Miesten paitamerkki hakusessa!
Näin kivan kauluspaidan miehelle Sokoksella. Ajattelin katsella netistä, jos löytysi muualtakin. Merkistä muistan vain se, että siinä oli numero 7. Ja oli siis aika arvokas kauluspaita, 100e.
Osaisko joku auttaa?
Kommentit (7)
Joo 7camicie se varmaan on, vaatii kyllä aika vahvaa itsetuntoa pitää niitä päällään. oma mieheni kulkee töissä kauluspaidassa ja solmiossa hyvin konservatiivisessa firmassa ja alalla, ja totesi, että noita ei voi töihin päälle kyllä pukea.
Joo, tiedän ton merkin. Mun mies on kans aika konservatiivisessa virassa, ja me yhdessä naureskellaan noille paidoille, joita nuo adjutantit näyttää pitävän. Terkuin Jenni
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 15:12"]
Joo, tiedän ton merkin. Mun mies on kans aika konservatiivisessa virassa, ja me yhdessä naureskellaan noille paidoille, joita nuo adjutantit näyttää pitävän. Terkuin Jenni
[/quote]
Eikös heillä ole ihan valtion maksamat univormut päällään? Siinä muistini mukaan on valkoinen paita ihan vakiona?
Mulla mies, joka tykkää kaikesta räväkästä ja erilaisesta. Töissä hällä on työvaatteet erikseen. Tuo paita tuleekin ihan vapaa-ajan käyttöön.
Ja juurikin oli noita, kiitos.
-ap-
Adjutantit tulevat silloin tällöin meille iltaa istumaan, silloin olen noita paitoja nähnyt. Terveisin Jenni
7camicie
Ne on kyllä kauheita minusta.
Mies