Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdatteko yöpaidan joka yön jälkeen puhtaaseen?

Vierailija
11.12.2013 |

Mä vaihdan :( Haluaisin oppia tästä tavasta pois mutta lujassa tuntuu olevan. Mikään ei ole ihanampaa kuin puhdas ja raikas yöpaita, paituli tai toppi (kesäisin) suihkun jälkeen. En edes hikoile öisin mitenkään huomattavasti eikä vanha yöpaita tunnu, haise likaiselta, mulla on vaan likainen olo jos menen semmosen pöhnäsen pyjaman kanssa peiton alle. Olen nimittäin yrittänyt!!!

Jaa miksikö? Toi pyykin määrä on järkyttävä, vaihdan joka päivä paidankin, jos sen alla on toppi, vaihdan alushousut ja sukat (;)), farkut menee sentään usemapana päivänä, mutta niitäkln vaihdan joka päivä eri malliseen ja joitain farkkuja saatan käyttää vain kerran kunnes menee jo pesuun. 

Olen outo? Joka ilta käyn siis suihkussa, aamuisin en, deodoranttiakaan en käytä kun on absolut torr on mun suosikkituote :)

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 21:47"]

En vaihda. Mä nukun valehtelematta tooooodella monta yötä samalla yöpaidalla. Siis pesemättä sitä. Olen vasta ihan viime aikoina havahtunut tähän, että ehkä nuo yöpaidatkin kuuluisi pestä välillä. Oikeesti! En voi ymmärtää miksi en pese niitä tiheämmin, kun kaikki muut vaatteet pesen ihan ns. ajallaan. Saattaa mennä kuukausia etten pese yöpukua. Kuulostaa ällöttävältä.

[/quote]

KUUKAUSIA? Ja vielä monikossa. Siis yök! Johan ihmiseltä irtoaa kuollutta ihosolukkoakin vaikka mitkä määrät tuossa ajassa, talia ja hikeä.. aikamoisen bakteeripesän vedät kyllä itselles yöksi päälle. Eikö se haisekin jo ihan kamalalle? 

[/quote]

No mä pesen sen yleensä sitten, kun se haisee pahalle ja siihen todellakin voi mennä parikin kuukautta ja jopa enemmän. Vaikea sanoa, kun pesen näitä niin harvoin, etten muista pesukertoja. :D

Nyt tämä on ollut tasan kuukauden (tällä kertaa jäi pesu mieleen eräästä syystä) ja lupaan vaihtaa tämän puhtaaseen huomenna, vaikka tämä ei vielä haisekaan. Tosin mulla on nenä tukossa...

Ei kun mä vaihdankin vasta menkkojen jälkeen, kun näitä housuja on kiva pitää menkkojen aikana. Eli viikon päästä. Lupaan!

[/quote]

Olet niin tottunut hajuusi, ettet huomaa. Muut kyllä huomaa, usko pois...

Vierailija
22/41 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 23:44"]

En vaihda. Mä nukun valehtelematta tooooodella monta yötä samalla yöpaidalla. Siis pesemättä sitä. Olen vasta ihan viime aikoina havahtunut tähän, että ehkä nuo yöpaidatkin kuuluisi pestä välillä. Oikeesti! En voi ymmärtää miksi en pese niitä tiheämmin, kun kaikki muut vaatteet pesen ihan ns. ajallaan. Saattaa mennä kuukausia etten pese yöpukua. Kuulostaa ällöttävältä.

[/quote]

KUUKAUSIA? Ja vielä monikossa. Siis yök! Johan ihmiseltä irtoaa kuollutta ihosolukkoakin vaikka mitkä määrät tuossa ajassa, talia ja hikeä.. aikamoisen bakteeripesän vedät kyllä itselles yöksi päälle. Eikö se haisekin jo ihan kamalalle? 

[/quote]

No mä pesen sen yleensä sitten, kun se haisee pahalle ja siihen todellakin voi mennä parikin kuukautta ja jopa enemmän. Vaikea sanoa, kun pesen näitä niin harvoin, etten muista pesukertoja. :D

Nyt tämä on ollut tasan kuukauden (tällä kertaa jäi pesu mieleen eräästä syystä) ja lupaan vaihtaa tämän puhtaaseen huomenna, vaikka tämä ei vielä haisekaan. Tosin mulla on nenä tukossa...

Ei kun mä vaihdankin vasta menkkojen jälkeen, kun näitä housuja on kiva pitää menkkojen aikana. Eli viikon päästä. Lupaan!

[/quote]

Olet niin tottunut hajuusi, ettet huomaa. Muut kyllä huomaa, usko pois...

[/quote]

Huomaahan se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hyi saatana. Pidät niitä samoja menkkahousuja (veritahroja yms) koko viikon? Ei voi olla noin epähygieenisiä naisihmisiä olemassakaan? Hyi helvetti. 

Komppaan myös tota edellistä, joka kirjoitti että sä olet ite niin tottunut ettet huomaa haisevasi. Muut kyllä huomaa varmasti! 

Paljasta nyt pliis, että olet provo?

Vierailija
24/41 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas niin taattua av-laatua. Ne jotka huolehtii hygieniastaan, käy pesulla ja käyttää puhtaita vaatteita saa alapeukkua ja nää paskasiivoset, yököttävät haisulit vaan hurraa toisilleen ja suorastaan kilpailee kuka pesee yöpaitansa harviten. :DD Eijjumalauta! Yritetään oikeuttaa omaa epäsiisteyttä niinkun se olis jotenkin normaalia. Voin kertoa: ei ole. Menkää pesulle, peskää yöpaitanne ja vaihtakaa lakananne jooko. Muistakaa myös joskus siivota.

Vierailija
25/41 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 23:53"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hyi saatana. Pidät niitä samoja menkkahousuja (veritahroja yms) koko viikon? Ei voi olla noin epähygieenisiä naisihmisiä olemassakaan? Hyi helvetti. 

Komppaan myös tota edellistä, joka kirjoitti että sä olet ite niin tottunut ettet huomaa haisevasi. Muut kyllä huomaa varmasti! 

Paljasta nyt pliis, että olet provo?

[/quote]

Ei mulla mitään menkkatahroja ole, häh?

Enkä ole provo. Mä en vain ihan oikeasti ole koskaan tullut ajatelleeksi, että pitäis pestä vähän useammin. Olen pitänyt ihan normaalina pesuvälinä. Tosin lasten yöpuvut pestään paljon tiheämmin, kerran viikossa. Miksihän mä en sitten omaani pese?

Mä olen oikeasti todella siisti ihminen ja pidän hyvän huolen puhtaudesta. Ette usko vai? :D

Vierailija
26/41 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av jaksaa kyllä aina yllättää. Nää puhtaat ihmiset saa "häpeillä" sitä että peseytyvät usein ja sit nää "käyn kerran vuodessa suihkussa, koska olen niin helvetin ekologinen" saa laumoittain tykkäyksiä. IRL:hän  tää ei toimis.. :P

Missä muut itsestään huolehtivat (tai no oikeastaan ihan normaalit ihmiset) on jotka käy päivittäin pesulla ja vaihtaa yövaattensa ja lakanansa säännöllisesti? Esiin ilmesty! Tulkaa nyt pliis kertomaan että nää sottapytyt on poikkeus.

Vierailija
27/41 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei sekään ole normaalia, että joka välissä hinkataan itseään puhtaaksi ja joka välissä vaihdetaan puhtaita vaatteita.

Vierailija
28/41 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 00:09"]

Mutta ei sekään ole normaalia, että joka välissä hinkataan itseään puhtaaksi ja joka välissä vaihdetaan puhtaita vaatteita.

[/quote]

Juuri näin.

Vierailija
29/41 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi vaihtaa yöpaitaa päälle vaan menen päiväpuserolla nukkumaan ellen sitten ole käynyt illalla suihkussa. Jos nukun päivävaatteella, käyn suihkussa aamulla ja vaihdan puseron samalla.

Vierailija
30/41 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän ehkä 3-4 yötä samaa. Riippuu, oonko hikoillu paljon yön aikana. Ja jos on jäänyt pari päivää väliin ilman suihkua (älkää nyt pillastuko, tapahtuu vain päivinä, kun en ole menossa kauppaa kauemmas), niin sitten toki vaihdan seuraavan suihkun jälkeen, koska en halua nukkua samassa paidassa, jossa olen nukkunut "likaisena". Kyllä mullakin joskus muinoin saattoi kulua viikkoja samassa yöpaidassa, mutta olinkin silloin jollain tapaa masentunut.

Vierailija
31/41 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nyt uskaltaisin sanoa näin, että peseytyminen on ihan normaalia. Peseytymättömyys sen sijaan ei. Kenties masennusta?

Vierailija
32/41 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy suihkussa joka päivä jos en käy kodin ulkopuolella, joten en vaihda vaatteitakaan. Yökkärin vaihdan joka perjantai kun sauna.

Vierailija
33/41 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Säästän terveyssiteetkin seuraavaan kiertoon.

Vierailija
34/41 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta toi pöhnänen pyjama on hauska. Minun pyjamani ovat absolutisteja, onneksi, jää itselle enemmän.

Vierailija
35/41 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä herään kahdesti yössä ja vaihdan kummallakin kerralla yökkärin. Jälkimmäisellä kerralla laitan aina pyykkikoneenkin pyörimään, kun se täyttyy nelihenkisen perheemme yhden yön yökkäreistä.

Ihan hullua touhua.

Vierailija
36/41 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kun ahistaa ajatuskin yöpaidoista ja topeista nukuessa. Lapsena käytin. Nyt riittää alushousut tai nekin pois.

Vierailija
37/41 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihda. Olen nukkunut vuosia alasti enkä siedä minkäänlaista ahdistavaa vaatetta päälläni nukkuessani.

Vierailija
38/41 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Suurimman osan öistä nukun alasti tai alusvaatteissa sillon jos ei ilta pääty seksiin. Yöpuku ehkä päällä kerran viikossa ja aina ainakin 3 yöpukua käytössä yhtä aikaa ja jokaista käytän ainakin 5 kertaa ennen kuin se menee pesuun.

Suihkussa käyn joka toinen päivä jos ei ole ollut hikiliikuntaa.

Vierailija
39/41 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti nukkumisesta pitäisi tehdä laitonta. Se on todella pevrerssiä. Minun on vaikea katsoa enää silmiin ihmistä jos saan tietää hänen nukkuvan ilman rihman kiertämää.

Vierailija
40/41 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän samaa yöpaitaa max kaksi yötä, koska mielestäni se alkaa haisemaan.

Kuinka likainen oikein olet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi