Mies ei halua musta mitään. Mulla ei ole enää mitään :(
Sitä ei vaan kiinnosta. No seksi sille on kelvannut silloin tällöin.
Mulla ei ole ketään muutakaan :( Ei kavereita, ei edes tuttuja. En jaksa! Odotan koko ajan, että se ottaisi yhteyttä. En enää uskalla itse, kun niin todennäköisesti se vaan keksii jotain, ettei tarvitse nähdä (ei se valehtele kuitenkaan).
Taitaa olla aika selvää, ettei se vain kaipaa mua mitenkään. En osaa tehdä muuta kuin itkeä yksinäisyyttäni :'(
Kommentit (6)
no ei kannata. minkä minä sille voin?
Olen ollut samassa tilanteessa, paitsi en ikinä harrastanut seksiä hänen kanssaan, koska näin homman nimen. Minä jätin miehen itse. Oli epätoivoinen tilanne kaikin tavoin elämässäni muutenkin. Silti sieltä pikku hiljaa noustiin ja nyt on vilkas sosiaalinen elämä ja kihlattukin. Ei vain pidä luovuttaa.
Nyt sinulla on erinomainen tilaisuus ruveta luomaan suhdetta omaan itseesi. Suhteesi mieheen on ollut riippuvuussuhde, koska suhde itseesi ei ole ollut kunnossa. Nyt voit ryhtyä tutustumaan itseesi, tutkisttelemaan mitä tykkäät tehdä, kokeilemaan erilaisia asioita (se, että kokeilee, ei tarkoita, että pitää onnistua), miettimään mitä elämältä haluat jne.
Vasta, kun osaat olla itsesi kanssa, onnistuvat ihmissuhteesikin. Jos roikut toisessa peittääksesi oman yksinäisyytesi, muut voivat vain käyttää sinua hyväkseen eikä aito ja rehellinen läheisyys ja luottamus synny.
Nyt on hyvä aika. Hyvästele mies kiitollisena yhdessä kokemastanne ajasta ja valloita uusi ihminen: sinä itse!
Miten?? Olen kuullut tuon ennenkin, mutta en vain tiedä, miten saisin suhteeni itseeni normaaliksi ja terveeksi. Minulla on huono itsetunto ja tunnistan riippuvaisuuteni suhteessa. Minulla on paljon muitakin ongelmia mielenterveydessäni.
Käyn juttelemassa ammattilaisen kanssa. Olen aloittanut uuden harrastuksen, uudet opiskelut, olen koittanut parantaa itsetuntoani ja päästä eroon eräästä riippuvuudestani (nyt kyllä tekee mieli repsahtaa enemmän kuin koskaan). En tiedä, mitä tehdä :(
Haluan vain normaalin, tyydyttävän sosiaalisen elämän.
aha