Ostatko alusvaatteita joululahjaksi?
Siis miehellesi tai lapsillesi. Vai onko parempi että ostavat itse tai ainakin ovat mukana kaupassa kun niitä ostetaan?
Kommentit (5)
Mun äiti ostaa mun miehelle kalsareita :) Se on jo jouluperinne.
Meillä on ollut aina selvä jako vaatehankinnoissa. Minä hankin omani ja mies sekä omansa että lasten vaatteet. Ajattelin kyllä jos tänä jouluna tekisin jonkun poikkeuksen ja ostaisin vaatelahjojakin. Jos jotain kivaa löytyy.
Ostin joskus teini-iässä veljelleni bokserit joululahjaksi kun ne oli mielestäni niin makeet. Vastaanotto oli sellainen etten sen jälkeen enää ole kuvitellutkaan ostavani miesten alusvaatteita ikinä. Onneksi omat lapset ovat molemmat tyttöjä.
Tavallaan joo. Ostan itselleni ja mies saa ne sitten jouluna riisua...Mies tykkää minun alusvaate yllätyksistä, kun ei voi koskaan tietää etukäteen mitä vaateiden alta löytyy. Ekaa kertaa jouluna luvassa alusvaate yllätyspaketti...
Miksi se sulkee pois että en osta muute tai ei osta sitten koskaan itse tai ole mukana muulloin ostettaessa? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Ostan, minusta se on hauskaa. Ja ovat tykänneet. Minä en pienenä tykännyt pehmeistä lahjoista: siinä oli kaikki lahjat mitä sain, käyttövaatteet. Ja juu; oli rahasta tiukkaa mutta niin meillä vanhemmilla oli varaa ryypätä jne. Ne on valintoja.