Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin/suurimmat lahjatoiveesi lapsena, mikä ei koskaan toteutunut?

Vierailija
11.12.2013 |

Mä toivon alle kouluikäsenä monena vuotena My little ponyn "lastentarhaa" siis sitä isoa tuttipullo "taloa". Koskaan en sitä saanut ja olin todella kateellinen kaverilleni, jolla oli varmaan "tuhat" MLP ponia ja ne kaikki rakennukset, myös tuo tuttipullo.

Samoin toivoin polkutraktoria monena jouluna, käytiin usein maatalousliikkeessä vai mikä tuo nyt onkaan (meillä oli maitotila) ja siellä oli poljettava Valmet tms. Olisin sitten tuon saanut muistaakseni 5,5 tai 6,5 vuotiaana joululahjaksi, mutta vanhempien mieli muuttui, kun olisin ollut tuohon "liian iso" :( Ajelin tuollaisella traktorilla sitten naapurille, heidän pikku pojillaan kun oli tuollainen.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkulauta. Toivoin sitä yli kaiken n. 4-5-vuotiaana. Sen sijaan sain polkupyörän, joka ei kiinnostanut mua yhtään. Kieltäydyin polkemasta.

Vierailija
2/41 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ap muistaa vielä yhdeen toiveen

Toivoin yhtenä jouluna Pekingin mysteeri(t) lautapeliä ja sisko olikin jo luvannut sen hommata. Voi sitä pettymystä, kun paketista sitten paljastuikin Muuttuva labyrintti, kiva pelihän tuo oli, ei siinä mitään, mutta kun toivoin tuota PM:n peliä, kaverilla oli tuo ja sitä pelattiin tosi ahkerasti. Pettymys meni onneksi ohi jo seuraavana päivänä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira. Sain kyllä kissan, marsun ja hiiren, mutten koiraa. Arvatkaa oliko ensimmäinen minkä ostin, kun pääsin omilleni?

Vierailija
4/41 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säkkituoli!

Vierailija
5/41 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autorata. Tosin tämä on nykyään toteutunut toive, koska aviomieheni osti sellaisen minulle kun täytin 25v :D

Vierailija
6/41 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keräsin lapsena postimerkkejä ja toivoin yks joulu postimerkki kansiota tms. No arvatkaapa sainko?

Vierailija
7/41 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ja hevonen. Koiraa jankutin 10 vuotta, kunnes 17 vuotiaana ilmoitin että olin varannut pennun :D otin siis sen pennun, ja vein sen mukanani kun muutin kotoa vuotta möhemmin. Hevosta haikailen vieläkin, suunnitelmissa ostaa sitten kun lapset tuosta vähän kasvaa! ;)

Vierailija
8/41 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin vanhempieni eroa enemmän kuin mitään muuta ja isäni kuolemaa (ei ole vieläkään toteutunut). 

Vierailija
9/41 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piano tai edes sähköurut. En ole koskaan osannut soittaa ja olen erittäin epämusikaalinen, joten onpa jäänyt ostamatta itsellekin, vaikka voisi. 

Vierailija
10/41 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin monena vuonna klarinettia lahjaksi, sillä olisin halunnut oppia soittamaan jotain soitinta (myös muita soittimia olisin "kelpuuttanut", vaihtoehtoina myöhemmin rinnalla myös poikkihuilu, viulu, rummut, saksofoni ym.). Harmitti tosi paljon, kun moni kaveri harrasti soittamista... Toki jälkikäteenhän tuollaisen ostaminen olisi ollut iso riski, jos en sitten olisi innostunutkaan ja toisaalta myös oppitunnit olisivat maksaneet (+minulla muita aikaavieviä harrastuksia).

Vierailija
11/41 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkekoti

Vierailija
12/41 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköauto, siis sellainen polkuauton näköinen, mutta ajaa akun voimalla kuin oikea auto. Vuosikausia se oli suurin unelmani, melkein vieläkin ostaisin itselleni sellaisen ja ajelisin pihassa ;D

Vierailija
13/41 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poni.

Vierailija
14/41 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kottikärryt.

Pekingin Mysteeri muuten on kiva lautapeli. :) Mun isosiskolla oli se. Ja Muuttuvan Labynrintin haluaisin edelleen, ei vaan ole tullut ostettua.

Vierailija
15/41 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa. Toivoin sellaista siitä asti, kun puhumaan opin. Oli muuten yksi ensimmäisistä asioista, joita hankin, kun muutin opiskelijasolusta vuokrayksiöön.

Vierailija
16/41 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legolinna.

Vierailija
17/41 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen kauhea pää, jota voi meikata ja tehdä kampauksia. kaikkea muuta kyllä sain, mutten sitä. en myöskään saanut koskaan mies barbia. 

vähän vanhempana 11-12v. toivoin meikkejä, esim luomiväriä, en saanut. äiti vain hymähti tympääntyneenä, kun uskalsin toivoa moisia. 

Vierailija
18/41 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei tosiaan ole lahjatoive, mutta toive kuitenkin, ja äidille tämän toiveen kyllä joitain kertoja esitinkin. Olisin siis halunnut toisen sisaruksen (yksi paria vuotta nuorempi siis oli ja on). Lapsenahan tietenkin ajattelin, että se uusi sisarus olisi sitten minua isompi ja voisi tehdä kanssani kaikkea mukavaa. No, senkin jälkeen kun tajusin, ettei uusi sisarus olisi minua isompi, olisin kuitenkin halunnut vielä toisen pikkusisaruksen joka tapauksessa... En kyllä yhtään muista, mitä äitini vastasi, mutta toista sisarusta ei kyllä koskaan tullut, ja varmaan ihan hyvä niin :).

Vierailija
19/41 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

He-man linnaa. Sain vain jonkun typerän My Little Pony salongin.

Vierailija
20/41 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma hevonen :(

Sain kyllä tuon ap:n mainitseman "tuttipullotalon", ja se oli todella kiva (suolaa ap:n haavoihin, sori...).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi