Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen toinen nainen, miehesi saattaa olla minun

Vierailija
30.09.2020 |

kanssani. Ajatuksia?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
30.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MikÀ mennÀksern menköön!sitÀ surra ja ri kÀvis kateeksi,pÀin vastoin ihana!!! tollasille naisille on oma nimikin.Kuka kunnon ihmine alkaa seukkaa suhtees olevan kanssa!??!Mies saa huutii kun tilanne valkenee .KyllÀ tÀnkin ukko vietÀs,syy menestys.Mut yritÀ vaan,tÀn kaa ei kyl kande pelata.MÀ oon alfanaaras!!!

Vierailija
22/75 |
30.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aijaijai mĂ€ en malta odottaa, ettĂ€ eromme tullessa sĂ€ huomaat mihin pas-kaan sĂ€ olet astunut. Siihen voi mennĂ€ muutama vuosi,  mutta ei ukko teatteria jaksa kovin montaa vuotta esittÀÀ. NĂ€in kĂ€vi sen edelliselle ja niin kĂ€vi mulle. MĂ€ en uskonut mitĂ€ eksĂ€nsĂ€ puhui, ku eihĂ€n se mulle voi nuin... KyllĂ€ vaan voi.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
30.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos se on minun, niin ei se halua sinusta kuin seksiÀ, eikÀ hÀn jaksa sinua pitkÀÀn. NÀhty on, sori.

sivusta, ja ihan vilpittömÀsti, en ole ap, mikÀ saa naisen jÀÀmÀÀn tÀllaisen kanssa?

Vierailija
24/75 |
30.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuule, pidÀ hyvÀnÀsi. En jÀÀ kaipaamaan tuota vÀtystÀ.

Vierailija
25/75 |
30.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ olen kolmas nainen ja mulla on tÀstÀ asti aikaa mielinmÀÀrin kahvia, tupakkaa.

Vierailija
26/75 |
30.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos se on minun, niin ei se halua sinusta kuin seksiÀ, eikÀ hÀn jaksa sinua pitkÀÀn. NÀhty on, sori.

sivusta, ja ihan vilpittömÀsti, en ole ap, mikÀ saa naisen jÀÀmÀÀn tÀllaisen kanssa?

Jokaisessa ihmisessÀ on vikansa. Mieheni ei ole vÀlttÀmÀttÀ se kaikkein uskollisin, mutta koska kaikki muu on tÀydellistÀ, en nÀe ettÀ en voisi elÀÀ tuon vian kanssa. MeillÀ on lÀmpöÀ, rakkautta, hulvattoman hauskaa, arki on kivaa, seksi uskomatonta, perhe-elÀmÀ mukavaa ja meidÀn rutiinit sopivat yhteen saumattomasti. Mies ei vain ihan kaikissa tilanteissa kykene pitÀmÀÀn kaluaan housuissaan kun olemme esim eri kaupungeissa, eikÀ se ole minusta deal breaker.

Vierailija
27/75 |
30.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÀ olen kolmas nainen ja mulla on tÀstÀ asti aikaa mielinmÀÀrin kahvia, tupakkaa.

MÀÀ kans

Vierailija
28/75 |
30.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Et sÀ mun ukkoa huolisi.

Jos huolit, niin saat.

Vierailija
29/75 |
30.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

👍😁

Vierailija
30/75 |
30.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aijaa, mulla ei oo miestĂ€, niin en usko đŸ€”

Vierailija
31/75 |
30.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos mun ukon kanssa oot, niin kysynpĂ€hĂ€n vaan, ettĂ€ haluutko ruveta viiden lapsen Ă€itipuoleksi? 😅

Vierailija
32/75 |
30.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olis kyllÀ kauheen kÀtevÀÀ jos sulla olis mun mies. Kato ku mÀ en oo sitÀ vielÀ löytÀnyt. Mutta jos se on sulla niin mÀ voin tulla joku pÀivÀ kattoon, ettÀ huolinko sitÀ. Peset sen hyvin, ruokit ja kampaa naama niin mÀ nÀen sen piirteet. KeitÀ kahvia ja paas pullaa pöytÀÀn niin mÀ jututan hieman, ettÀ onko sÀysee ja jos se pissalla kÀvis niin nÀen onko sisÀsiisti.

Vierailija
33/75 |
30.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa ihmisessÀ on vikansa. Mieheni ei ole vÀlttÀmÀttÀ se kaikkein uskollisin, mutta koska kaikki muu on tÀydellistÀ, en nÀe ettÀ en voisi elÀÀ tuon vian kanssa. MeillÀ on lÀmpöÀ, rakkautta, hulvattoman hauskaa, arki on kivaa, seksi uskomatonta, perhe-elÀmÀ mukavaa ja meidÀn rutiinit sopivat yhteen saumattomasti. Mies ei vain ihan kaikissa tilanteissa kykene pitÀmÀÀn kaluaan housuissaan kun olemme esim eri kaupungeissa, eikÀ se ole minusta deal breaker.

TÀllaisia vastauksia kun lukee ei oikein tiedÀ pitÀisikö sÀÀliÀ vai nauraa. Vaimo selittÀÀ tohkeissaan, ettÀ meidÀn seksi on ihan uskomattoman ihanaa, upeaa, taivaallista, tajunnan rÀjÀyttÀvÀÀ jne. EhkÀ se on sitÀ tÀlle vaimo-reppanalle, mutta miehelle ei varmasti.

Vierailija
34/75 |
30.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No sinÀhÀn voit lÀhteÀ kuskaamaan perjantaina meidÀn teiniÀ, kun en itse kerkeÀ, eikÀ miehenikÀÀn. Sellainen 2h 20min reissu yhteensÀ. Teini voi ajaa puolet matkasta. TÀllÀ kertaa ei tartte ottaa hevosta mukaan. Eli et tarvitse vetokoukullista autoa etkÀ e-korttia.

Vierailija
35/75 |
30.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀllaisia vastauksia kun lukee ei oikein tiedÀ pitÀisikö sÀÀliÀ vai nauraa. Vaimo selittÀÀ tohkeissaan, ettÀ meidÀn seksi on ihan uskomattoman ihanaa, upeaa, taivaallista, tajunnan rÀjÀyttÀvÀÀ jne. EhkÀ se on sitÀ tÀlle vaimo-reppanalle, mutta miehelle ei varmasti.

On se sille miehellekin. Miksi ihmeessÀ hÀn olisi mennyt kanssani muuten naimisiin? Mutta jos emme ole esim samassa kaupungissa tai edes maassa ja mies on ison emotionaalisen taakan alla, niin saattaa olla ettÀ menee kalunsa perÀssÀ ja pettÀÀ - seksiaddikti kun on. Mutta en epÀile hetkeÀkÀÀn etteikö seksi olisi meille molemmille aivan mahtavaa, se on meille molemmille tÀrkeÀ asia. Miksi sinÀ epÀilet?

Vierailija
36/75 |
30.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se sille miehellekin. Miksi ihmeessÀ hÀn olisi mennyt kanssani muuten naimisiin? Mutta jos emme ole esim samassa kaupungissa tai edes maassa ja mies on ison emotionaalisen taakan alla, niin saattaa olla ettÀ menee kalunsa perÀssÀ ja pettÀÀ - seksiaddikti kun on. Mutta en epÀile hetkeÀkÀÀn etteikö seksi olisi meille molemmille aivan mahtavaa, se on meille molemmille tÀrkeÀ asia. Miksi sinÀ epÀilet?

Jos seksi olisi niin mahtavaa vain vaimon kanssa, ei mies vaarantaisi sen saantia. Ainutlaatuisesta pidetÀÀn kiinni, vaalitaan, eikÀ oteta riskiÀ sen menettÀmisestÀ.

Vierailija
37/75 |
30.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi olisi niin mahtavaa vain vaimon kanssa, ei mies vaarantaisi sen saantia. Ainutlaatuisesta pidetÀÀn kiinni, vaalitaan, eikÀ oteta riskiÀ sen menettÀmisestÀ.

Et sitten addiktiosta ole kuullut?

Vierailija
38/75 |
30.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Niin mĂ€kin ❀Mutta, tuleva exvaimo piti ensin suhdetta toisen kanssa vuosien ajan ennenkuin jĂ€i kiinni.. Ja ennen sitĂ€kin paneskellut siellĂ€ tÀÀllĂ€. Oli sitten palannut hĂ€ntĂ€ koipien vĂ€lissĂ€ kotiin kiinni jÀÀtyÀÀn. Luulee vissiin nyt olevan kaikki hyvin, mutta yllĂ€tys odottaa.

Vierailija
39/75 |
30.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Äiti kĂ€ski sanoo isille et tuo pizzat ku tuut

ja muista ettÀ matille ei valkosipulia, sillÀ Àrtyy maha.

Vierailija
40/75 |
30.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EnpÀ usko, ap.

Mieheni on erittÀin vaikutusvaltaisessa asemassa niin työssÀÀn kuin vapaa-ajallaankin.

Kuuluu monenÀlaisiin yhteisöihin ja harrastuspiireihin.

HÀnellÀ on ollut useita naisia ennen sinuakin, eikÀ vielÀ tÀhÀn pÀivÀÀn mennessÀ, mieheni ole koskaan ottanut puheeksi avioeroa.

EikÀ ota vastaisudessakaan.

Kaikilla perheillÀ on oma tapansa elÀÀ.

Useinmiten tietyissÀ perheissÀ myös tiedetÀÀn, ettÀ toinen puoliso ns. kÀyt vieraissa.

MitÀ sillÀ loppujen on merkitystÀ, silloin kun tÀmÀ pettÀvÀ puoliso viettÀÀ suurimman osan ajasta perheensÀ kanssa. Huolehtii erittÀin hyvin perheestÀÀn, niinkuin vaimostaan ja lapsistaan.

Noissa pettÀmisessÀ on kysymys vain jÀnnityksestÀ, himosta, aktiivesta persoonasta, joka tarvitsee tietyn mÀÀrnÀ extrime kokemuksia pystyÀkseen olemaan luova ja toimiva ja monisÀkeinen pÀÀttÀjÀ ja johtaja työssÀÀn.

SeksihÀn on vain pelkkÀÀ himoa. PelkkÀÀ halua toista ihmistÀ kohtaan.

Ei sillÀ ole mitÀÀn merkitystÀ vÀlittÀmisen ja rakkauden kanssa, ei yhtÀÀn mitÀÀn.

Joskus vaan voi tuntea mieletöntÀ kemiaa toista henkilöÀ kohtaan seksuaalisessa mielessÀ, vaikka tuo himon kohde olisi ihmisenÀ ja ÀlykkyydeltÀÀn varsin heikko ja keskinkertainen.

Usein miehet tuntevat erityistÀ himoa ja seksuaalista halua nimenomaan nuoria naisia kohtaan.

Olemme olleet avioliitossa yli 30 vuotta. TiedĂ€n miehen uskottomuudet, ja olen hyvĂ€ksynyt ne.  NiissĂ€ ei ole ollut kysymys mistÀÀn rakkaudesta.

Jos olisi ollut kysymys rakkaudesta, mies olisi aivan varmasti lÀhtenyt jo ajat sitten liitostamme toisen naisen mukaan.

Ja en, en ole liitossa minkÀÀn rahan takia.  MeillĂ€ on avioehto.

Olen myös itse akateeminen ja työskentelen hyvin palkatussa ammatissa, minun ei tarvitse roikkua liitossa sen takia, etten tulisi toimeen ilman miestÀni.

Joten kukaan toinen nainen ei omista varattua miestÀ, sanoipa tai kertoipa mies hÀnelle mitÀ tahansa.