä uskooko vieläkään että meidän vauvalla (nyt jo 1v) oli/ onrefluksi. Muuten on maailman paras mummo kyllä.
Niillä, jotka kiikuttavat virikehoitoon pieniä (alle 3v) lapsia on tunneälyssä jotain pahasti pielessä.
Olen myös sitä mieltä, että ehkäisy on keksitty, älkää tehkö toista lasta jos tarkoituksena on siirtää eka pieni pois jaloista yhteiskunnalle.
Niillä, jotka kiikuttavat virikehoitoon pieniä (alle 3v) lapsia on tunneälyssä jotain pahasti pielessä.
Olen myös sitä mieltä, että ehkäisy on keksitty, älkää tehkö toista lasta jos tarkoituksena on siirtää eka pieni pois jaloista yhteiskunnalle.
Musiikkikanava MTV:n reality-sarjat ovat saatanasta. Nuoret ympäri maailmaa haluavat olla samanlaisia pinnallisia tolloja kuin Jersey sun muun shoren esiintyjät.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 22:21"]
Itseäni fyysisesti heikommat miehet on B-luokan miehiä. Samaten ne penkkipunnertaja-sikaniskat.
[/quote]
Hahhah. Uskon muuten, että jokainen lassukka kuuluu tuohon B-ryhmään.:D Uskon myös, että lassukoiden naisviha kumpuaakin osin tästä, että ovat myös fysiikaltaan heikompia kuin moni nainen, se ottaa kunnian päälle ja purkavat sen haukkumalla naisia.
[/quote]
Nojaa, minä penkkipunnerran 130 kiloa ja pystypunnerran 80kg ja pidän naisia aika turhina..
Mies
Ulkoisella olemuksella on todella suuri merkitys. Ulkoisesti viehättävä, hoikka, sujuvasanainen valitaan lähes poikkeuksetta jos samaa paikkaa hakee vähemmän viehättävä, kömpelö ihminen,vaikka olisi sama koulutus ja työkokemus. Ihminen joka saa muut tekemään, mitä haluaa,menestyy elämässään. Kyllä, hallitsen manipuloinnin ja teen sen todella taitavasti, tähän asti jokainen on mennyt lankaan.
Jos ihminen on yli 40v ja valittaa köyhyyttä, se on vain ja ainoastaan hänen oma vikansa. Kyllä siinä ajassa jo oppii ja ehtii tehdä useitakin päätöksia mm. ammatinvalinnassa ja elämäntavoissa yleensäkin.
Sairaat tietysti erikseen.
Akkamaiset homot ovat saatanan rasittavia. Tunnen muutaman miehekkään homo-kundin jotka myöntää tämän myös.
Vaimon harrastus maksaa ihan liikaa. Silti työnnän siihen lisää rahaa joka kuukausi.
Leijona-riipus ja tatuointi näyttää naurettavalta niin miehillä, kuin naisillakin.
Osalle ihmisistä pitäisi tehdä lobotomia.
Osan ihmisistä ei pitäisi edes lisääntyä.
En ala puhumaan vieraiden ihmisten kanssa kasvotusten politiikasta enkä uskonnosta. Koskaan ei tiedä minkälainen kiihkoilija toinen on jos tätä ei tunne. Kyseiset aiheet ovat joillekkin sellaisa että he voivat jopa menettää malttinasa jos ovat eri mieltä.
Ihmiset, joiden facebookissa lukee koulutuksena: elämänkoulu/elämänkovakoulu pitäisi lähettää autiolle saarelle selviytymään keskenään.
Joidenkin ihmisten ei pitäisi saada huonekasvia haastavampaa kasvatettavakseen/vastuulleen.
Sinkut, jotka julistavat miten ihanaa on olla vapaa ja parin viinilasillisen jälkeen vingutaan yksinäisyyttä. Ei KIINNOSTA!
Noin 70%:lla miehistä on vakava tai keskivakava mielenterveydellinen ongelma, joko luonnehäiriö tai autistinen syndrooma.
Tämän olen valitettavasti todennut työssäni. On vain ajan kysymys milloin tästä tabusta puhutaan julkisemmin.