Haluaisitko muuttaa USA:an?
Kommentit (79)
Idässä New York, Connecticut ja siitä ylöspäin, lännessä Kalifornia, Oregon ja Washington voisivat olla kivoja. New Yorkissa olen asunutkin ja viihdyin hyvin.
Hhhhmmm..
Joko Wyoming tai Montana tai sitten joku Uuden Englannin pikku kylä, esim. Vermontissa tai Mainessa kiinnostais.
Mutta eipä tuonne hirveemmin muuteta.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 19:30"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 06:47"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 03:14"]
En halunnut ja silti muutin... Ja Georgia on osavaltio missa on nyt reilu vuosi asusteltu, talla hetkella ei ole kiiretta takaisin.
[/quote] Hi Georgia Peach, y'all cold down there?
[/quote]
Tana aamuna oli 29F eli kylma, mutta onneks nyt puolenpaivan aikaan on jo 57F. Kaunis auringon paiste, mutta ehtihan sita sataakin yli viikon joka paiva.
[/quote]
Meillä oli 30F aamulla. Nyt pikkasen tuulee, ei pilviä. GA
En haluaisi. Haluaisin muuttaa Lontooseen.
Ainoastaan voisin Kaliforniaan muuttaa ja sinnekin yhden vanhan hoidon perässä. Ihan mieletöntä seksiä!
En ikinä, siinä maassa ei ole mitään muuta hyvää kuin luonto (paikoitellen).
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 01:19"]
California tai Florida.
[/quote]Mulla on aivan samat ja aivan varmasti tuun vielä muuttamaan. Hawaii kanssa kiva, mutta vähän turhan kaukana.
Ihan vaan Kalifornia ja Havaiji suomeksi.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 01:21"]
California tai Florida.
[/quote]Mulla on aivan samat ja aivan varmasti tuun vielä muuttamaan. Hawaii kanssa kiva, mutta vähän turhan kaukana.
[/quote]
"Aivan varmasti" tulet muuttamaan? No, sinnepä ei niin vain muutetakaan...
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 01:25"]
California tai Florida.
[/quote]
"Aivan varmasti" tulet muuttamaan? No, sinnepä ei niin vain muutetakaan...
[/quote]Hankala ei ole sama kuin mahdoton.
California tai Florida.
[/quote] California ja Hawaii kalleimpia paikkoja USAssa asua ja elaa. Californialla tietenkin aina tarkoitetaan etelaisen rannikon kaupunkeja mutta se on iso osavaltio ja suurimmaksi osaksi maaseutua viljelmineen ja karjatiloineen. Rannoilla niilla elokuvista tunnetuilla alueilla ei $miljoonalla kummoistakaan asuntoa saa.
Mutta dream on!
En todellakaan muuttaisi. Amerikkalainen kulttuuri on juuri sitä mistä haluan pysyä kaukana.
En ole edes miettinyt asiaa. Eli en. Enemmän kiehtovat Espanja ja E-Amerikka. Muuttaisin mieluummin jopa Venäjälle kuin Usaan.
Tämän ketjun aloittaja on sama tyyppi joka mesoaa toisessa ketjussa jenkkien ihanuutta ja haukkuu Suomea.
Ap asuu itse jenkeissä ja haluaa nyt että kerromme kaikki hänelle kuinka haluamme asumaan sinne. Hän voi sitten armollisesti kertoa kuinka vaikeaa se on ja millainen yli-ihminen hän on siellä asuessaan.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 01:28"]
California tai Florida.
[/quote] California ja Hawaii kalleimpia paikkoja USAssa asua ja elaa. Californialla tietenkin aina tarkoitetaan etelaisen rannikon kaupunkeja mutta se on iso osavaltio ja suurimmaksi osaksi maaseutua viljelmineen ja karjatiloineen. Rannoilla niilla elokuvista tunnetuilla alueilla ei $miljoonalla kummoistakaan asuntoa saa.
Mutta dream on!
[/quote]
Mites vaikka tämä länsi-Losista (hyvä alue)
$569,000 (413 503€)
http://www.trulia.com/property/3139542473-1838-Barry-Ave-11-Los-Angeles-CA-90025#photo-6
kyllä ne Hesassa maksaa yhtälailla 440 000€ tämä
http://www.jokakoti.fi/kohde/dd9fa?5
En ikinä, minäkin mielummin Venäjälle, Ukrainaan, Romaniaan tms.
Mutta jos olisit kysynyt halua muuttaa Englantiin, niin tottakai. Olen siellä jo kertaalleen asunut.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 01:36"]
Ap asuu itse jenkeissä ja haluaa nyt että kerromme kaikki hänelle kuinka haluamme asumaan sinne. Hän voi sitten armollisesti kertoa kuinka vaikeaa se on ja millainen yli-ihminen hän on siellä asuessaan.
[/quote]
ap ei asu jenkeissä (kerran käynyt itse) eikä ole ikinä Suomea haukkunut. Ystävä sattu vaan just muuttaan sinne
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 06:47"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 03:14"]
En halunnut ja silti muutin... Ja Georgia on osavaltio missa on nyt reilu vuosi asusteltu, talla hetkella ei ole kiiretta takaisin.
[/quote] Hi Georgia Peach, y'all cold down there?
[/quote]
Tana aamuna oli 29F eli kylma, mutta onneks nyt puolenpaivan aikaan on jo 57F. Kaunis auringon paiste, mutta ehtihan sita sataakin yli viikon joka paiva.