Olen toinen nainen, miehesi saattaa olla minun
Kommentit (75)
En oikein usko nyt. Seurustelen naisen kanssa.
Jos näin on, sanoppa terveisiä että voi käydä hakemassa tavaransa. Saat pitää paskan ukon.
Oletko kyseisen miehen kanssa nyt?
Ok.Ex lähti toisen naisen matkaan. Olen kyllä päässyt sen yli.
Mitäpä minä tuosta. Edestään löytää joskus. Karma on kumma juttu, kun niin monesti toimii.
Voipi olla tai sitten jonkun muun.
Ei haittaa, jos käyttää kumia.
Oletko varma että olet toinen?
Arvioni mukaan miehelläni on kolme tai neljä naista lisäkseni..
Eli voit olla vaikka viides nainen..
Minä olen myös toinen nainen. Miehesi nimi on Pete. Asun 150 000 hlön kaupungissa. Teillä on 2 lasta, toinen on koulussa. Miehesi sanoo että ei aio erota, minä myös. Ainoastaan harrastamme seksiä, ei mitään muuta. Sen jälkeen palaamme omien perheidemme luo leikkimään kotia.
No vihdoinkin. Mä olenkin kehottanut sitä etsimään toisen, koska olen itse kyllästynyt ja haluan elämältäni muuta. Kiitän sinua.
No, jos se on minun, niin ei se halua sinusta kuin seksiä, eikä hän jaksa sinua pitkään. Nähty on, sori.
Sanoks et tuo limsaa matkalla kotii
On mun miehellä sentään joku taso. Älä siis unelmoi suotta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös toinen nainen. Miehesi nimi on Pete. Asun 150 000 hlön kaupungissa. Teillä on 2 lasta, toinen on koulussa. Miehesi sanoo että ei aio erota, minä myös. Ainoastaan harrastamme seksiä, ei mitään muuta. Sen jälkeen palaamme omien perheidemme luo leikkimään kotia.
Ettei vaan olisi niin, että oikea miehesi pettää sinua...
No tuossahan tuo pötköttää vieressä, että ei ainakaan sinun kanssa ole juuri nyt. Oven sijainnin tietää jos tekee mieli lähteä, en pidättele.
Ja aloittajan mies saatta panna minua.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kyseisen miehen kanssa nyt?
Joo. Pena on paskalla ja mä palstalla. Kyllä on kiihkeetä.
Tuskin.
T. Heteromies.