Työ tympii, jäiskö lopullisesti kotiin?
Olemme velattoman okt omistaja (ei pääkaupunkiseutu), talon arvo n. 130.000 e. 2 velatonta uudehkoa autoa, säästöjä n. 200.000 e. Lapset jo yhtä lukuunottamatta aikuisia.
Kommentit (15)
Meillä yritetään saada vauvaa alulle ja jäisin mielelläni vaikka nyt heti pois töistä sen vuoksi ja rakentelisin mielummin omaa pesää "nallen" kans,kun että valvoisin mummoja öisin :)
Miksi noin halpa talo,mutta noin paljon säästöjä?
3, no tuossa nyt ei ole mitään järkeä.
Minä tuskin jäisin. Meillä tosin ihan pienet lapset (5 kpl) ja omaisuutta suunnilleen saman verran, mutta pidän työstäni ja haluan tehdä sitä edelleen. Tosin lasten elättäminen vaatii rahaa, joten työllä on selkeä tarkoitus.
Läkeikään vielä n. 18 vuotta. Mutta onko sekään elämää jos kaikki vapaa-aika menee työstä palautumiseen? Tai oikeastaan itse työ kivaa, työilmapiiri ei...ap
Minulla 14 vuotta. Ja juuri tuon takia tein tämän ratkaisun. Työni oli vaativaa akateemista asiantuntijatyötä päivystysluonteisesti. Mies yrittäjä. Elämä oli pelkkää suorittamista. 2
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 10:13"]
Minulla 14 vuotta. Ja juuri tuon takia tein tämän ratkaisun. Työni oli vaativaa akateemista asiantuntijatyötä päivystysluonteisesti. Mies yrittäjä. Elämä oli pelkkää suorittamista. 2
[/quote]Minkälainen taloudellinen tilanne teilä? Oletko kotihoidontuella vai saatko mitään? Ap kateellisena
Meillä on talo Helsingissä, mökki, kaksi autoa ja sijoituksia. En saa mitään tukia. 2
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 10:17"]
Meillä on talo Helsingissä, mökki, kaksi autoa ja sijoituksia. En saa mitään tukia. 2
[/quote]Kuulostaa siltä, että talous teillä hyvällä mallilla. Saatte ehkä pääomatulojakin? Ap
On. Ja kyllä saadaan. Eläkekin on kasassa ja jos tuntuu, että kaipaan töitä, miehen firmassa niitä kyllä riittää. Mutta just nyt keskityn perheeseen kaiken urahössötyksen jälkeen. 2
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 10:29"]
On. Ja kyllä saadaan. Eläkekin on kasassa ja jos tuntuu, että kaipaan töitä, miehen firmassa niitä kyllä riittää. Mutta just nyt keskityn perheeseen kaiken urahössötyksen jälkeen. 2
[/quote]Onnittelut hyvästä valinnasta ja nauti :). Ap
Kiitos! Toukokuussa tähän ryhdyin, enkä ole katunut. Täällä eletään vain kerran ja lapset on pieniä vain kerran. 2
Minä jäin. Lapset alakoululaisia. Nyt on aikaa laittaa joulua, harrastaa, shopata lasten kanssa, käydä kirjastossa ja uimassa ja harrastamassa heidän kanssaan, turvata kauniita lapsuusmuistoja!