Tässä luetellaan ihmisiä, jotka ovat aina oikeassa kaikessa
Tuomas Enbuske
Eija-Riitta Korhola
Jari Tervo
Matti Apunen
Kommentit (15)
Mun ex-mieheni ja hänen isänsä.
Siinäpä parivaljakko joka olisi niin halutessaan pelastanut Suomen suosta, Nokia, STX:n telakat sun muut. Ainakin juttujensa perusteella, mut ei ne sit vaan viitti.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 11:01"]Mun ex-mieheni ja hänen isänsä.
Siinäpä parivaljakko joka olisi niin halutessaan pelastanut Suomen suosta, Nokia, STX:n telakat sun muut. Ainakin juttujensa perusteella, mut ei ne sit vaan viitti.
[/quote]
haha, mun eksä ja sen isä oli ihan samanlaisia :D
Onko muuten kenelläkään nimetyistä mitään koulutusta, mahdollisen lukion lisäksi?
Minä.
Nuo aloittajan viestissä mainitut eivät ole, he ovat useinkin väärässä. Kannattaisi niidenkin tulla Ouluun kyselemään neuvoja meikäläiseltä.
Eräs toimittaja kysyi kerran Paavo Väyryseltä, voisiko tämä joskus myöntää olleensa väärässä. Paavo muikisteli ja virnuili ja totesi sitten, että ensin pitäisi olla kerran väärässä.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 11:05"]
Onko muuten kenelläkään nimetyistä mitään koulutusta, mahdollisen lukion lisäksi?
[/quote]
No ainakin Tervo on valmistunut Helsingin yliopistosta, luki kirjallisuustiedettä.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 11:08"]
[/quote]
No ainakin Tervo on valmistunut Helsingin yliopistosta, luki kirjallisuustiedettä.
[/quote]
Eiks se olekaan Sanoma-koulun käynyt?
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 11:08"]
[/quote]
[/quote]
Lukenut kirjallisuutta 3 vuotta. Joo, selvää yleisasiantuntija-ainesta!
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 11:07"]
Eräs toimittaja kysyi kerran Paavo Väyryseltä, voisiko tämä joskus myöntää olleensa väärässä. Paavo muikisteli ja virnuili ja totesi sitten, että ensin pitäisi olla kerran väärässä.
[/quote]
Oon niin kyllästynyt tähän Väyrys-höpinään! Se on ollut poliitikko jotain 40 vuotta! Jotain se on oppinut. Sen kerran, kun olen Paavoa (radiossa) kuullut, niin ihan asiaa on puhunut.
Äitini ja appiukkoni ovat aina oikeassa.
Ovat todella rasittavaa seuraa. Heitä ei aivan oikeasti kestä selvinpäin :(
Minä - lasten mielestä. Pari vuotta sitten aikuinen tytär huokaisi pöydässä miten rasittavaa on kun mä olen aina oikeassa. Seuraavalla viikolla soitti ja kyseli jotain tietoa mitä vain äidiltä voi saada;D
Olen utelias, kokenut kaikenlaista ja tiedän paljon erilaisia asioita, uskallan myös tuoda mielipiteeni tai ideani esiin tarvittaessa (en siis ole aina suuna-päänä). Joskus ne on hyviä joskus vähemmän hyviä, joitakin ne ärsyttää ja toiset on kiitollisia että estin tekemästä virheitä.
Tätini ainakin tinkaa niin kauan että toiset on puhuttu suohon. Ja anna olla jos puhutaan ammateista ja niiden raskaudesta, kukaan, ei siis kukaan tee niin raskasta työtä kuin hän keittiössä. Jopa hänen ja hoitajan työ on verrattavissa samaa työtä, tai hänen ja metsäkoneenkuljettajan.
Tämä oikeassa oleminen on vain pahentunut vuosien saatossa.
Minä, Besserwisser