Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä olivat sinun lapsuudessasi suosittuja leluja ja tv-sarjoja?

Vierailija
11.12.2013 |

Itse voisin leluista sanoa MLP, Heman/He Man ukkelit ja mitkäs ne eläin Legot olikaan, Fabuland tms. sarjaa.

Telkkarisarjoista sitten tietty TaoTao, Peukaloisten retket, Maija Mehiläinen, Lucky Luke ym. oli suosittuja.
Ja aikusiten ohjelmista sitten tietty Dallas, Pieni talo preerialla, Dynastia ym.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/35 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusun aika ja Metsolat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsti-täti piirteli tv:ssä. Sitten oli ne käsinuket tv:ssä.

Arja-täti.

Ei mulla leluja ollut kuin yksi nukke.

Vierailija
25/35 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt löytyi parempi kuva Pennyn tallista, oijoi :D

http://media.tori.net/image/medium/39/3916317823.jpg

Vierailija
26/35 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusun aika " patologi paskanmarja", kyllä isä osaa, macgyver, tenavatähti,barbit,tamagochit,meikattava mallinuken pää, niin ja levyraati ja ruutuässä. Sekä se paljonko maksaa, vai mikä se nyt oli... Ja onnenpyörä.

Vierailija
28/35 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuudessa katsottiin pikku kakkosta vielä mustavalkoisesta telkkarista. Nukkumaan mentiin Lasse Pöystin iltasadun jälkeen, kun Nukkumatti oli heittänyt unihiekan. Lempilelu oli vauvanukke, jolle mummuni neuloi ihanat vaaleanpunaiset vaatteet. Vähän isompana barbit ja daisyt tulivat leikkiin mukaan, niille tehtiin itse vaatteita. Mä olin aina ulkona leikkimässä, telkkaria katselin tosi vähän.

Vierailija
29/35 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv-ohjelmaa en muista mutta kun laitettiin värillinen silkkipaperi tvruudun eteen saatiin väritelevisio.

Tytöillä oli itsetehdyt koirat.. Eli pullon päähän solmittiin naru ja sitä vedettiin perässä. Käpylehmillä ei sentään enää leikitty.

Enkä muuten ole edes kovin vanha.

Vierailija
30/35 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 22:39"]

Tv-ohjelmaa en muista mutta kun laitettiin värillinen silkkipaperi tvruudun eteen saatiin väritelevisio.

Tytöillä oli itsetehdyt koirat.. Eli pullon päähän solmittiin naru ja sitä vedettiin perässä. Käpylehmillä ei sentään enää leikitty.

[/quote]

:D Mäkin leikin discoa laittamalla värillisiä silkkipapereita lamppujen ja taskulamppujen päälle. Haravalla leikin hevosta. On se toista nykylapsilla :D

Vierailija
31/35 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fabuland-legot. Sydän-Barbie. Daisyt ja Petrat (muotinukkeja). Polly Pocket. Monchichi-apinat. Hotwheels-autorata. Playmobilit. Bulls:in Disney-hahmot.

TV-sarjoista ekana tulee mieleen Ritari Ässä! :) Sitten Noppa, Pikku Kakkonen, Peukaloisen retket, Taotao, Maija Mehiläinen. Aikuisten ohjelmista Safiiri ja Teräs, Dallas, Dynastia. Veli Puolikuu.

Vierailija
32/35 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 22:47"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 22:39"]

[/quote]

:D Mäkin leikin discoa laittamalla värillisiä silkkipapereita lamppujen ja taskulamppujen päälle. Haravalla leikin hevosta. On se toista nykylapsilla :D

[/quote]

Minäkin käytin lapsena luovuutta ja mielikuvitusta. Pikkuveljestä tuli sisko, kun sille laittoi mekon päälle.

Vierailija
33/35 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti tota pingviini lelua :D Miten tollasta ääntä on voinut kukaan kestää :D Mua rupesi jo ekan kymmenen sekunnin jälkeen ärsyttämään toi ääni :D

Vierailija
34/35 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 23:18"]

Ei hemmetti tota pingviini lelua :D Miten tollasta ääntä on voinut kukaan kestää :D Mua rupesi jo ekan kymmenen sekunnin jälkeen ärsyttämään toi ääni :D

[/quote]

Itse asiassa mä en muista, että mun vastaavassa lelussa olis ollut tuota ääntä. Taisi pitää vaan jotain pientä surinaa. Muuten kyllä just samanlainen vehje.

t. se joka sen linkitti

Vierailija
35/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lapsuuden ehdoton lemppari oli Histamiini!