Olen toinen nainen, miehesi saattaa olla minun
Kommentit (75)
Ota vaan löysät pois. Sillä tulee liian nopeasti. Hoitelen sitten illalla kestävämmän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, ap.
Mieheni on erittäin vaikutusvaltaisessa asemassa niin työssään kuin vapaa-ajallaankin.
Kuuluu monenälaisiin yhteisöihin ja harrastuspiireihin.
Hänellä on ollut useita naisia ennen sinuakin, eikä vielä tähän päivään mennessä, mieheni ole koskaan ottanut puheeksi avioeroa.
Eikä ota vastaisudessakaan.
Kaikilla perheillä on oma tapansa elää.
Useinmiten tietyissä perheissä myös tiedetään, että toinen puoliso ns. käyt vieraissa.
Mitä sillä loppujen on merkitystä, silloin kun tämä pettävä puoliso viettää suurimman osan ajasta perheensä kanssa. Huolehtii erittäin hyvin perheestään, niinkuin vaimostaan ja lapsistaan.
Noissa pettämisessä on kysymys vain jännityksestä, himosta, aktiivesta persoonasta, joka tarvitsee tietyn määrnä extrime kokemuksia pystyäkseen olemaan luova ja toimiva ja monisäkeinen päättäjä ja johtaja työssään.
Seksihän on vain pelkkää himoa. Pelkkää halua toista ihmistä kohtaan.
Ei sillä ole mitään merkitystä välittämisen ja rakkauden kanssa, ei yhtään mitään.
Joskus vaan voi tuntea mieletöntä kemiaa toista henkilöä kohtaan seksuaalisessa mielessä, vaikka tuo himon kohde olisi ihmisenä ja älykkyydeltään varsin heikko ja keskinkertainen.
Usein miehet tuntevat erityistä himoa ja seksuaalista halua nimenomaan nuoria naisia kohtaan.Olemme olleet avioliitossa yli 30 vuotta. Tiedän miehen uskottomuudet, ja olen hyväksynyt ne. Niissä ei ole ollut kysymys mistään rakkaudesta.
Jos olisi ollut kysymys rakkaudesta, mies olisi aivan varmasti lähtenyt jo ajat sitten liitostamme toisen naisen mukaan.
Ja en, en ole liitossa minkään rahan takia. Meillä on avioehto.
Olen myös itse akateeminen ja työskentelen hyvin palkatussa ammatissa, minun ei tarvitse roikkua liitossa sen takia, etten tulisi toimeen ilman miestäni.
Joten kukaan toinen nainen ei omista varattua miestä, sanoipa tai kertoipa mies hänelle mitä tahansa.
Näin itse myös ajattelen naisena. Hölmö olisi tuo toinen nainen jos haaveilee muusta. Saa vaan olla tyytyväinen, jos tuon tason mies edes haluaa sänkyyn ja seksisuhteen tämän toisen naisten kanssa. Minä ainakin olisin hyvin tyytyväinen toisena naisena jo pelkkään huomioon ja tottakai ottaisin asiat niin kuin ne on. En edes haaveilisi miehestä mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos se on minun, niin ei se halua sinusta kuin seksiä, eikä hän jaksa sinua pitkään. Nähty on, sori.
sivusta, ja ihan vilpittömästi, en ole ap, mikä saa naisen jäämään tällaisen kanssa?
Jokaisessa ihmisessä on vikansa. Mieheni ei ole välttämättä se kaikkein uskollisin, mutta koska kaikki muu on täydellistä, en näe että en voisi elää tuon vian kanssa. Meillä on lämpöä, rakkautta, hulvattoman hauskaa, arki on kivaa, seksi uskomatonta, perhe-elämä mukavaa ja meidän rutiinit sopivat yhteen saumattomasti. Mies ei vain ihan kaikissa tilanteissa kykene pitämään kaluaan housuissaan kun olemme esim eri kaupungeissa, eikä se ole minusta deal breaker.
Tällaisia vastauksia kun lukee ei oikein tiedä pitäisikö sääliä vai nauraa. Vaimo selittää tohkeissaan, että meidän seksi on ihan uskomattoman ihanaa, upeaa, taivaallista, tajunnan räjäyttävää jne. Ehkä se on sitä tälle vaimo-reppanalle, mutta miehelle ei varmasti.
Mitäs väliä sillä on, kun mieshän käy joka tapauksessa myös muualla naida napsauttamassa?
Ei se mikään sun miehesi ole vaan olet kakkosnainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään sun miehesi ole vaan olet kakkosnainen.
Etkö osaa lukea?
Valitettavasti ei ole mahdollista. Tuo ei käy ikinä missään, kun nykyään ollaan vielä etätöissäkin. Näen sitä 24/7. Ja sitä paitsi paskois varmaan housuun, jos vieras nainen puhuttelisi.
Hieno juttu. Itselläni ei ole ollenkaan vastaavissa määrin tässä elämäntilanteessa seksuaalisia haluja kuin miehelläni, joten hyvä että joku hoitelee ne hommat hänen kanssaan minun puolestani. Lapsemme ovat pieniä, joten priorisoin nukkumista ja muita arjen asioita. Säästämme sievoisen summan rahaa, kun ei tarvitse kääntyä ammattilaisten puoleen kun sinä hoidat hommat ilmaiseksi. Sen rahan voi vaikka sijoittaa lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, ap.
Mieheni on erittäin vaikutusvaltaisessa asemassa niin työssään kuin vapaa-ajallaankin.
Kuuluu monenälaisiin yhteisöihin ja harrastuspiireihin.
Hänellä on ollut useita naisia ennen sinuakin, eikä vielä tähän päivään mennessä, mieheni ole koskaan ottanut puheeksi avioeroa.
Eikä ota vastaisudessakaan.
Kaikilla perheillä on oma tapansa elää.
Useinmiten tietyissä perheissä myös tiedetään, että toinen puoliso ns. käyt vieraissa.
Mitä sillä loppujen on merkitystä, silloin kun tämä pettävä puoliso viettää suurimman osan ajasta perheensä kanssa. Huolehtii erittäin hyvin perheestään, niinkuin vaimostaan ja lapsistaan.
Noissa pettämisessä on kysymys vain jännityksestä, himosta, aktiivesta persoonasta, joka tarvitsee tietyn määrnä extrime kokemuksia pystyäkseen olemaan luova ja toimiva ja monisäkeinen päättäjä ja johtaja työssään.
Seksihän on vain pelkkää himoa. Pelkkää halua toista ihmistä kohtaan.
Ei sillä ole mitään merkitystä välittämisen ja rakkauden kanssa, ei yhtään mitään.
Joskus vaan voi tuntea mieletöntä kemiaa toista henkilöä kohtaan seksuaalisessa mielessä, vaikka tuo himon kohde olisi ihmisenä ja älykkyydeltään varsin heikko ja keskinkertainen.
Usein miehet tuntevat erityistä himoa ja seksuaalista halua nimenomaan nuoria naisia kohtaan.Olemme olleet avioliitossa yli 30 vuotta. Tiedän miehen uskottomuudet, ja olen hyväksynyt ne. Niissä ei ole ollut kysymys mistään rakkaudesta.
Jos olisi ollut kysymys rakkaudesta, mies olisi aivan varmasti lähtenyt jo ajat sitten liitostamme toisen naisen mukaan.
Ja en, en ole liitossa minkään rahan takia. Meillä on avioehto.
Olen myös itse akateeminen ja työskentelen hyvin palkatussa ammatissa, minun ei tarvitse roikkua liitossa sen takia, etten tulisi toimeen ilman miestäni.
Joten kukaan toinen nainen ei omista varattua miestä, sanoipa tai kertoipa mies hänelle mitä tahansa.
Uskotko edes itsekään tätä selittelyäsi vai oletko 30 vuoden kuluessa onnistunut aivopesemään itsesi?
"Noissa pettämisessä on kysymys vain jännityksestä, himosta, aktiivesta persoonasta, joka tarvitsee tietyn määrnä extrime kokemuksia pystyäkseen olemaan luova ja toimiva ja monisäkeinen päättäjä ja johtaja työssään."
- Normaali ihminen hankkii yllämainitut esim. urheilusta.
"Joskus vaan voi tuntea mieletöntä kemiaa toista henkilöä kohtaan seksuaalisessa mielessä, vaikka tuo himon kohde olisi ihmisenä ja älykkyydeltään varsin heikko ja keskinkertainen."
- Luulotteletko todella itsellesi, että älykäs (heikko ja keskinkertainen?) miehesi voi kyllä tuntea vastustamatonta himoa random naista kohtaan, mutta tuo nainen ei voi olla samoin älykäs, vaan on vain heikko ja keskinkertainen?
"Niissä ei ole ollut kysymys mistään rakkaudesta.
Jos olisi ollut kysymys rakkaudesta, mies olisi aivan varmasti lähtenyt jo ajat sitten liitostamme toisen naisen mukaan."
- Onko sinulla edes käynyt mielessä, että ihminen voi olla rakastunut useampaan samanaikaisesti? Tai miehesi ei ole halunnut ryhtyä viikkoisäksi? Tai miehesi on hylännyt rakkadensa kohteen suojellakseen sinun mielenterveyttäsi? Kuten tällä palstalla olemme saaneet lukea, monet menettävät mielenterveytensä, kun tulevat jätetyksi.
Jos kerta on sinun niin jos sovitaan että tästä eteenpäin sinä annat sille rahaa kun loppu. Itse asiassa ota koko mies omalle vastuullesi.
Ja hoida palkatta ne toisten palkanlaskennat samalla. Minä jatkossakin nostan ne yrityksen osingot jos et siitäkin osuuttani halua ostaa tämän muun diilin mukana?
Voi ihanaa. Rukoukseni on kuultu🙏
Nyt saan olla rauhassa. Ihanaa!!!
Rukous kuultu kirjoitti:
Voi ihanaa. Rukoukseni on kuultu🙏
Nyt saan olla rauhassa. Ihanaa!!!
Ettekö osaa erota?
Sinänsä ihan asia tämä viesti, mutta akateemitsetkaan ei näköjään osaa kirjoittaa.